Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΚΡΥΑ & ΖΕΣΤΑ


- Συγγνώμη, να διακόψω;
- Έλα πες...
- Τίποτα, να διακόψω ήθελα

 **************
Μπαίνω σε  φαρμακείο και  ζητάω 20 προφυλακτικά... 

Τρία κορίτσια πίσω μου ξεκαρδίζoνται στα  γέλια...
Λέω στον υπάλληλο "κάν' τα 23"
Το βούλωσαν  αμέσως...

*************
-Μωρό μου, έχω  πρόβλημα....
- Μη λες "έχω", να λες "έχουμε". Τα προβλήματά σου είναι και δικά μου.

- Εντάξει. Η γραμματέας ΜΑΣ θα γεννήσει το παιδί ΜΑΣ...!!  ..

 **************
Μου στέλνει ο άλλος  μήνυμα  στο  κινητό:
"Τη κανις; πωτε θα τα πουμαι;"
"Όταν τελειώσεις την Α'  δημοτικού", του απάντησα, και παρεξηγήθηκε ..............!!
 **********************
-  Πέτρο, θέλω να  σου εκμυστηρευτώ κάτι...
- Τι;
- Είμαι άθεος. Και gay...
- Ρε π**στη μου,  δεv έχεις το Θεό  σου!!!
 ********************
  Ένας δεν  αισθάνεται καλά, πάει στο γιατρό για τσεκάπ. Έρχεται ο γιατρός με τα  αποτελέσματα.
- Δυστυχώς έχω πολύ κακά νέα. Είσαι βαριά άρρωστος! Σου μένει  ελάχιστος χρόνος ζωής!
- Γιατρέ μου! Πόσος χρόνος μου μένει;
- Δέκα...
- Δέκα, τι; Μήνες; Βδομάδες; Τι;
- Εννιά... οχτώ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive