Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Η νέα γραμμή του μετρό που θα συνδέει το Γαλάτσι με το Γουδή. Αρα ΑΝ χρειασθεί πάλι το Γουδή, πάμε εύκολα!!

AECIA - DANIOOEAOC OCO IAAO ANAIICO 4 OIO IAONI ADI OII OD. IAOAOINUI IE?. ?NOOI?IUAC (EUROKINISSI/EUOOAO EAOUIANCO)
Τα αναλυτικά σχέδια για την γραμμή 4 του μετρό, που θα συνδέει το Γαλάτσι με το Γουδή μέσω Καισαριανής και Ζωγράφου παρουσίασε σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και της Αττικό Μετρό, παρουσία των Δημάρχων Αθηναίων, Καισαριανής, Ζωγράφου και Γαλατσίου. Η κατασκευή της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2015....
 Το μήκος της νέας γραμμής θα είναι περίπου 13 χλμ, με 14 τελικά σταθμούς και όχι εννιά όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, ενώ οι συρμοί της γραμμής θα κινούνται χωρίς οδηγό.
Του Βασίλη Παπακωνσταντόπουλου 
«Θα κάνουμε τη γραμμή από το Γαλάτσι μέχρι το Γουδή, 12 χιλιόμετρα νέας υπόγειας γραμμής με 14 σταθμούς, εξυπηρετώντας καθημερινά συμπολίτες μας. Πρόκειται στο σύνολό του για ένα τεράστιο έργο προϋπολογισμού 1.3 δις ευρώ» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.
Το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής, που θα ξεκινήσει από το Άλσος Βεΐκου και θα καταλήξει στο Γουδή, περνώντας μέσα από πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και την περιοχή του Ζωγράφου, θα εξυπηρετεί 220.0000 επιβάτες ημερησίως.
Η νέα γραμμή θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια. Σημαντικά θα είναι και τα περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λεκανοπέδιου 53.000 λιγότερα ΙΧ αυτοκίνητα την ημέρα.
«Η νέα γραμμή διασχίζει την καρδιά της πόλης, μικραίνοντας τις αποστάσεις από τη μία γειτονιά στην άλλη, από τον ένα δήμο στον άλλο, δίνοντας νόημα και ουσία σε αυτό που θέλουμε: μία καλύτερη ζωή στην πόλη» επισήμανε ο κ. Χρυσοχοϊδης.
Σε ότι αφορά το χρηματοδοτικό σκέλος, περίπου 500 εκατομμύρια θα διαθέσει το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του ΕΣΠΑ, του νέου προγράμματος ΣΕΣ 2014-2020, που έχει προταθεί κι έχει ενταχθεί. Το υπόλοιπο ποσό, τα 800 και πλέον εκατομμύρια τα διαθέτει η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
metro-grammi4
«Η γραμμή αυτή η οποία έχει σχεδιαστεί και προχωρά πια η κατασκευή της, η υλοποίησή της, είναι μια γραμμή που καλύπτει, όποιος δει το χάρτη, ένα εμφανές κενό. Έρχεται ν' ανακουφίσει γειτονιές της Αθήνας οι οποίες δεν εξυπηρετούνταν από το μετρό» δήλωσε από την πλευρά του ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης.
Τη σημασία του έργου ανέδειξε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, ξεκαθαρίζοντας ότι οι σταθμοί δεν αλλάζουν.
«Η θέση τους είναι οριστική, διότι αν μιλήσουμε για αλλαγή θέσης σταθμών μιλάμε για κάποια χρόνια ωρίμανσης ενός άλλου έργου. Επειδή το έργο είναι υπόγειο και όπως ξέρετε γραμμικό, δεν μπορείς να μετατοπίζεις τους σταθμούς κατά το δοκούν. Οι θέσεις είναι δεδομένες. Άρα το θέμα διαβούλευση για τη χωροθέτηση των σταθμών δεν υφίσταται, εάν θέλουμε να έχουμε Μετρό» είπε με νόημα.
Οι θέσεις των σταθμών:
  • «Άλσος Βεΐκου»: Διασταύρωση Βεΐκου και Τραλλέων
  • «Γαλάτσι»: Διασταύρωση Γαλατσίου και Βείκου
  • «Κυψέλη»: Πλατεία Κυψέλης
  • «Δικαστήρια»: Διασταύρωση Ευελπίδων και Μουστοξύδη
  • «Αλεξάνδρας»: Διασταύρωση Μουστοξύδη και Αλεξάνδρας
  • «Εξάρχεια»: Πλατεία Εξαρχείων
  • «Ακαδημία»: Διασταύρωση οδών Ακαδημίας και Σίνα
  • «Κολωνάκι»: Πλατεία Κολωνακίου
  • «Ευαγγελισμός»: Διασταύρωση οδών Βασιλίσσης Σοφίας, Ριζάρη και Βασιλέως Κωνσταντίνου
  • «Καισαριανή»: Υμηττού και Εθνικής Αντιστάσεως
  • «Νήαρ Ηστ»: Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως
  • «Ιλίσια»: Πλατεία Κύπρου
  • «Ζωγράφου»: Πλατεία Γαρδένια
  • «Γουδή»: Πλατεία Ελευθερίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive