Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, φέρεται αποφασισμένος να προχωρήσει στο κλείσιμο των δημοσίων ΚΤΕΟ.
Σε συνάντηση που είχε στη Βουλή με κοινοβουλευτικούς συντάκτες χαρακτήρισε παρωχημένα τα συγκεκριμένα Κέντρα και τόνισε ότι θα κλείσουν, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει ποια θα είναι η τύχη των εργαζομένων σε αυτά.
Σε ερώτηση αν θα προλάβει ο ίδιος να προχωρήσει στην ενέργεια αυτή, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα όσα έχουν λεχθεί, σε περίπου δύο μήνες θα γίνουν εκλογές, ο κ. Βορίδης απάντησε: «θα προλάβω».
Στην Ελλάδα λειτουργούν σήμερα 59 δημόσια ΚΤΕΟ και 130 Ιδιωτικά (ΙΚΤΕΟ), τα οποία φαίνεται ότι κερδίζουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων,.. παρά το γεγονός πως είναι λίγο ακριβότερα, προκειμένου να αποφύγουν την ταλαιπωρία, καθώς τηρούνται, σε μεγάλο βαθμό, οι ώρες των ραντεβού και γενικότερα το περιβάλλον είναι πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, καθώς δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία, ο ετήσιος τζίρος των ΙΚΤΕΟ πρέπει να υπερβαίνει τα 40 εκατ. ευρώ.
Πάντως, το πρόβλημα των ανέλεγκτων αυτοκινήτων συνεχίζει να προβληματίζει το υπουργείο, καθώς σύμφωνα με εκτιμήσεις ένα στα τρία αυτοκίνητα δεν έχει περάσει από τον τεχνικό έλεγχο και το φαινόμενο αυτό παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις το τελευταίο διάστημα λόγω της οικονομικής κρίσης.
Συγκεκριμένα, υπολογίζεται ότι από το σύνολο των 7,9 εκατ. αυτοκινήτων, που φαίνονται καταχωρημένα στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, τα 2,5 εκατομμύρια δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ απωλεσθέντα έσοδα για το δημόσιο.
Ο τεχνικός έλεγχος οχημάτων από ιδιωτικά ΚΤΕΟ θεσμοθετήθηκε το Νοέμβριο του 2001, όταν και συνειδητοποιήθηκαν οι μεγάλες δυνατότητες βελτίωσης της επικρατούσας κατάστασης στο χώρο. Παράλληλα, θεσμοθετήθηκε η υποχρέωση των δημοσίων ΚΤΕΟ, τα οποία ανήκουν στις Περιφέρειες, να προχωρήσουν στις απαραίτητες διαδικασίες για την κατά ISO διαπίστευσή τους.
Προκειμένου να εξομοιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες μεταξύ των δημοσίων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, το υπουργείο Μεταφορών θεσμοθέτησε την υποχρέωση αναβάθμισης του μηχανογραφικού και επιχειρησιακού εξοπλισμού των δημοσίων ΚΤΕΟ, κάτι αντίστοιχο που ίσχυε στα ιδιωτικά.
Παρ΄ όλη τη συμβατική τους υποχρέωση, σχεδόν στο σύνολό τους, τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν διέθεταν την απαραίτητη πιστοποίηση από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ).
Σε συνάντηση που είχε στη Βουλή με κοινοβουλευτικούς συντάκτες χαρακτήρισε παρωχημένα τα συγκεκριμένα Κέντρα και τόνισε ότι θα κλείσουν, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει ποια θα είναι η τύχη των εργαζομένων σε αυτά.
Σε ερώτηση αν θα προλάβει ο ίδιος να προχωρήσει στην ενέργεια αυτή, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα όσα έχουν λεχθεί, σε περίπου δύο μήνες θα γίνουν εκλογές, ο κ. Βορίδης απάντησε: «θα προλάβω».
Στην Ελλάδα λειτουργούν σήμερα 59 δημόσια ΚΤΕΟ και 130 Ιδιωτικά (ΙΚΤΕΟ), τα οποία φαίνεται ότι κερδίζουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων,.. παρά το γεγονός πως είναι λίγο ακριβότερα, προκειμένου να αποφύγουν την ταλαιπωρία, καθώς τηρούνται, σε μεγάλο βαθμό, οι ώρες των ραντεβού και γενικότερα το περιβάλλον είναι πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, καθώς δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία, ο ετήσιος τζίρος των ΙΚΤΕΟ πρέπει να υπερβαίνει τα 40 εκατ. ευρώ.
Πάντως, το πρόβλημα των ανέλεγκτων αυτοκινήτων συνεχίζει να προβληματίζει το υπουργείο, καθώς σύμφωνα με εκτιμήσεις ένα στα τρία αυτοκίνητα δεν έχει περάσει από τον τεχνικό έλεγχο και το φαινόμενο αυτό παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις το τελευταίο διάστημα λόγω της οικονομικής κρίσης.
Συγκεκριμένα, υπολογίζεται ότι από το σύνολο των 7,9 εκατ. αυτοκινήτων, που φαίνονται καταχωρημένα στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, τα 2,5 εκατομμύρια δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ απωλεσθέντα έσοδα για το δημόσιο.
Ο τεχνικός έλεγχος οχημάτων από ιδιωτικά ΚΤΕΟ θεσμοθετήθηκε το Νοέμβριο του 2001, όταν και συνειδητοποιήθηκαν οι μεγάλες δυνατότητες βελτίωσης της επικρατούσας κατάστασης στο χώρο. Παράλληλα, θεσμοθετήθηκε η υποχρέωση των δημοσίων ΚΤΕΟ, τα οποία ανήκουν στις Περιφέρειες, να προχωρήσουν στις απαραίτητες διαδικασίες για την κατά ISO διαπίστευσή τους.
Προκειμένου να εξομοιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες μεταξύ των δημοσίων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, το υπουργείο Μεταφορών θεσμοθέτησε την υποχρέωση αναβάθμισης του μηχανογραφικού και επιχειρησιακού εξοπλισμού των δημοσίων ΚΤΕΟ, κάτι αντίστοιχο που ίσχυε στα ιδιωτικά.
Παρ΄ όλη τη συμβατική τους υποχρέωση, σχεδόν στο σύνολό τους, τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν διέθεταν την απαραίτητη πιστοποίηση από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ).
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΜΕ.
ΌΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ
ΡΑΝΤΕΒΟΥ και όσο χρειαστεί μέσα στου ΜΑΞΙΜΟΥ , μέσα στην βουλή , μέσα στον κάρολο , μέσα στην Ιπποκράτους και στο Χίλτον που μένει η τρόικα ,στην Συγγρού (στους δυο άλλους σωτήρες )
ΌΛΟΙ τώρα για να μην περάσουν τα δεσμά τους και να τους αναγκάσουμε να παρατηθούν δεν έχουν την εξουσιοδότηση αυτά τα ανδρείκελα να μας σώσουν .
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ λοιπόν τώρα Ελληνικέ λαέ γιατί από σήμερα το απόγευμα μετά την συμφωνία των σωτήρων με την τρόικα δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα για τη ζωή σου .