Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ - Διαμαρτυρία πολιτῶν τῆς Κορίνθου γιὰ τὰ φθοροποιὰ σχολικὰ βιβλία τῆς Ἑλλάδος

Διαμαρτυρία πολιτῶν τῆς Κορίνθου γιὰ τὰ φθοροποιὰ σχολικὰ βιβλία τῆς Ἑλλάδος
Δημοσιεύουμε ἐν συνεχείᾳ κείμενο διαμαρτυρίας, ὑπογεγραμμένο μέχρι στιγμής ἀπό τετρακοσίους ἑξήντα (460) πολίτες τῆς Κορίνθου, ἐναντίον τῶν «ἀντιπαιδαγωγικῶν, ἀντεθνικῶν, ἀντιχριστιανικῶν καί φθοροποιῶν κειμένων» στά διδακτικά βιβλία Γλώσσης καί Λογοτεχνίας τῶν Σχολείων Δημοτικοῦ καί Γυμνασίου. Οἱ ὑπογράψαντες ζητοῦν τήν κατάργηση καί ἀντικατάσταση τῶν βιβλίων αὐτῶν, διότι, ὅπως ἀποδεικνύεται μέ τήν παρακάτω παράθεση ἀποσπασμάτων, μέσῳ τῶν κειμένων τῶν συγκεκριμένων βιβλίων ἀποδομοῦνται οἱ θρησκευτικές καί ἐθνικές ἀξίες τῆς Πατρίδος καί γελοιοποιοῦνται τά θεῖα. Ἡ διαμαρτυρία ἐστάλη μαζί μέ τίς ὑπογραφές στόν Ὑπουργό Παιδείας καί Θρησκευμάτων, κοινοποιήθηκε δέ στήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τήν Ἱερά Ἐπιστασία τοῦ Ἁγ. Ὄρους καί σέ Ἱερές Μητροπόλεις, καί ἔτυχε πολύ θετικῆς ἀποδοχῆς.
Προηγεῖται τῆς κυρίως διαμαρτυρίας τό....
διαβιβαστικό γράμμα τῶν ἐχὀντων τόν συντονισμό τῆς συλλογῆς τῶν ὑπογραφῶν κ. Ἠλία Καριώτη, κας Αἰκατερίνης Μαρκέλλου-Βουγᾶ καί κ. Δημητρίου Ἀλεξόπουλου.

ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ                                                                           ΚΟΡΙΝΘΟΣ 20100                                                                                           
Σᾶς διαβιβάζουμε τὴν διαμαρτυρία ὁμάδας Κορινθίων πολιτῶν (γονεῖς, ἐργάτες,  ἐκπαιδευτικοί, Δημόσιοι Ὑπάλληλοι, ἀγρότες κ.λ.π.), μὲ τὴν ὁποία ἐκφράζουμε τὴν ἀπογοήτευση καὶ τὴν ἀγανάκτησή μας γιὰ τὴν παρεχόμενη παιδεία στὴ μαθητιώσα νεολαία μας, μέσα ἀπὸ τὴν ὁποία γίνεται ὁλοφάνερο ὅτι στοχεύεται ἢ  ἀπαξίωση τῶν Ἑλληνικῶν καὶ Χριστιανικῶν μας Παραδόσεων.Γι’αὐτὴ τὴν κίνηση ὑπογράφει ἡ ἄτυπη ἐπιτροπὴ ποὺ ἀποτελεῖται ἀπό τους:
1. Καρυώτη Ἠλία τοῦ Πάν. Ἐκπαιδευτικὸ (Λυκειάρχη)
Θεοδ. Βασιλείου 15, Βραχάτι Κορινθίας, 2741055384
2. Μαρκέλλου - Βουγὰ Αἰκατερίνη τοῦ Ἰωάν. Εκπαιδευτικό (Γυμνασιάρχη)
Καλύμνου 9, Κόρινθος, 2741027077
3. Ἀλεξόπουλο Δημήτριο τοῦ Γεωρ. Επίτιμο Τελωνιακὸ
Ἃ΄ Πάρ. Ἐθν. Μακαρίου Κυρὰ – Βρύση Ἴσθμια Κόρινθος, 2741083305
Οἱ ὁποῖοι εἶναι ὑπεύθυνοι γιὰ τὴν συλλογὴ τῶν ὑπογραφῶν.
Καὶ προσυπογράφουν  πολίτες τῆς Κορίνθου

ΚΑΡΥΩΤΗΣ ΗΛ., ΒΟΥΓΑ ΑΙΚ., ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜ.

