Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Οι μετά Χριστό προφήτες..., The prophets


 Δεν μας έκρυψαν μόνο τότε την αλήθεια. Και σήμερα ακόμη, εξακολουθούν  να κρύβουν (oι κρυψίνοες) και την αλήθεια (π.χ. για τις Τράπεζες), και τα  σχέδιά τους: Γι' αυτό και υπάρχει π.χ. η απόλυτη ανασφάλεια στους ξένους  (αλλά και στους ντόπιους, αν απομένουν κάποιοι) επενδυτές. Διότι το  σύστημα που τους περιμένει, αν κάνουν το τόλμημα, είναι κάτι χειρότερο  από αφερέγγυο, αφού οι νόμοι και τα πλαίσια σχετικά με τη φορολογία  μεταβάλλονται με απίστευτη ταχύτητα (με όποια ταχύτητα επιτρέπει βέβαια  η κλίκα των υπαλλήλων που ανοιγοκλείνουν το κτήριο της Βουλής). Είναι  καταφανείς οι σπασμωδικές ενέργειες του κράτους (που στρέφεται πια, ως  μητρυιά, εναντίον των πολιτών του) το οποίο, στην αγωνία του να  συγκεντρώσει τα απαιτούμενα από τους δανειστές χρήματα (άραγε μόνο  αυτά;), στην κυριολεξία σοφίζεται (αμελέτητα όμως!) απανωτά χαράτσια,...
 στην αρχή τα βαφτίζει προσωρινά, μετά τα παρατείνει (βλέπε σημερινά  δημοσιεύματα για την έκτακτη εισφορά), μετά τα καθιερώνει και υπόσχεται  ότι αν αποδώσουν, θα είναι τα τελευταία, αλλά λίγο μετά διαπιστώνει (ώ  τί παράξενο!) ότι δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, γιατί ο κοσμάκης τρέχει  να σωθεί όπου μπορεί και αλλάζει τακτικές μήπως και γλυτώσει από το  θηρίο. Μα "όπου ο φτωχός και να κρυφτεί, ο ... Στουρνάρας θα τον βρει"!
 (ονόματα θα ταίριαζαν πολλά στο στιχάκι, περίπου τρακόσια, επιλέγω τον  νυν, μόνο δείγματος χάριν).
Δεν είμαι οικονομολόγος.
Θα σας πω το "πάθημά μου", για να φρίξετε ή για να με βάλετε στη θέση  μου, αν έχω ἀδικο:
Πρόσφατα εγκατέστησα στο σπίτι μου αντλία θερμότητας. Η μεν αντλία  είναι αρκετά οικονομική (σε σχέση με το πετρέλαιο -ακόμη και με τις  περσινές του τιμές), αλλά η ΔΕΗ αποφάσισε να με τιμωρήσει και μάλιστα  χωρίς να μου το πει: Υπάρχουν κάποιες "ρυθμιζόμενες χρεώσεις" πάνω στον  λογαριασμό της ΔΕΗ. "Ρυθμιζόμενες" θα πει ότι πάνε αναλογικά με την  κατανάλωση. Μια από αυτές έχει τον βαρύγδουπο τίτλο "Υπηρεσίες κοινής  ωφελείας" (μακάρι όντως να προορίζονται τα σχετικά έσοδα για τις  ευπαθείς ομάδες). Σ' αυτόν τον κωδικό ο προηγούμενος λογαριασμός μου με  χρέωνε 10 Ευρώ (με κατανάλωση ρεύματος περίπου 1000 KWH το τετρἀμηνο). Ε  λοιπόν ο καινούριος λογαριασμός  (με κατανάλωση τετραπλάσια) με χρεώνει 180 Ευρώ! Πήγα στη ΔΕΗ, για να  μου εξηγήσουν. Με παρέπεμψαν στο διαδίκτυο. Απαίτησα να μου εξηγήσει  κάποιος "προϊστάμενος". Αυτός, αφού δυσανασχέτησε με την επιμονή μου,  ανέσυρε από μια στίβα ένα φυλλάδιο, όπου μου έδειξε (όσα ΔΕΝ  αναγράφονταν στον λογαριασμό!) ότι ειδικά αυτή η χρέωση ("Υπηρεσίες  κοινής ωφελείας") υπολογίζεται "με κλίμακα". Και λοιπόν, ενώ για τα  πρώτα 3 επίπεδα υπάρχει μια (ας πούμε) λογική αύξηση του συντελεστή,  μόλις περάσεις τις 3000 KWH, o συντελεστής εκτινάσσεται στο 10πλάσιο σε  σχέση με το προηγούμενο επίπεδο, στο 20πλάσιο σε σχέση με το πρώτο  επίπεδο! Μάλιστα, αυτἠ η κλίμακα καθιερώθηκε φέτος!
Έμεινα εμβρόντητος. Το μόνο που μπόρεσα να σκεφτώ, δεν μπορεί να  γραφτεί εδώ, γιατί με βάση τους κανόνες του forum δεν πρέπει να βρίζουμε  αγοραία.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι: είναι απολύτως λογικό: Όταν ψωνίζω πολλά από  ένα μαγαζί, αντί να μου κάνει καλύτερη τιμή, με ... τιμωρεί!

