31 εκατομμυρίων ευρώ πούλησε η ελληνική κυβέρνηση τα 4 μεταχειρισμένα Airbus Α340 της Ολυμπιακής Αεροπορίας, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας του Βελγίου «La Libre Belgique».
Αν το ποσό αυτό που δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως επιβεβαιωθεί σημαίνει ότι ουσιαστικά χαρίστηκαν στην εταιρεία του Μαϊάμι, Apollo Aviation, αεροσκάφη, τα οποία πέρυσι δεν δόθηκαν ενώ η προσφορά ήταν 95 εκατομμύρια ευρώ.Είναι ή δεν είναι ξεπούλημα αυτό;
Και για να ξέρετε όλη την ιστορία το 2010 ο ......
τότε διεθνής διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος καθώς το ελληνικό κράτος, με απόφαση του υπουργού Γιώργου Παπακωνσταντίνου είχε θέσει ως κατώτατη αποδεκτή προσφορά για τα 4 αεροσκάφη το πόσο των 100 εκατομμυρίων ευρώ.Αν το ποσό αυτό που δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως επιβεβαιωθεί σημαίνει ότι ουσιαστικά χαρίστηκαν στην εταιρεία του Μαϊάμι, Apollo Aviation, αεροσκάφη, τα οποία πέρυσι δεν δόθηκαν ενώ η προσφορά ήταν 95 εκατομμύρια ευρώ.Είναι ή δεν είναι ξεπούλημα αυτό;
Και για να ξέρετε όλη την ιστορία το 2010 ο ......
Τα τέσσερα αεροσκάφη, είχαν αγοραστεί το καθένα περίπου προς 140 εκατ. ευρώ, δηλαδή 560 εκ. ευρώ συνολικά. Σκανδαλάρα μας φαίνεται.
Επιθετικοαμυντικο συστημα 4-4-2
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν μαθει καλα το μαθημα τους.
Ποσους Ρηγαδες εχει η τραπουλα???
Οι υπουργοί του ΛΑΟΣ τι κάνει ακόμα μέα σε μια τέτοια κυβέρνηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι συνυπέυθυνοί πλέον?
Για διαβάστε να μάθετε ποιοι υπουργοί υπέγραψαν την ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ανάθεση για την πώληση;Πρώτος και καλύτερος ο υπερπατριώτης Βορίδης!!Για την Ελλάδα ρε γαμώτο και...για''φασολάδα μας''!Εσείς να τα βλέπετε και να χαίρεστε τα ''καμάρια΄΄σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την πλευρά του, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μάκης Βορίδης, σε σχετική ερώτηση που του έγινε από δημοσιογράφο της κρατικής τηλεοράσεως δήλωσε:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Δεν το έχω χειριστεί. Η εμπλοκή του υπουργείου μας είναι περιφερειακή. Ο χειρισμός έχει γίνει από την Ειδική Γραμματεία Αποκρατικοποιήσεων. Εξ’ όσων γνωρίζω και από την ενημέρωση που είχα, είχε προηγηθεί μια σειρά από άκαρπους διαγωνισμούς και στην πραγματικότητα υπήρχε ένα μεγάλο κόστος, το οποίο κατέβαλλε το ελληνικό δημόσιο και μόνο για να παραμένουν σταθμευμένα και ανενεργά τα αεροπλάνα αυτά και όσο πέρναγε ο χρόνος απαξιωνόντουσαν όλο και περισσότερο και βεβαίως κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει η πώληση. Εκτιμήθηκε από τους συμβούλους του ελληνικού δημοσίου ότι αυτή ήταν η προσήκουσα τιμή, δεν υπήρχε και άλλη τιμή, απ’ ό,τι καταλαβαίνω, διαθέσιμη στην αγορά.»