Είμαι και εγώ ένας «αγνοούμενος» για το μέλλον μου Έλληνας, μπλοκαρισμένος στη «κομπίνα» του προσαραγμένου προς βύθιση «κρουαζιερόπλοιου» το «Πλοίο της Απάτης Ελλάς». Οι καλοί καπετάνιοι στη φουρτούνα φαίνονται και στις δύσκολες στιγμές, αλλά δυστυχώς ο κόσμος στη μέθη και την αφασία της «ανέμελης» κρουαζιέρας του βολέματος και της «αρπακτής» επιλέγει ως καπετάνιους τους «αστραφτερούς» και «πουλημένους» της σχολής «Ασχετίνο».. οι οποίοι μεν υπόσχονται πολύ διασκέδαση με ατελείωτες «παροχές» αλλά στην πρώτη στραβή εγκαταλείπουν πρώτοι το σκάφος και τους επιβάτες με ότι έχουν προλάβει ν’ αρπάξουν…
Ίσως και για το λόγο αυτό συνέλληνες δεν μας έκανε τρομερή αίσθηση στην Ελλάδα το ναυάγιο στην Ιταλία, διότι ως ‘Έλληνες ζούμε αυτό το ναυάγιο κάθε μέρα τα τελευταία 38 μεταπολιτευτικά έτη στην πορεία κάποιας ξέφρενης κρουαζιέρας τετραετίας, τριετίας, διετίας… πάντα έχοντας τοποθετήσει στο τιμόνι ένα «Ασχετίνο» καπετάνιο!
Ο λόγος πάντα ο ίδιος… Όπως ο Σκετίνο που κάλεσε τον μετρ να του κάνει μία «εκδούλευση» στρίβοντας το τιμόνι και αλλάζοντας την πορεία του πλοίου για να δει τα πατρικά του οδήγησε στο ναυάγιο το πλοίο και στο θάνατο τους επιβαίνοντες, αναλόγως οι «Ασχετίνο» καπετάνιοι των 38 ετών στην Ελλάδα έκαναν συνεχώς εξυπηρετήσεις και εκδουλεύσεις αλλά και «εκτέλεση» εντολών και… «υποχρεώσεων» αλλάζοντας συνεχώς πορεία στο εθνικό κρουαζιερόπλοιο οδηγώντας το με ρίσκο σε αντιαναπτυξιακές ξέρες και ανθελληνικούς υφάλους!
Το χειρότερο στην περίπτωση του δικού μας «πολυναυαγημένου» κρουαζιερόπλοιου δεν είναι μόνο το λάθος του ενός Σκετίνο- «Ασχετίνο» αλλά όλου του πληρώματος που συμμετέχει ενεργά ή και σιωπηλά στη βύθιση της χώρας…
Όσο για τους επιβαίνοντές υπάρχουν τρεις θέσεις… Ά θέση εκλεκτών του «Ασχετίνο» και του πληρώματος αυτής με φουλ παροχές και ξέφρενα πάρτυ ανοικτού μπουφέ «δώστα όλα», Β΄θέση των εκλεκτών του απερχόμενου «Ασχετίνο» που φρόντισε να βυθίσει πιο βαθιά το εθνικό σκαρί…. Τέλος υπάρχει η πλειοψηφία της Γ’ θέσης η οποία μεν με την επιλογή της στηρίζοντας «Ασχετίνο» συνταξιδεύει στην κρουαζιέρα με μόνη ευχαρίστηση την ψευδαίσθηση ότι οδηγεί μαζί με τον «Ασχετίνο» το «Πλοίο της Απάτης Ελλάς» στον παράδεισο για ένα καλύτερο μέλλον και κοιτώντας παθητικά τους επιβαίνοντες σε «κομπίνες» Α΄και Β’ θέσης να ξεφαντώνουν στο πάρτυ να σκέφτονται ότι σε λίγο θα συμμετέχουν και αυτοί με μία πρόσληψη, μία εκδούλευση, μία χάρη…
Όμως υπάρχουν και οι επιβαίνοντες της λεγόμενης μειοψηφίας που δεν επέλεξαν «Ασχετίνο» για καπετάνιο και διαφωνούν για τη ξέφρενη πορεία του εθνικού σκάφους και την επικίνδυνη πορεία που ακολουθείται. Δυστυχώς δικαιώνονται μόνο τη στιγμή του ναυαγίου και του πανικού αλλά λησμονούνται όταν οι «ψεύτικες σωσίβιες» λέμβοι των υποσχέσεων και των εξαρτήσεων του «αν επιβιβαστείς θα σε σώσω» κάποιου νέου «Ασχετίνο» της ίδιας σχολής…
Πόσες φορές τελικά έπρεπε να ξαναζήσουμε το ναυάγιο της κρουαζιέρας της απάτης των «Ασχετίνο» οι οποίοι ακόμα και τώρα στο κίνδυνο του τελικού φούντου, πήγαν να εγκαταλείψουν το σκάφος με το δεν συμμετέχω σε αποφάσεις είτε να βυθίσουν οι ίδιοι το σκάφος με τη σκέψη της ανταρσίας και του χάους τη στιγμή του ναυαγίου…
Ο Σκετίνο αποδείχτηκε ανεπαρκής και δολοφόνος με 11 νεκρούς και δεκάδες αγνοούμενους και θα τιμωρηθεί παραδειγματικά…
Οι δικοί μας «Ασχετίνο» μετά από συνεχή ναυάγια προκαλώντας χιλιάδες νεκρούς είτε από το κακό οδικό δίκτυο και τη λακκούβα στο δρόμο είτε από την έλλειψη εθνικού κράτους μέριμνας αλλά και καταδίκης εκατομμυρίων στον οικονομικό πνιγμό ξαναοδηγήθηκαν μέσα από τις ψευδείς σωστικές λέμβους των υποσχέσεων στο τιμόνι μέχρι το επόμενο ναυάγιο…
Σήμερα δεν πάμε πιο κάτω δεν μπορούμε να βυθιστούμε πιο βαθιά!
Το πάρτυ του κρουαζιερόπλοιου έχει για τα καλά τελειώσει οδηγώντας μας όλους από τη δίνη των συνεπειών στο πάτο της θάλασσας των χρεών…
Οι «Ασχετίνοι» με το πλήρωμα και τους προνομιούχους της Α’ και Β’ θέσης μοιάζουν αμετακίνητοι και εκτός πραγματικότητας και οι πειρατές της «ανταρσίας» πιο επικίνδυνοι από ποτέ!
Σωστικές λέμβοι προς ένα νέο «δανεικό» κρουαζιερόπλοιο δεν υπάρχουν!
Η μόνη λύση, να ακούσουν λίγο προς τα κάτω στα μηχανοστάσια της παραγωγής και της λογικής τη μέχρι χθες μειοψηφία… που εκπέμπει ασταμάτητα το τελικό S.O.S. ώστε να οδηγηθεί στο τιμόνι κάποιος από το αμόνι και όλοι μας ως μία γροθιά να δουλέψουμε και να κλείσουμε τις τρύπες του τελευταίου ίσως εθνικού σκαριού προς μία πορεία ανάπτυξης και εθνικής ανάτασης δίχως «πάρτα όλα» ή «δώστα όλα» και να ξαναβγούμε στην επιφάνεια!
Σαν το παράδειγμα του 19χρονου που χρησιμοποίησε το σώμα ως γέφυρα να περνούν οι επιβάτες στις λέμβους στο ναυάγιο στην Ιταλία την ώρα που ο Σκετίνο είχε φύγει να σωθεί με την πρώτη…
Με καπετάνιο έχοντας εμπειρία από τις φουρτούνες της ζωής και με καρδιά Έλληνα που θα παλέψει μέχρι τελευταία στιγμή δίχως να εγκαταλείψει αλά Σκετίνο το πλοίο…, με πιστό και ικανό πλήρωμα και με χάραξη πορείας κόντρα στα κύματα του ολικού ξεπουλήματος, όχι μόνο δεν θα ναυαγήσουμε αλλά ως γνήσιοι Έλληνες θα κατακτήσουμε τα πέλαγα της ευημερίας.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ανάρτηση Από S'extreme κατάσταση Ίσως και για το λόγο αυτό συνέλληνες δεν μας έκανε τρομερή αίσθηση στην Ελλάδα το ναυάγιο στην Ιταλία, διότι ως ‘Έλληνες ζούμε αυτό το ναυάγιο κάθε μέρα τα τελευταία 38 μεταπολιτευτικά έτη στην πορεία κάποιας ξέφρενης κρουαζιέρας τετραετίας, τριετίας, διετίας… πάντα έχοντας τοποθετήσει στο τιμόνι ένα «Ασχετίνο» καπετάνιο!
Ο λόγος πάντα ο ίδιος… Όπως ο Σκετίνο που κάλεσε τον μετρ να του κάνει μία «εκδούλευση» στρίβοντας το τιμόνι και αλλάζοντας την πορεία του πλοίου για να δει τα πατρικά του οδήγησε στο ναυάγιο το πλοίο και στο θάνατο τους επιβαίνοντες, αναλόγως οι «Ασχετίνο» καπετάνιοι των 38 ετών στην Ελλάδα έκαναν συνεχώς εξυπηρετήσεις και εκδουλεύσεις αλλά και «εκτέλεση» εντολών και… «υποχρεώσεων» αλλάζοντας συνεχώς πορεία στο εθνικό κρουαζιερόπλοιο οδηγώντας το με ρίσκο σε αντιαναπτυξιακές ξέρες και ανθελληνικούς υφάλους!
Το χειρότερο στην περίπτωση του δικού μας «πολυναυαγημένου» κρουαζιερόπλοιου δεν είναι μόνο το λάθος του ενός Σκετίνο- «Ασχετίνο» αλλά όλου του πληρώματος που συμμετέχει ενεργά ή και σιωπηλά στη βύθιση της χώρας…
Όσο για τους επιβαίνοντές υπάρχουν τρεις θέσεις… Ά θέση εκλεκτών του «Ασχετίνο» και του πληρώματος αυτής με φουλ παροχές και ξέφρενα πάρτυ ανοικτού μπουφέ «δώστα όλα», Β΄θέση των εκλεκτών του απερχόμενου «Ασχετίνο» που φρόντισε να βυθίσει πιο βαθιά το εθνικό σκαρί…. Τέλος υπάρχει η πλειοψηφία της Γ’ θέσης η οποία μεν με την επιλογή της στηρίζοντας «Ασχετίνο» συνταξιδεύει στην κρουαζιέρα με μόνη ευχαρίστηση την ψευδαίσθηση ότι οδηγεί μαζί με τον «Ασχετίνο» το «Πλοίο της Απάτης Ελλάς» στον παράδεισο για ένα καλύτερο μέλλον και κοιτώντας παθητικά τους επιβαίνοντες σε «κομπίνες» Α΄και Β’ θέσης να ξεφαντώνουν στο πάρτυ να σκέφτονται ότι σε λίγο θα συμμετέχουν και αυτοί με μία πρόσληψη, μία εκδούλευση, μία χάρη…
Όμως υπάρχουν και οι επιβαίνοντες της λεγόμενης μειοψηφίας που δεν επέλεξαν «Ασχετίνο» για καπετάνιο και διαφωνούν για τη ξέφρενη πορεία του εθνικού σκάφους και την επικίνδυνη πορεία που ακολουθείται. Δυστυχώς δικαιώνονται μόνο τη στιγμή του ναυαγίου και του πανικού αλλά λησμονούνται όταν οι «ψεύτικες σωσίβιες» λέμβοι των υποσχέσεων και των εξαρτήσεων του «αν επιβιβαστείς θα σε σώσω» κάποιου νέου «Ασχετίνο» της ίδιας σχολής…
Πόσες φορές τελικά έπρεπε να ξαναζήσουμε το ναυάγιο της κρουαζιέρας της απάτης των «Ασχετίνο» οι οποίοι ακόμα και τώρα στο κίνδυνο του τελικού φούντου, πήγαν να εγκαταλείψουν το σκάφος με το δεν συμμετέχω σε αποφάσεις είτε να βυθίσουν οι ίδιοι το σκάφος με τη σκέψη της ανταρσίας και του χάους τη στιγμή του ναυαγίου…
Ο Σκετίνο αποδείχτηκε ανεπαρκής και δολοφόνος με 11 νεκρούς και δεκάδες αγνοούμενους και θα τιμωρηθεί παραδειγματικά…
Οι δικοί μας «Ασχετίνο» μετά από συνεχή ναυάγια προκαλώντας χιλιάδες νεκρούς είτε από το κακό οδικό δίκτυο και τη λακκούβα στο δρόμο είτε από την έλλειψη εθνικού κράτους μέριμνας αλλά και καταδίκης εκατομμυρίων στον οικονομικό πνιγμό ξαναοδηγήθηκαν μέσα από τις ψευδείς σωστικές λέμβους των υποσχέσεων στο τιμόνι μέχρι το επόμενο ναυάγιο…
Σήμερα δεν πάμε πιο κάτω δεν μπορούμε να βυθιστούμε πιο βαθιά!
Το πάρτυ του κρουαζιερόπλοιου έχει για τα καλά τελειώσει οδηγώντας μας όλους από τη δίνη των συνεπειών στο πάτο της θάλασσας των χρεών…
Οι «Ασχετίνοι» με το πλήρωμα και τους προνομιούχους της Α’ και Β’ θέσης μοιάζουν αμετακίνητοι και εκτός πραγματικότητας και οι πειρατές της «ανταρσίας» πιο επικίνδυνοι από ποτέ!
Σωστικές λέμβοι προς ένα νέο «δανεικό» κρουαζιερόπλοιο δεν υπάρχουν!
Η μόνη λύση, να ακούσουν λίγο προς τα κάτω στα μηχανοστάσια της παραγωγής και της λογικής τη μέχρι χθες μειοψηφία… που εκπέμπει ασταμάτητα το τελικό S.O.S. ώστε να οδηγηθεί στο τιμόνι κάποιος από το αμόνι και όλοι μας ως μία γροθιά να δουλέψουμε και να κλείσουμε τις τρύπες του τελευταίου ίσως εθνικού σκαριού προς μία πορεία ανάπτυξης και εθνικής ανάτασης δίχως «πάρτα όλα» ή «δώστα όλα» και να ξαναβγούμε στην επιφάνεια!
Σαν το παράδειγμα του 19χρονου που χρησιμοποίησε το σώμα ως γέφυρα να περνούν οι επιβάτες στις λέμβους στο ναυάγιο στην Ιταλία την ώρα που ο Σκετίνο είχε φύγει να σωθεί με την πρώτη…
Με καπετάνιο έχοντας εμπειρία από τις φουρτούνες της ζωής και με καρδιά Έλληνα που θα παλέψει μέχρι τελευταία στιγμή δίχως να εγκαταλείψει αλά Σκετίνο το πλοίο…, με πιστό και ικανό πλήρωμα και με χάραξη πορείας κόντρα στα κύματα του ολικού ξεπουλήματος, όχι μόνο δεν θα ναυαγήσουμε αλλά ως γνήσιοι Έλληνες θα κατακτήσουμε τα πέλαγα της ευημερίας.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.