Σκέφτομαι πόσος κόσμος προσπάθησε φέτος να ζεσταθεί με ηλεκτρικό ρεύμα.
 Ίσως και κάποιοι από σας (οι εν Ελλάδι) έχετε ανάλογη κακή πείρα (πράγμα  που το απεύχομαι). Το πανικοβλημένο κράτος βλέποντας το πετρέλαιο να μην  πουλιέται, ύστερα από την υπέρογκη φορολόγησή του, εξορμά για κει όπου  νομίζει ότι έτρεξε ο κόσμος. Απειλεί να φορολογήσει τα ξύλα, χαρατσώνει  ΚΡΥΦΑ το ρεύμα. Βλέποντας τα αυτοκίνητα να λιγοστεύουν, σχεδιάζει να  φορολογήσει τα ποδήλατα. Βλέποντας τα παιδιά (στις οικογένειες) να  λιγοστεύουν, προσπαθεί να βγἀλει τα σπασμένα από τους πολύτεκνους!

Άθελά μου ξαναγύρισα στο θέμα της "προφητείας": τα παιδιά.
Ούτε προφήτης είμαι, βέβαια. Και ευτυχώς πού αστειευτήκατε κάποιοι από  σας με τις "προφητείες" μου. Άλλωστε, και να ήμουν: "ουδείς προφήτης  δεκτός εν τη πατρίδι αυτού".

Μόνο μια αίσθησή μου, έναν "λογισμό" μου σας κοινοποίησα σε προηγούμενο  μήνυμά μου και φυσικά δεν τον βάφτισα ούτε μέθοδο, ούτε επιστημονική  πρόταση.
Παρ' όλα αυτά, για όποιον έχει τις ανάλογες κεραίες, ο λογισμός μου  αποδεικνύεται. Όχι φυσικά ως τιμωρία του Θεού, αλλά, κι αν κάποιος έτσι  θέλει να το βλέπει, δεν είναι δουλειά μου να υπερασπιστώ το Θεό της  αγάπης ούτε να πείσω κανένα περί του αντιθέτου. Άλλωστε ούτε εγώ μπορώ  να αρνηθώ ότι αντιλαμβάνομαι κάποια πράγματα ως τιμωρία.
Αλλά δεν θα είχα την αξίωση, αν ήμουν εγκληματίας, να μην τιμωρηθώ (στο  ὀνομα της Αγάπης).

Το διορθώνω: Δεν έχω την αξίωση, όντας εγκληματίας, να μην τιμωρηθώ.

Τελειώνω με κάτι φαιδρό, γιατί το κλίμα βάρυνε:
Ο ΓΑΠ συγκαταλέγεται πια στους 100 σημαντικότερους ανθρώπους όλων των  εποχών, ύστερα από απόφαση σχετικής (;) επιτροπής.

Έρρωσθε!

Γρηγόριος Παπαγιάννης, επίκουρος καθηγητής Βυζαντινής Φιλολογίας στο  Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης  (και κρυφός εγκληματίας, και ψευδοπροφήτης στο HEC)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive