Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ! "Καθολικός" καφές....αξίζει!


 Τέσσερις άντρες Καθολικοί και μια γυναίκα επίσης Καθολική, έπιναν καφέ.
Ο πρώτος καθολικός άντρας λέει στους φίλους του:
Ο γιός μου είναι ιερέας.
...και όλος ο κόσμος, τον αποκαλεί «πατέρα».

Ο δεύτερος Καθολικός άντρας, λέει:
Εμένα ο γιός μου είναι Επίσκοπος.
...και όσοι τον βλέπουν, τον αποκαλούν «Κεχαριτωμένο».

Ο τρίτος Καθολικός, λέει:
Ο γιός μου είναι Καρδινάλιος.
...και όλος ο κόσμος, τον αποκαλεί «Σεβασμιώτατο»....
Στη συνέχεια, ο τέταρτος Καθολικός λέει :
Λοιπόν... Ο δικός μου γιός είναι ο Πάπας.
...και όλοι τον αποκαλούν «Παναγιώτατο».

Και καθώς η Καθολική γυναίκα έμενε σιωπηλή πίνοντας τον καφέ της,
οι τέσσερις άνδρες απευθυνόμενοι προς αυτήν, της λένε: "Λοιπόν ....?"

Οπότε εκείνη απαντάει περήφανα:
Λοιπόν εγώ έχω μια κόρη....
Λεπτή, ψηλή, με περιφέρεια στήθους 90 cm , μέσης 60 cm , και γοφών 85 cm ...

Όταν τη βλέπει ο κόσμος, λέει ...
 
 cid:1.1009778579@web87319.mail.ird.yahoo.com
                 «Ιησού Χριστέ!!!»

ΣΑΒΒΑΣ Μ ΣΠΥΡΙΔΗΣ                           ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ε.Μ.Π

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive