Αν ζητήσετε από κάποιον να σας γράψει σε ένα χαρτί τη πρώτη κρέμα που του έρχεται στο μυαλό για τα εγκαύματα, θα σας γράψει bebanthol, ενώ η σωστή λέξη είναι bepanthol. Δείτε πιο κάτω μια αναζήτηση που κάναμε στο google για να δείτε ότι πάρα πολλοί την γράφουν λάθος.
Γιατί όμως γίνεται αυτό; Παρακάτω θα εξηγήσουμε τους λόγους.
και ρωτήστε κάποιον άλλο να σας πει ποιο νόμισμα από τα δύο είναι πιο βαρύ! Θα σας απαντήσει αυθόρμητα το 5χίλιαρο.
Στη πρώτη περίπτωση θα σας πει bebanthol για 2 λόγους:
1ον η λέξη beba που του θυμίζει baby δηλαδή μωρό και το έγκαυμα που του θυμίζει σύγκαμα δηλαδή το μωρό που συγκαίγεται.
2ον το χρώμα που έχει η συγκεκριμένη κρέμα αυτό το γαλαζοθαλασσί.
Τώρα γιατί όλα αυτά; Είναι απλό. Γιατί όταν στα μωρά συγκαίγονταν οι μαμάδες τους, τους έβαζαν PENATEN (όλοι θα το έχουμε δει σε κάποιο μικρό αδελφάκι μας ή άλλο μωρό) για αυτό μπερδεύεται εύκολα τη λέξη και αντί για bepanthol τη λέμε bebanthol.
Στη δεύτερη περίπτωση θα σας πει το 5χίλιαρο για πιο βαρύ λόγω του Κολοκοτρώνη βαρύ όνομα, βαριά ελληνική ιστορία κλπ.
Το ίδιο θα συμβεί αν ρωτήσετε πάλι κάποιον άλλον όταν του πεις κοίτα τη ταμπέλα του καταστήματος vodafon και πες μου πιο αναψυκτικό η μάρκα τσιγάρων σου έρχετε στο μυαλό. Θα σας πει coca cola και Marlboro. Όπως αν του πεις Wind θα σου πει pepsi.
Για αυτό πολλές εταιρείες επιλέγουν την ύπαρξη κρυφών, υποσυνείδητων μηνυμάτων σε τραγούδια, έντυπα, κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές. Σε προϊόντα δηλαδή μαζικής κατανάλωσης. Το περιεχόμενο αυτών των κρυφών μηνυμάτων τα οποία στοχεύουν στο υποσυνείδητο, έχουν την ιδιότητα να μην γίνονται αντιληπτά, την στιγμή που δρουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.