Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: "CYTA";


Πολλοί συνδρομητές που έφυγαν απο τον ΟΤΕ για... καλύτερα , αντιμετωπίζουν  σήμερα ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα. Απο το πρωϊ ΔΕΝ λειτουργούν τα τηλέφωνά τους, δεν έχουν internet και το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ στην Εταιρεία έχουν τα τηλέφωνα ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΑ ! Προσπαθούμε στα τηλ. 2155013877 και 13877 αλλά ΜΑΤΑΙΑ. Υπάρχουν  σπίτια που έχουν ασθενείς και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με τους γιατρούς τους , το ίδιο και οι γιατροί με τους ασθενείς τους. 
Υπάρχει και το mail: cc_online@hq.cyta.gr αλλά ΟΥΤΕ σε αυτό απαντάει ΟΥΔΕΙΣ. ΤΙ τρέχει τελικά;

2 σχόλια:

  1. Εντάξει ηρεμήστε. 3 μήνες στη Cyta πρώτη φορά έχω πρόβλημα. Έφυγα από τον ΟΤΕ και βρήκα την υγειά μου. Μη συγκρίνεις υπηρεσίες και εξυπηρέτηση. Η Cyta είναι πολύ πιο μπροστά ειδικά σε θέματα τεχνικής υποστήριξης.
    Λογικό να μην απαντάνε στα τηλέφωνα για να λύσουν το πρόβλημα μια ώρα αρχίτερα.
    Και αν πρόσεχες καλλίτερα έχουν ήδη αναρτήσει αναοίνωση για το πρόβλημα το site τους.....Αν γινότανε με τον ΟΤΕ κάτι τέτοιο
    α) δε θα σας ένοιαζε
    β) θα σας είχε γραμένους ο Π-ΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εργάζομαι για τη cyta σε συνεργαζόμενο τηλεφωνικό κέντρο εδώ και 2 χρόνια είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίσαμε κάποιο τέτοιο πρόβλημα. Οι συνδρομητές της cyta έουν ήδη πάρει μνμ για την αποκατάσταση του προβλήματος και για τις ενέργειες που κάνει η cyta μετά από αυτό. Δηλαδή δίνει παροχές ή εκπτώσεις για να δείξει ότι είναι δίπλα στους συνδρομητές. Στο τηλεφωνικό κέντρο που είμαι αντιμετωπίζω καθημερινά προβλήματα με τον ΟΤΕ γιατί είμαι υποχρεωμένη να έχω και τηλέφωνα ΟΤΕ ξέρετε ότι έχω μείνει και 3 ημέρες χωρίς τηλέφωνο από τον ΟΤΕ και όταν πήρα να παραπονεθώ μου φώναζαν από το τηλεφωνικό κέντρο του 13888 ότι η υποχρέωσή τους είναι από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες για την αποκατάστασή του και ότι πρέπει να περιμένω στη σειρά μου; Οσο δε για τις εκπτώσεις ή για τις παροχές για να μου δείξουν έστω κάτι ούτε συζήτηση. Σας πληροφορώ ότι πληρώνω φραγές εξερχόμενων κλήσεων 6 Ευρω το δίμηνο που από δικό τους λάθος δεν έχω και ακόμη περιμένω να μου τα αφαιρέσουν από τους λογαριασμούς!!! Αφήστε λοιπόν τη cyta που εδώ και χρόνια είναι η ευγενέστερη εταιρεία απέναντι στους πελάτες της να μεγαλώσει μήπως και μπορέσουμε να δούμε για πρώτη φορά αξιοπρεπή τηλεφωνία με χαμηλό κόστος και με ευγενικούς ανθρώπους δίπλα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Φόρτωση...

Follow by Email

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας

Blog Archive