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Μὲ ἀγανάκτηση καταγγέλουμε τὰ ἀντιπαιδαγωγικά, ἀντεθνικά, ἀντιχριστιανικὰ καὶ φθοροποιὰ κείμενα στὰ διδακτικὰ βιβλία Γλώσσας καὶ Λογοτεχνίας Δημοτικοῦ καὶ Γυμνασίου. Ζητοῦμε τὴν κατάργησή τους καὶ τὴν ἀντικατάστασή τους διότι στόχος τῆς ἐπιλογῆς τῶν κειμένων εἶναι ἠ αποδόμηση τῶν θρησκευτικῶν καὶ ἐθνικῶν ἀξιῶνκαι ἠ γελοιοποίηση τῶν θείων.

Α. ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ
1)  Ἀπαξιώνουν τὴν ἔνδοξη Ἑλλάδα μας:
«..Noστιμίζει τὸ σέλινο τὴν φασολάδα καὶ στὴν μέση δύο λάμδα, φοράει ἡ πατρίδα μας ἡ Ἑλλάδα..»        
(Τετράδιο Ἐργασιῶν Γλώσσας Β΄ δημοτικοῦ, τεῦχος α΄,σελ.43.)

2) Χλευάζουν τὴν Ἐθνικὴ γιορτὴ τῆς 28ης Ὀκτωβρίου:
«Ἡ Ἰταλία μᾶς κήρυξε τὸν πόλεμο! Κι ἐμεῖς πήγαμε στὸ ὑπόγειο.»
(Γλώσσα Ε΄ Δημοτικοῦ, Τεῦχος α΄,σελ.44.)        
               
3) Ἐκφράζονται ὑβριστικὰ γιὰ τοὺς ἥρωές μας:
Π.χ. Καλούνται οἱ μαθητὲς νὰ γράψουν μία ἱστορία γιὰ τὸν Καραγκιόζη τὴν κοκκινοσκουφίτσα καὶ τὸν ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ!...
(Τετράδιο ἐργασιῶν Στ΄ δημοτικοῦ ,Τεύχος  β΄ σελ. 39.)

4) Ἀσεβοῦν κατὰ τῆς ἐθνικῆς γιορτῆς τῆς 25ης Μαρτίου:
«…τότε ὁ Βαγγελάκης ποὺ ἔκανε τὸν Μπότσαρη… ἔσκυψε καὶ φάνηκε τὸ σώβρακό του καὶ τὰ κορίτσια ἔβαλαν τὰ γέλια…»
(Νεοελληνικὴ  Γλώσσα Α΄ γυμνασίου, σελ. 82.)

5) Ἐκπορνεύουν τὸ ἐθνικό μας ὄνομα:
« Ἦταν ἡ Ἑλλάδα μία γυναίκα τόσο προκλητικὴ σεξουαλικὰ ποὺ ἔπρεπε νὰ τὴν ἐρωτευτῶ.. ..ἀπελπισμένα..» (Νεοελληνικὴ Λογοτεχνία Ἃ΄ γυμνασίου, σελ.123)

6) Οἰστρηλατούνται  ἀπὸ ἀντιρατσιστικὴ ὑστερία:
 Π. χ. «Ὁ Δρόμος γιὰ τὸν Παράδεισο» μὲ τὴν κακιὰ Ἑλληνίδα.
(Νεοελληνικὴ Γλώσσα Α΄ γυμνασίου, σελ.144)

7) Χαρακτηρίζουν ἀνόητους τούς ἐκπαιδευτικοὺς ποὺ ἀγαποῦν τὶς ἐθνικὲς γιορτές:
Π.χ. «Τὸ ρεπερτόριο θὰ’ ναι τὸ συνηθισμένο: Ἐλεύθεροι Πολιορκημένοι καὶ δώσ’ του.»
Ἡ θυσία τῶν Μεσολογγιτῶν καὶ ἡ Ἔξοδος τοῦ Μεσολογγίου- πράξη μοναδικὴ στὴν Παγκόσμια Ἱστορία- ἀπαξιώνεται. Τὸ κορυφαῖο ἔργο τοῦ Ἐθνικοῦ μας ποιητῆ Διονυσίου Σολωμοὺ  «Ἐλεύθεροι Πολιορκημένοι» μειώνεται ἢ μᾶλλον ἰσοπεδώνεται. Ὁ Ὀδυσσέας Ἐλύτης  εἶπε γι’ αὐτό: «Ὁ Σολωμὸς γιὰ νὰ γράψει τὸ ἀθάνατο ποίημά του «Ἐλεύθεροι Πολιορκημένοι», ἔσωσε καὶ παρέδωσε στὴν φυλετικὴ μας  μνήμη τὸ Μεσολόγγι καὶ τοὺς Ἀγῶνες του». Μήπως αὐτὴ ἡ φυλετικὴ μνήμη ἐπιδιώκεται νὰ ἐξαλειφθεῖ;

Ἐπιπλέον: «Κάτι Κολοκοτρώνηδες καὶ κάτι σημαῖες καὶ δάφνες».
Ἡ φράση ἐκφράζει τὴν ἄκρα περιφρόνηση γιὰ τὸν Γέρο τοῦ Μοριὰ καὶ ἐπιχειρεῖ νὰ ὑποβαθμίσει τὴν μεγάλη προσωπικότητα τῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ 1821 στὰ μάτια τοῦ ἀναγνώστη –μαθητῆ ἐνῶ τὸ ἐθνικό μας σύμβολο -ἡ Ἑλληνικὴ Σημαία- γιὰ τὸ ὁποῖο ἔπεσαν ἡρωικὰ δεκάδες, χιλιάδες Ἑλλήνων ἀπαξιώνεται.
[Νεoελληνικὴ Γλώσσα Β΄ γυμνασίου Τετράδιο Ἐργασιῶν (σελ. 35-36) ΟΕΔΒ ἔκδ. Α΄2006]        
8) Κατηγοροῦν ἐμμέσως τὸν Ἰωάννη Καποδίστρια:
Βλ. ποίημα τοῦ Ἀλ. Σούτσου μὲ σαφεῖς ὑπαινιγμοὺς γιὰ τὸν Ἅγιο τῆς πολιτικῆς γιὰ χρηματισμό.
(Νεοελληνικὴ Λογοτεχνία Γ΄ γυμνασίου, σελ. 72 )
9) Ὑπερτονίζουν τὸ ὁλοκαύτωμα τῶν Ἐβραίων  καὶ ἀποσιωποῦν ὅλες τὶς ἄλλες γενοκτονίες:
Βλ. Ο διωγμὸς τῶν Ἑβραίων τῆς Θεσσαλονίκης ἀπὸ τοὺς Ναζὶ
(Νεοελληνικὴ Γλώσσα Γ΄ γυμνασίου, σελ.58)
Ἐμεῖς δὲν εἴχαμε Δίστομο, Καλάβρυτα, γενοκτονίες στὴν Μικρὰ Ἀσία, Θράκη, Πόντο;

Β. ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
1) Παρουσιάζουν τὸ ΠΑΣΧΑ εὐκαιρία κοσμικῆς εὐτυχίας, χωρὶς να    ἀναφέρουν τὴν Ἀνάσταση:
Βλ. «Πασχαλινὰ κουλούρια»
Γιὰ τὸν συγγραφέα τοῦ κειμένου, τὸ Πάσχα δὲν εἶναι ἡ Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ ,ἀλλὰ μυρωδιὲς φούρνων…
(Γλώσσα Α΄ Δημοτικού   τεῦχος β΄,σελ.56)

2) Εὐτελίζουν τὴν Μεγάλη Παρασκευή:
«..σήκωσαν τὸν Ἐπιτάφιο ψηλὰ πάνω κι ὅλοι περάσαμε ἀπὸ κάτω…. ὅπως παίζουμε περνᾶ-περνᾶ ἡ μέλισσα.»
(Ἀνθολόγιο Γ΄ καὶ Δ΄ Δημοτικοῦ, σελ.79)

3) Καταρρακώνουν τὸ κύρος τοῦ ὀρθόδοξου ἱερέα:
Βλ. «Ἕνας ἀλλιώτικος ποδοσφαιρικὸς ἀγώνας», ὅπου παππᾶς καὶ δάσκαλος διαπληκτίζονται μὲ ἀπαράδεκτες φράσεις.
(Ἀνθολόγιο Γ΄ καὶ Δ΄ Δημοτικοῦ, σελ. 143)

4) Προσβάλλουν τὴν ὀρθόδοξη ἁγιογραφία καὶ τοὺς Ἁγίους μας:
Βλ. «Ὁ Νορντὶν στὴν ἐκκλησιὰ» ὅπου χαρακτηρίζουν τοὺς ἁγιογραφημένους Ἁγίους, ἄσχημους γέρους μὲ μακριὲς γενειάδες.
(Ἀνθολόγιο Γ΄ καὶ Δ΄ Δημοτικοῦ, σελ. 72)

5) Ὑποβιβάζουν στὰ μάτια τῶν μαθητῶν τὸν ΜΕΓΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟ:
Βλ. «Ἡ μπουγάδα τοῦ Ἀϊ Βασίλη» ὅπου παρουσιάζεται νὰ ἁπλώνει τὴν μπουγάδα του μὲ τὸ μακρὺ …σώβρακό του…  
(Γλώσσα  Δ΄ Δημοτικοῦ τεῦχος β΄ σελ. 52)

6) Βλασφημοῦν τὸν ΧΡΙΣΤΟ!
«Τὰ μάτια τοῦ γατιοῦ ἦταν γλυκά. Τὰ μάτια τοῦ Χριστοῦ ἦταν γλυκά..» Σύγκριση!
(Ἀνθολόγιο Ε΄ καὶ Στ΄ Δημοτικοῦ, σελ. 164)

7) Γελοιοποιοῦν τὰ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ καὶ τὰ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ .
Βλ. «Φρικαντέλα, ἡ μάγισσα ποὺ μισοῦσε τὰ κάλαντα». Τὰ κάλαντα ἐπενδύονται μὲ τὴν παρουσία μίας μάγισσας ποὺ βωμολοχεῖ… καὶ παρακάτω τὰ Ἅγια Θεοφάνεια προβάλλονται μόνον ὠς  κολυμβητικοὶ ἀγῶνες.
(Γλώσσα Ε΄ Δημοτικοὺ  τεῦχος β΄ σελ. 26 καὶ 29)

8) Λανσάρουν παγανιστικὰ στοιχεῖα:
Στὸ κείμενο τοῦ Καζαντζάκη μὲ τίτλο «Μεγάλη Παρασκευὴ στὴν ἐκκλησία» παραλληλίζεται ὁ Χριστὸς μὲ τὸν Ἄδωνη καὶ ἡ Μ. Παρασκευὴ μὲ τὶς ἱέρειες τῶν Μελισσῶν τῆς Ἐφεσίας Ἀρτέμιδος…
(Τετράδιο Ἐργασιῶν Α΄ γυμνασίου, σελ. 76)

9) Καταρρακώνουν τὸ Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας:
Βλ. «Ἡ  γάτα τοῦ παππᾶ» ὅπου μία γάτα ἔχει λερώσει μὲ τὶς ἀκαθαρσίες της τὴν Ἁγία Τράπεζα.
[Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας  Α΄ γυμνασίου  (σελ. 222-226) ΟΕΔΒ ἔκδοση Α΄ 2006]
Ὡς γνωστὸν στόχοι τῆς διδασκαλίας τῶν κειμένων τῆς Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας εἶναι ἡ ἐπαφὴ μὲ σπουδαία ἔργα Ἑλλήνων καὶ ξένων λογοτεχνῶν, ἡ γνωριμία μὲ τοὺς συγγραφεῖς καὶ ποιητές, ἡ μύηση τῶν μαθητῶν στὴν ὑψηλὴ τέχνη τοῦ λόγου, ἡ καλλιέργεια καὶ ὁ ἐμπλουτισμὸς τοῦ λεξιλογίου τῶν Ἑλληνοπαίδων, ἡ αἰσθητικὴ ἀγωγή τους. Μέσα ἀπὸ τὴν μελέτη καὶ τὴν «ἀπόλαυση» τῶν κειμένων οἱ μαθητὲς δέχονται τὰ μηνύματα τῶν λογοτεχνῶν καὶ ἐξάγουν διδάγματα καὶ συμπεράσματα.
Τὸ ἀνωτέρω κείμενο δὲν ὑπηρετεῖ τοὺς στόχους αὐτοὺς ἀλλὰ διακωμωδεῖ τὰ ἱερὰ καὶ τὰ ὅσια μὲ τὰ ὁποία γαλουχήθηκαν καὶ ἀνατράφηκαν γενιὲς Ἑλληνοπαίδων, τὰ σεβάσθηκαν καὶ συνεχίζουν νὰ τὰ σέβονται.
Σύμφωνα βέβαια μὲ τὶς ὁδηγίες τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου(βλ. Βιβλίο Ἐκπαιδευτικοῦ γιὰ τὰ κείμενα τῆς Ν.Ε. Λογοτεχνίας Α΄ Γυμνασίου σελ.151, ἔκδ. Α΄2006 ΟΑΔΒ) τὸ κείμενο ἔχει ὡς στόχο: «Νὰ ἀπολαύσουν οἱ μαθητὲς μία διασκεδαστικὴ καὶ χαριτωμένη ἱστορία μὲ πρωταγωνιστῆ ἕνα κατοικίδιο ζῶο, μέσα ἀπὸ τὴν ὁποία ἀναδεικνύεται ἡ μεγάλη ἀγάπη τοῦ ἀνθρώπου γι’ αὐτό».
«Χαριτωμένη ἱστορία» ἡ διακωμώδηση τῶν ἱερῶν καὶ τῶν ὁσίων ἢ ἱεροσυλία καὶ βλασφημία;
Τὸ κείμενο αὐτὸ εἶναι ἀπὸ τὰ μέτρια τοῦ Γρ. Ξενοπουλου. Σημειωτέον ὅτι τὰ προηγούμενα ἐγχειρίδια τῆς Α΄ Γυμνασίου περιεῖχαν ἕνα ἀριστούργημα τοῦ ἰδίου συγγραφέως μὲ τίτλο «Τὸ  περιβόλι μας», ἐκπληκτικὸ ὡς πρὸς τὴν λογοτεχνική του ἀξία, μὲ πλῆθος μηνυμάτων γιὰ τοὺς μαθητὲς ὅπως: ἀγάπη γιὰ τὴν φύση, αἰσιοδοξία, ἀδελφικὴ ἀγάπη.
Ἂς μᾶς ἐπιτραπεῖ νὰ ἐκφράσουμε τὴν γνώμη ὅτι ὁ Γρ. Ξενοπουλος, ποὺ ἐπὶ σειρὰ ἐτῶν ὑπῆρξε ἕνας ἀπὸ τοὺς κυριότερους συντελεστὲς-συνεργάτες τοῦ Περιοδικοῦ «Ἡ Διάπλασις τῶν Παίδων», σὲ καμία περίπτωση δὲν θὰ καταχώριζε τὸ κείμενό του «Ἡ γάτα τοῦ παππᾶ» σὲ σχολικὸ ἐγχειρίδιο γιὰ διδασκαλία μαθητῶν καὶ μάλιστα τῆς Α΄ Γυμνασίου.

10) Συκοφαντοῦν τὴ χριστιανικὴ ἐλεημοσύνη:
Στὸ κείμενο «Στρίγκλα καὶ καλλονὴ» χαρακτηρίζεται ὡς φαυλότητα, ὑποκρισία καὶ ἐκδήλωση ἐγωισμοῦ ἐνῶ ἡ τέλεια μορφὴ ἀγάπης εἶναι ἡ ζωοφιλία!
(Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας Α΄ γυμνασίου σελ. 239)

11) Προβάλλουν βλάσφημες ἀναφορὲς κατὰ τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ:
«..Οἱ Ἕλληνες ἀφήνονται στὶς γήινες ἀπολαύσεις.. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἀπαιτητικὴ στὶς τελετουργίες, χαλαρὴ στὴν ἐξομολόγηση καὶ τὴν θρησκευτικὴ ἠθικολογία..»
(Νεοελληνικὴ Γλώσσα Γ΄ γυμνασίου, σελ.14)

Γ. ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
1) Πολὺς λόγος γιὰ διαζύγια, συζυγικὲς ἀπιστίες, ἀπρεπεῖς ἔρωτες, ἀποϊεροποίηση τοῦ Γάμου, διακωμώδηση τοῦ πατρικοῦ καὶ μητρικοῦ φίλτρου:
Π.χ. «Ὅταν ἤμουν μικρὴ δὲν μποροῦσα νὰ καταλάβω πῶς ἕνας ἄνθρωπος ἁγνὸς σὰν τὸν πατέρα μποροῦσε νὰ κάνει ἀπιστία. Τώρα τὸ καταλαβαίνω.»
(Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας Β΄ γυμν. σελ. 52)

2) Βάλλονται ἀνελέητα οἱ μητέρες. Ἐμφανίζονται ὡς νευρωτικὰ πλάσματα καὶ ὄχι ὡς πρόσωπα στοργῆς καὶ ἀγάπης:
Π.χ. «…ἡ μητέρα μὲ τὸν χαρακτήρα της καὶ τὰ ἐλαττώματά της μοῦ πλακώνει τὴν καρδιά… Ἀγαπῶ τρελὰ τὸν Πὶμ(τὸν πατέρα της). Εἶναι τὸ μεγάλο μου ἰδεῶδες…»
(«Τὸ ἡμερολόγιο τῆς Ἄννας Φράνκ», Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας Β΄ γυμν. σελ.48)

http://impantokratoros.gr/2404A8AB.el.aspx
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive