Τι είναι αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο στιλάτο; Η αντοχή του design του στον χρόνο βέβαια.
Όσο κι αν δεν υπάρχουν κανόνες για το τι κάνει ένα αυτοκίνητο να χαρακτηριστεί στιλάτο, θα δεχτείς ότι δεν μιλάμε απλώς για ωραία εμφάνιση. Ούτε βέβαια αναγκαστικά και για design ή απόδοση. Το «μουράτο» αμάξι δεν οφείλει καν να είναι το πιο κομψό του καιρού του, αλλά αυτό που η χάρη του θα δοκιμαστεί στην αντοχή του χρόνου.
Ένας είναι ο ιδανικός τρόπος για να ξεχωρίσεις ένα στιλάτο αμάξι: μόλις το δεις, το καταλαβαίνεις!
Και μια σημείωση: η δεκαετία του ’60, με την ψυχροπολεμική «μάχη του διαστήματος» και την τεράστια τεχνολογική πρόοδο, ενέπνευσε τόσα πολλά «μουράτα» roadsters που να διαλέξεις 10 είναι πολύ λίγα…
Buick Riviera (1964-65)
Ένα από τα design-σύμβολα της δεκαετίας, αναμφίβολα, η Riviera κατασκευάστηκε ως απάντηση της Buick στο Thunderbird της Ford. Και τι απάντηση ήταν αυτή! Εμφατικότατη…
Mercedes Benz 230, 250, 280 SL (1960-63)
Το SL σήμαινε «Super Leicht» (πανάλαφρη δηλαδή), ωστόσο στα γερμανικά αυτά κτηνάκια περίσσευε η ρώμη και η δύναμη! Άσε που με τη σειρά αυτή εγκαινίασε η Mercedes ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της: τα χρόνια που κατασκεύαζε αυτοκίνητα για μεγάλη ζωή. Αυτό ακριβώς έκανε και η 280 SL, με την αφαιρούμενη hard top οροφή της.
Cadillac Series 62 Eldorado (1962)
Μετά τα διαστημικά design και τις σχεδιαστικές υπερβολές της Cadillac στα τέλη της δεκαετίας του ’50, ήρθε η ώρα να ψάξει για λίγη χάρη. Και τα κατάφερε εκπληκτικά σε αυτό το «υποτονικό» για τα δεδομένα της μοντέλο, με τη «γραμμική» αισθητική.
Ford Mustang GT (1966-1968)
Επιτομή του ανδρισμού και της σπορ οδήγησης, το Mustang GT αποθεώθηκε από τον Steve McQueen στην ταινία-σταθμό «Bullitt». Τα υπόλοιπα είναι ιστορία…
Austin-Healey 3000 (1959-1967)
Είναι τόσο πανέμορφο και «αιθέριο» που σου φέρνει στον νου ένα μόνο πράγμα: είναι σίγουρα βρετανικό, με την έννοια που είχε τότε ο όρος για την αισθητική των αυτοκινήτων. Ποιος δεν θα έδειχνε ωραίος μέσα σε ένα τέτοιο;
Porsche 911 (1963-σήμερα)
Έκανε το ντεμπούτο της στο Auto Show της Φρανκφούρτης το 1963 και ήταν το πρώτο 6κύλινδρο πορσικό της ιστορίας. Αν σκεφτείς ότι η κεντρική ιδέα του design της παραμένει αναλλοίωτη μέχρι σήμερα, η 911 είναι ένα από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα του αιώνα, όχι μόνο του ’60!
Aston Martin DB5 (1963-65)
Πόσα αυτοκίνητα ξέρεις με κινηματογραφική καριέρα στην πλάτη τους; Συνόδευσε μοναδικά τον James Bond στο «Thunderball», «Goldfinger» και τόσα ακόμα! Η DB5, που πήρε το όνομά της από τον τότε πρόεδρο της Aston, David Brown, ήταν τόσο «καυτή» που έβγαινε με ενσωματωμένο πυροσβεστήρα!
Jaguar XKE (1969)
Ο ίδιος ο Enzo Ferrari ανακήρυξε την E-type ως «το ωραιότερο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ». Ποιοι είμαστε εμείς να διαφωνήσουμε…
Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso (1962-65)
Βγήκε αποκλειστικά σε 350 κομμάτια και ήταν συλλεκτική από τα γεννοφάσκια της! Για να έχεις μια τάξη μεγέθους, η Berlinetta του Steve McQueen δημοπρατήθηκε το 2007 για 2,3 εκατ. δολάρια…
Chevrolet Corvette Sting Ray (1963-67)
Η τελευταία των εκπληκτικά στιλάτων Corvette, η Sting Ray του ’63 μάγεψε τον κόσμο με το χαρακτηριστικό πίσω τζάμι της. Μιλώντας για vintage αυτοκίνητα, σου έρχεται κάποιο άλλο στον νου;
Περισσότερα θέματα για τον άντρα στο delamagen.gr
Ένας είναι ο ιδανικός τρόπος για να ξεχωρίσεις ένα στιλάτο αμάξι: μόλις το δεις, το καταλαβαίνεις!
Και μια σημείωση: η δεκαετία του ’60, με την ψυχροπολεμική «μάχη του διαστήματος» και την τεράστια τεχνολογική πρόοδο, ενέπνευσε τόσα πολλά «μουράτα» roadsters που να διαλέξεις 10 είναι πολύ λίγα…
Buick Riviera (1964-65)
Ένα από τα design-σύμβολα της δεκαετίας, αναμφίβολα, η Riviera κατασκευάστηκε ως απάντηση της Buick στο Thunderbird της Ford. Και τι απάντηση ήταν αυτή! Εμφατικότατη…
Mercedes Benz 230, 250, 280 SL (1960-63)
Το SL σήμαινε «Super Leicht» (πανάλαφρη δηλαδή), ωστόσο στα γερμανικά αυτά κτηνάκια περίσσευε η ρώμη και η δύναμη! Άσε που με τη σειρά αυτή εγκαινίασε η Mercedes ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της: τα χρόνια που κατασκεύαζε αυτοκίνητα για μεγάλη ζωή. Αυτό ακριβώς έκανε και η 280 SL, με την αφαιρούμενη hard top οροφή της.
Cadillac Series 62 Eldorado (1962)
Μετά τα διαστημικά design και τις σχεδιαστικές υπερβολές της Cadillac στα τέλη της δεκαετίας του ’50, ήρθε η ώρα να ψάξει για λίγη χάρη. Και τα κατάφερε εκπληκτικά σε αυτό το «υποτονικό» για τα δεδομένα της μοντέλο, με τη «γραμμική» αισθητική.
Ford Mustang GT (1966-1968)
Επιτομή του ανδρισμού και της σπορ οδήγησης, το Mustang GT αποθεώθηκε από τον Steve McQueen στην ταινία-σταθμό «Bullitt». Τα υπόλοιπα είναι ιστορία…
Austin-Healey 3000 (1959-1967)
Είναι τόσο πανέμορφο και «αιθέριο» που σου φέρνει στον νου ένα μόνο πράγμα: είναι σίγουρα βρετανικό, με την έννοια που είχε τότε ο όρος για την αισθητική των αυτοκινήτων. Ποιος δεν θα έδειχνε ωραίος μέσα σε ένα τέτοιο;
Porsche 911 (1963-σήμερα)
Έκανε το ντεμπούτο της στο Auto Show της Φρανκφούρτης το 1963 και ήταν το πρώτο 6κύλινδρο πορσικό της ιστορίας. Αν σκεφτείς ότι η κεντρική ιδέα του design της παραμένει αναλλοίωτη μέχρι σήμερα, η 911 είναι ένα από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα του αιώνα, όχι μόνο του ’60!
Aston Martin DB5 (1963-65)
Πόσα αυτοκίνητα ξέρεις με κινηματογραφική καριέρα στην πλάτη τους; Συνόδευσε μοναδικά τον James Bond στο «Thunderball», «Goldfinger» και τόσα ακόμα! Η DB5, που πήρε το όνομά της από τον τότε πρόεδρο της Aston, David Brown, ήταν τόσο «καυτή» που έβγαινε με ενσωματωμένο πυροσβεστήρα!
Jaguar XKE (1969)
Ο ίδιος ο Enzo Ferrari ανακήρυξε την E-type ως «το ωραιότερο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ». Ποιοι είμαστε εμείς να διαφωνήσουμε…
Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso (1962-65)
Βγήκε αποκλειστικά σε 350 κομμάτια και ήταν συλλεκτική από τα γεννοφάσκια της! Για να έχεις μια τάξη μεγέθους, η Berlinetta του Steve McQueen δημοπρατήθηκε το 2007 για 2,3 εκατ. δολάρια…
Chevrolet Corvette Sting Ray (1963-67)
Η τελευταία των εκπληκτικά στιλάτων Corvette, η Sting Ray του ’63 μάγεψε τον κόσμο με το χαρακτηριστικό πίσω τζάμι της. Μιλώντας για vintage αυτοκίνητα, σου έρχεται κάποιο άλλο στον νου;
Περισσότερα θέματα για τον άντρα στο delamagen.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.