Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Για γέλια και κλάματα. Γράφει ο Ανδρέας Κιμούλης

Θα μου νοικιάζει το σπίτι μου η τράπεζα για «κάποιο διάστημα»(χαχαχαχαχα), το κράτος θα μου βγάλει επιδότηση ενοικίου(χαχαχαχαχχαχα), θα φροντίσει μεσω του ΟΑΕΔ να μου βρεί δουλειά (χαχαχαχαχαχα) 
Εντωμεταξύ εγώ πρέπει να πληρώνω τον ΕΝΦΙΑ (κλαψ) τον φόρο εισοδήματος (κλαψ) το ενοίκιο στην τράπεζα (κλαψ) το φόρο αλληλεγγύης (κλαψ) και όλα όσα δεν έχω να πληρώσω.
Άρα καλύτερα να δωρίσω το σπίτι μου στην τράπεζα, και να πάω να μείνω στο ενοίκιο ………………
ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ??? 
Το δάνειο που πουλήσατε ήδη κοψοχρονιά στα funds του εξωτερικού….
Το δάνειο που πλήρωνα τόσα χρόνια με ληστρικούς τόκους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive