Επειδή οι καιροί είναι πονηροί και τα τεκταινόμενα στα γειτονικά μας κράτη, σε θέματα διδασκόμενης Ιστορίας στα σχολεία πρέπει να μας απασχολούν, πρόσφατες έρευνες μας φανερώνουν ότι μίσος, φανατισμό, αλλά και πλαστογραφημένη Ιστορία, που καμία σχέση δεν έχει με την πραγματική, διδάσκει η αλβανική, η τουρκική, η σκοπιανή και άλλες γειτονικές κυβερνήσεις, στους μαθητές των σχολείων τους.
Συγκεκριμένα στην Αλβανία οι νεαροί Αλβανοί, μέσα από τα νέα επίσημα σχολικά βιβλία τους μαθαίνουν την Ιστορία της «Μεγάλης Αλβανίας» και διδάσκονται, μεταξύ άλλων, ότι:...
«H Βορειοδυτική Ελλάδα, από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι αλβανικό εθνικό έδαφος στο οποίο "αιμοσταγείς" Έλληνες πραγματοποίησαν "εθνοκάθαρση" στους Τσάμηδες που πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά».
Η νέα γενιά Αλβανών μαθαίνει, μεταξύ άλλων, πως... έχει ίδιο DΝΑ με τον βασιλιά Πύρρο της Ηπείρου και την Ολυμπιάδα, μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου...!!! Όλα αυτά τυπώθηκαν φέτος στα επίσημα σχολικά εγχειρίδια με την έγκριση του αλβανικού υπουργείου Παιδείας.
Στο νέο βιβλίο «Γεωγραφία της Αλβανίας», που εκδόθηκε φέτος και ήδη αποτελεί διδακτική ύλη στα λύκεια της χώρας, οι μαθητές διδάσκονται όχι μόνο για τη γεωγραφία της χώρας τους, αλλά και για περιοχές όμορων χωρών που, σύμφωνα με τους συγγραφείς, κατοικούνται από Αλβανούς.
Στις «αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) που έμειναν εκτός αλβανικού κράτους περιλαμβάνονται το Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της Σερβίας, η μισή έκταση των Σκοπίων και βέβαια ολόκληρη η ΒΔ Ελλάδα, με τους Νομούς Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και το βόρειο τμήμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας. Συγκεκριμένα, όσον αφορά στη χώρα μας, στο κεφάλαιο «Οι αλβανικές περιοχές στην Ελλάδα», αναφέρονται τα εξής: «Είναι αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων των συγκεκριμένων περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη Βορειοδυτική Ελλάδα, νότια της "Μακεδονίας" και νοτιοανατολικά της Αλβανίας μέχρι τον κόλπο της Άρτας και αποτελείται από τις περιοχές Τσαμουριά, Φλώρινα, κ.λπ.».
Οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν πως η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «εθνοκάθαρση» με στόχο τον αφανισμό των Αλβανών που ζούσαν εκεί. Ο χάρτης με τη Μεγάλη Αλβανία και τις όμορες «αλβανικές περιοχές» κοσμεί το εξώφυλλο τόσο του βιβλίου όσο και του τετραδίου ασκήσεων των μαθητών που καλούνται, για παράδειγμα, να ζωγραφίσουν τις περιοχές της Ελλάδας όπου ζουν... Αλβανοί ή να απαντήσουν στα ερωτήματα: «Ποιες είναι οι αλβανικές περιοχές της Ελλάδας;» ή «Αναφέρετε τις εκδιώξεις που υπέστησαν οι Αλβανοί από τις ελληνικές αρχές».
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τους άλλους «γείτονες»...
Το ποιές ιστορικές αναλήθειες και ψεύδη διδάσκονται στα σχολεία της F.Y.R.O.M για την Ελλάδα και δη για το κράτος των Μακεδόνων του Μ. Αλεξάνδρου και του Φιλίππου, είναι παγκόσμια γνωστό και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη αναφορά...
Παρόμοια άποψη περίπου με τους Σκοπιανούς, για τη Μακεδονία, υποστηρίζουν και οι Βούλγαροι, αλλά με μεγάλη προσοχή και διπλωματική λεπτότητα, καθώς τα τελευταία χρόνια οι σχέσεις τους με τη χώρα μας, βρίσκονται σε αρκετά καλό επίπεδο...
Στη Τουρκία, την πλήρη διαστρέβλωση της Ιστορίας, καθώς και ένα έντονο ανθελληνισμό, διδάσκονται τα παιδιά στα σχολεία οχταετούς υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Είναι χαρακτηριστικό, πως η Ιστορία στην γειτονική χώρα, έχει διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από τον ίδιο τον Κεμάλ Ατατούρκ, που μετά την πλήρη επικράτησή του, ασχολήθηκε με την Ιστορία, με κύριο σκοπό να προσδώσει ιστορική εντοπιότητα στο τουρκικό στοιχείο της Μικρός Ασίας...
Το 1955 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Τουρκία το περίφημο βιβλίο του Τούρκου καθηγητή της ιστορίας, Μεχμέτ Σακά, με τίτλο, « Οι τουρκικοί λαοί του Αιγαίου», ή «Ege Denizinde Türk Hakları». Το βιβλίο αυτό σήμερα διδάσκεται συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού οχταετούς υποχρεωτικού σχολείου, ενώ παράλληλα προπαγανδίζετε σαν απαραίτητο ανάγνωσμα και για τις μεγαλύτερες ηλικίες στην Τουρκία, καθώς παρουσιάζει, κατά τους Τούρκους, τις τουρκικές θέσεις για το Αιγαίο. Τα μηνύματα του βιβλίου θεωρούνται σαν κεντρικά σημεία αναφοράς, της συμπεριφοράς της Τουρκίας, όσον αφορά το ζήτημα του Αιγαίου και εξηγούν κατά κάποιο τρόπο την τουρκική προκλητικότητα καθώς βασίζεται σ’ αυτόν τον τρόπο παρουσίασης του θέματος και μάλιστα σε εκπαιδευτική βάση.
Συγκεκριμένα από την έκδοση του βιβλίου το 1996 αναφέρονται τα εξής: Σελίδα 19: « Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα κάτω από ελληνική κατοχή». Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία». Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα σε 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος, βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας πάνω στα χωρικά της ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα» Σελίδα 125: « Η Ελλάδα πρέπει να δώσει αυτά τα νησιά στην Τουρκία για ένα χρονικό διάστημα έναντι ενοικίου, ή τουλάχιστον η Τουρκία και η Ελλάδα να ιδρύσουν στο Αιγαίο ένα κοινό σύστημα ασφαλείας». Αυτή η τελευταία άποψη θεωρείται από τους Τούρκους σαν… ένδειξη των διαλλακτικών τους προθέσεων και μάλιστα προβάλλεται συχνά σε διεθνείς διπλωματικές συναντήσεις με στόχο να δημιουργούνται κατάλληλες εντυπώσεις για το ποιος είναι φιλειρηνικός και ποιος δεν είναι, όσον αφορά το Αιγαίο…
Επίσης, οι ανθελληνικές θέσεις της Τουρκίας έχουν μεταλαμπαδευτεί και εντός Ελλάδας, όπου δυστυχώς, μαθήματα ελληνικής ιστορίας επιχειρούν να παραδώσουν και οι αυτοαποκαλούμενοι ως …Τούρκοι της Θράκης, όσοι δηλαδή συνθέτουν την άτυπη «Συμβουλευτική Επιτροπή της "τουρκικής" μειονότητας της Δυτικής Θράκης» στην οποία προεδρεύει ο δήμαρχος Ιάσμου Καδή Ισμέτ. Αναπαραγάγουν δημοσιεύματα του Τύπου που αφορούν στο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού και δηλώνουν ενοχλημένοι από αναφορές του τύπου «Οι Τούρκοι μπήκαν στη Σμύρνη. Πυρπόλησαν την ελληνική και την αρμενική συνοικία, ενώ ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος παραδόθηκε στο μουσουλμανικό πλήθος και θανατώθηκε. Σφαγές χριστιανών και λεηλασίες ολοκλήρωσαν την καταστροφή. Ήταν το δραματικό τέλος της μακραίωνης ελληνικής παρουσίας στην περιοχή» και θρασύτατα δηλώνουν: «Ως εκπρόσωποι της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης και των μη κυβερνητικών οργανώσεων θεωρούμε ότι τέτοιου είδους εκφράσεις προσβάλλουν την Ελληνο-Τουρκική φιλία και προωθούν τους νέους σε αισθήματα εχθρότητας και μίσους. Καταδικάζοντας την αναφορά αυτή του βιβλίου και αποστέλλουμε έγγραφο διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων»!!!
Όλες οι παραπάνω αναφορές, θα έπρεπε να έχουν απασχολήσει σοβαρά κάθε κυβερνητική αρμόδια υπηρεσία, προ πολλού... Αυτό βέβαια θα συνέβαινε αν υπήρχε σοβαρό κράτος και όχι το σημερινό ευρωπαϊκό προτεκτοράτο, που πρόθυμα δίνει «γη και ύδωρ» σε τραπεζικούς δανειστές και τοκογλύφους και ρίχνει στη δυστυχία τα φτωχότερα τμήματα του ελληνικού λαού, που δεν ευθύνονται για τη κρίση, ενώ ταυτόχρονα δεν τολμά να αγγίξει τους «έχοντες και κατέχοντες», τους οποίους έχει και για στήριγμα...
Άτομα με τέτοιες κυβερνητικές αρμοδιότητες, όπως οι κυρίες Α. Διαμαντοπούλου, Θ. Δραγώνα, Μ. Ρεπούση και οι λοιποί μετατροπείς και αποδομητές της ελληνικής Ιστορίας, αλλά και και πιθανόν και ο Πάνος Καμμένος, καθώς και ο κάθε σοβαρός και ευαισθητοποιημένος σε εθνικά θέματα, Έλληνας πολίτης, που φωνάζει για την εγκληματική (αθέλητη;) αδιαφορία των αρμοδίων, εισπράττοντας τον τίτλο του εθνικιστή, του ακροδεξιού και άλλα διάφορα πολυπολιτισμικά αριστερά «επίθετα», που έγιναν της μόδας, ώστε εύκολα η Ελλάδα να καταστεί αποθήκη εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών και αμέτρητων, επί πλέον προβλημάτων για τη χώρα μας...
Ο απλός Έλληνας πολίτης
(που γνωρίζει καλά την Ιστορία μας)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.