Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Προσοχή, προσοχή, κυκλοφορούν απατεώνες που αρπάζουν τα λεφτά του κοσμάκη για να οργανώσουν δήθεν εκδρομές.


Το πρακτορείο Kavaliero Viajes μας άρπαξε 800 ευρώ για το Παρίσι και τώρα είναι εξαφανισμένοι!!!

Ονομάζομαι Γ.Π. είμαι συνταξιούχος εκπαιδευτικός από τη Θεσσαλονίκη. Μαζί με τη σύζυγό μου ετοιμαστήκαμε να κάνουμε ένα ταξίδι στο Παρίσι και στείλαμε προκαταβολή στο Kavaliero Viajes πριν από ένα μήνα. Μας είπαν ότι το ταξίδι ακυρώνεται αλλά η προκαταβολή θα επιστραφεί μετά το τέλος των γιορτών. Έχω κάνει καταγγελίες παντού, δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου. Σας παρακαλώ κάντε κάτι για να με βοηθήσετε. Είναι αδικία να χάνονται τα χρήματά μας εξαιτίας απατεώνων που διαφημίζονται ακόμη και στον ΣΚΑΙ. Πιστεύουμε πως δεν είμαστε μόνο εμείς θύματα υπάρχουν και άλλοι σαν και εμάς. Προειδοποιήστε τον κόσμο, τέτοιες εποχές δεν μπορούν να χάνονται χρήματα.

1 σχόλιο:

  1. μαλλον εχει δικιο ο κυριος αφου και μια ξαδερφη μου εχει τις χειροτερες εντυπωσεις απο το πρακτορειο αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive