Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Άννα Ζωηρού: Δεν ήξερα τίποτα για την "παραίτησή" μου.Το παρασκήνιο της απομάκρυνσής της απο το Δ/Σ του ΤΑΙΠΕΔ με εντολή Στουρνάρα. Αντιδρούσε στο ξεπούλημα του ΟΠΑΠ.

Για την "παραίτησή" της από το ΤΑΙΠΕΔ, μίλησε στο Εκ-Κεντρικό Δελτίο, η Άννα Ζωηρού. 
"Έμαθα το Σαββατοκύριακο ανεπίσημα ότι την Παρασκευή το βράδυ έγινε αυτόκλητη γενική συνέλευση όπου ο κ. Στουρνάρας αποφάσισε την απομάκρυσή μου.Εγώ δεν ήξερα τίποτα μέχρι και σήμερα το μεσημέρι.  Όταν λοιπόν, το πρωί πήγα στο γραφείο μου δεν με άφηναν να καθήσω στο γραφείο μου. Μου είπαν ότι έχω απομακρυνθεί αλλά δεν με άφηναν ούτε τον υπολογιστή μου να ανοίξω. Για τον λόγο αυτό, κάλεσα και την αστυνομία και κατέγραψαν το γεγονός.Εγώ στην επιστολή μου πάντως καταλήγω ότι η δικαιοσύνη θα κρίνει τη νομιμότητα της απόφασης του κ. Στουρνάρα...
 Όσον αφορά στα κρατικά λαχεία, αυτά δόθηκαν στον ΟΠΑΠ για 190 εκατομμύρια. Κατά την άποψή μου, στο συγκεκριμένο σημείο έγιναν κάποιοι χειρισμοί, εξαιτίας των οποίων μόνο η σύμπραξη του ΟΠΑΠ έμεινε να κάνει προσφορά για να τα πάρει. Επίσης πρέπει να σας πω ότι το 2010 τα καθαρά κέρδη των λαχείων ήταν 82 εκ. ευρώ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive