Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Ωρα είναι ε;Εκπληκτικό ανέκδοτο...!!!


Σε εξετάσεις Φυσικής σε κάποιο Πανεπιστήμιο, ο καθηγητής εξετάζει
τους φοιτητές του έναν-έναν προφορικά. Περνάει ο πρώτος, τον ρωτάει ο καθηγητής:
- Είσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα 100 Km/h και κάθεσαι.
Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;
Ο φοιτητής απαντάει:
 Ανοίγω το παράθυρο.
Και τότε ο καθηγητής τον ξαναρωτά:
- Ποια η αντίσταση του αέρα που αναπτύσσεται μετά το άνοιγμα του
παραθύρου, ποια η μεταβολή της τριβής μεταξύ τρένου και γραμμών και
τέλος ποια η νέα ταχύτητα του τρένου;

Ο κακομοίρης ο φοιτητής μην ξέροντας τι να απαντήσει, κόβεται.
Αυτό συνεχίζεται με όλους τους φοιτητές, ώσπου μπαίνει και ένας φοιτητής
επί πτυχίω πια. Ο καθηγητής τον ρωτά λοιπόν:
- Είσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα 100 Km/h και
κάθεσαι. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;Οπότε ο φοιτητής απαντάει:..
Βγάζω το σακάκι μου.
Ο καθηγητής του λέει:
- Ζεσταίνεσαι πολύ!
-Φ: Ε, τότε βγάζω και την μπλούζα μου
-Κ: Ζεσταίνεσαι πάρα πολύ!
-Φ: Ε, βγάζω και το παντελόνι μου αν ζεσταίνομαι τόσο πολύ!!!
-Κ: Μα μιλάμε καίγεσαι!
-Φ: ε, τότε βγάζω και το σώβρακό μου, τι να κάνω.
-Κ: Ωραία, Είναι όμως και ένας αράπης εκεί και αν βγάλεις το σώβρακό
σου θα σε πηδήξει. Θες ακόμα να γδυθείς;;;
-Φ: Κοιτάξτε κύριε καθηγητά, εγώ προσπαθώ να πάρω πτυχίο εδώ και
πόσο καιρό και συνέχεια με κόβετε. Και ΟΛΟ το τρένο να με πηδήξει, εγώ
το παράθυρο ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive