Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Κύρια σημεία από την Συνέντευξη του Βουλευτή ΛΑΟΣ Κ. Βελόπουλου στον REAL FM


«Σαφώς και βρίσκομαι στον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό. 
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πάω πουθενά αλλού. 
Άλλοι χρειάστηκαν χρόνια για να καταλάβουν πως είναι νεοφιλελεύθεροι. 
Εγώ ξέρω τι είμαι τι πιστεύω και τι πρεσβεύω.  δήλωσε ο Βουλευτής Β Θεσσαλονίκης Κ. Βελόπουλος σε συνέντευξη του στον Ραδιοφωνικό σταθμό Real FM  αναφερόμενος στην προσχώρηση των κ. κ. Γεωργιάδη και Βορίδη στην ΝΔ.

Με ενδιαφέρει...
η Περιφέρεια Μακεδονίας.
Είναι γνωστό πως ενδιαφέρομαι για την περιφέρεια Μακεδονίας. 
Όμως τώρα είμαι εδώ που είμαι.

Δεν βρίσκω κανέναν λόγο να πάω στην ΝΔ.
Γιατί να πάω στην ΝΔ; 
Μια χαρά Πρόεδρο έχουμε, μια χαρά πολιτική έχουμε, για ποιον λόγο  λοιπόν να πήγαινα στην ΝΔ; 
Εγώ δεν είμαι νεοφιλελεύθερος.

Η απαξίωση του πολιτικού συστήματος.
Στην αρχική ερώτηση δημοσιογράφου: μένετε ή φεύγετε από τον ΛΑΟΣ, ο Κ. Βελόπουλος απάντησε: “Μέχρι νεωτέρας;
Βλέπετε λοιπόν πως έχουμε φτάσει στο σημείο να διακωμωδούμε μια πολιτική παρουσία σε έναν πολιτικό Φορέα; 
Aυτή δυστυχώς είναι η κατάντια στην οποία έχει περιέλθει το πολιτικό μας σύστημα…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive