Ανακοινώθηκαν και μάλιστα με αρκετή καθυστέρηση στην αρχή της εβδομάδας οι βάσεις εισαγωγής στα διάφορα τμήματα των Πανεπιστημίων (ΑΕΙ) και των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων (ΑΤΕΙ) αυτές δηλαδή που θα καθορίσουν το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό μέλλον των Παιδιών της Ελλάδας μετά από τη δοκιμασία των πανελλαδικών εξετάσεων για εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ στην οποία υποβλήθηκα τα ελληνόπουλα τον περασμένο Μάη.
Και έτσι αυτή τη βδομάδα έγινε πραγματικότητα..
η πικρή για κάποιους και γλυκιά για άλλους «αλήθεια», η τελική επιβεβαίωση για την απόδοση των εξόδων στα οποία υποβλήθηκα οι γονείς και των υπερωριών που έκαναν τα παιδιά στα φροντιστηριακά μαθήματα τα περασμένα χρόνια και μάλιστα σε πορεία παράλληλη με τις σπουδές τους στο Λύκειο!.. Σήμερα, καθώς μπήκαμε κιόλας στον Σεπτέμβρη της εφαρμογής του Νέου Νόμου για της Ανωτάτη Παιδεία και της απαρχής των…καταλήψεων, θα καταθέσω την εξήγηση που σας οφείλω για τα αίτια που λειτούργησαν και ως γενεσιουργός αφορμή για τη σημερινή μου παρέμβαση.
Ίσως να μην το ήθελε να εξελιχθεί έτσι ακριβώς ο σοφός δάσκαλος και πατέρας της Ψυχανάλυσης Δρ Σίγκμουντ Φρόιντ αλλά όπως και εάν το δούμε το πράγμα η αλήθεια παραμένει αναλλοίωτη. Η Αρχή ή ο Νόμος τη Ικανοποίησης το λέει σταράτα και καθαρά: «να έχω το μεγαλύτερο δυνατό όφελος, το μεγαλύτερο κέρδος, καταβάλλοντας τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια!...»
Ο ταχυπλουτισμός που τόσο βάναυσα επί δεκαετίες έχει ταλανίσει τις νεότερες γενιές των Ελλήνων προκάλεσε την οικονομική αυτοκτονία αμέτρητων ελληνικών οικογενειών στην περίπτωση του Χρηματιστηρίου Αθηνών επί Κυβερνήσεως του κ Σημίτη. Τότε πείσθηκαν ενάμιση εκατομμύριο Ελλήνων να γίνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, όσο το δυνατόν πιο πλούσιοι καταβάλλοντας όσο το δυνατόν…λιγότερο κόπο!..
Και οι Έλληνες επενδυτές γεύτηκαν το στραπάτσο του ευδαιμονισμού επειδή πιστέψανε τον κ Σημίτης και κορυφαία στελέχη του…
Το θέμα μας έχει προκύψει (χωρίς να το συνειδητοποιούμε;) ακριβώς αντίστροφο στο θέμα των παιδιών μας και της Μέσης Παιδείας, δηλαδή των εφηβικών χρόνων που καλύπτει η τριετία του Λυκείου.
Δυστυχώς στην Ελλάδα των αέναων μεταρρυθμίσεων, που ΌΛΟΙ οι πολιτικοί υπόσχονται (αλλά ΔΕΝ εφαρμόζουν) αυτό που ουσιαστικά χρειάζεται, δηλαδή η καθολική ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ των αξιών του κοινωνικού μας συστήματος αλλά και των δομών, και του περιεχομένου της Παιδείας δεν το αγγίζουμε καν φοβούμενοι ίσως τις αντιδράσεις συντεχνιακών κατεστημένων και από την μέσα και από την έξω μεριά του φράκτη των σχολικών προαυλίων.
Ενώ το αρχικό σχέδιο Νόμου που είχε παρουσιάσει η κ Υπουργός παιδείας έκανε πολύ φιλότιμες προσπάθειες στη σωστή κατεύθυνση και προσωπικά είχα δηλώσει ότι συμφωνώ με ένα μεγάλο μέρος των αλλαγών που ευαγγελιζόταν ο Νέος Νόμος της, τελικά όπως πέρασε από τη Βουλή αφήνει πολλά ερωτηματικά για την επιτυχία του.
Επιπρόσθετα, ακόμη και αυτό που, μετά από μαγειρέματα, συμφωνίες, ανταλλαγές κατέληξε να είναι ο «Νέος Καταστατικός Χάρτης της Ανωτάτης Παιδείας» στην Ελλάδα της τρόικα, ήδη ξεσήκωσε ΟΛΟΥΣ εκείνους που φοβούνται ότι θα «…ξεβολευτούν» και θα στερηθούν τα κεκτημένα δικαιώματα πολλών δεκαετιών!
Και έτσι φτάσαμε σε έναν ΑΚΟΜΗ Νόμο που «ψηφίστηκε» αλλά οι ακαδημαϊκές στην προκείμενη περίπτωση «Συντεχνίες» υπόσχονται ότι ΔΕΝ θα εφαρμοστεί ξεκινώντας το γνωστό καταστροφικό παιχνίδι των…ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ!
Ερχόμαστε επιμηθείς στη χώρα του Προμηθέα για να διαπιστώσουμε ότι ο ΚΡΟΝΟΣ των αρχαίων ημών προγόνων αναλώνει αδηφάγος ως σύγχρονος «Κρόνος – Χρόνος» την εφηβική αθωότητα των παιδιών μας, που έτσι και αλλιώς λιγοστεύουν χρόνο με το χρόνο, ενώ παράλληλα αυξανόμαστε οι…ηλικιωμένοι και συνταξιούχοι με ταχείς ρυθμούς!.
Συγκριτικά με τους Ευρωπαίους εταίρους μας η ανάλωση χρόνου μέσα στις δομές της επίσημης Ελληνικής Παιδείας είναι ποιοτικά και ποσοτικά χαμηλότερη, με αποτέλεσμα τα κάθε λογής φροντιστήρια μαθημάτων και ξένων γλωσσών να γίνονται όχι μόνο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλά και αδηφάγα για το μέσο ελληνικό οικογενειακό βαλάντιο προσπορίζοντας όμως σε επίσημα φροντιστήρια αλλά και σε «κρυφούς» (από την Εφορία, εννοώ) φροντιστές τεράστια κέρδη!..
Φυσικά τα Ελληνόπουλα παρά την τραγικότητα ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ των ωρών του απαραίτητου ελεύθερου χρόνου δεν απορροφούν ισότιμα ποσά γνώσεων με αποτέλεσμα να κοπιάζουν περισσότερο από τα Γερμανάκια, τα Αγγλάκια ή τα Γαλλάκια και να διεκδικούν λιγότερες χρήσιμες και πρακτικές ακαδημαϊκές γνώσεις ...
Τελικά, εύκολα διαπιστώνει ό αντικειμενικός παρατηρητής, εφόσον αρνηθεί να υποκύψει σε προσταγές «λογικής» της Κομματικής εμπάθειας και μυωπικής στρέβλωσης της αλήθειας, ότι στην σημερινή Ελλάδα, κάποτε περήφανη και τώρα «επαιτούσα» χώρα της Ευρωζώνης που πληρώνει τις υπερβολές της ψυχολογίας του ταχυπλουτισμού, αποτελεί εντυπωσιακή και αξιοθαύμαστη ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ αυτό το αναποδογύρισμα της «Αρχής της ικανοποίησης» από τα παιδιά της σύγχρονης Ελλάδας τα οποία πάντα κόπιαζαν πολύ αλλά απολάμβαναν λίγα…
Δυστυχώς, εξαιτίας των αποφάσεων των Πολιτικών που μας Κυβέρνησαν τα τελευταία 37 χρόνια και τώρα πληρώνουμε ΑΚΡΙΒΑ σε τρόικα και «δανειστές», καταδικάσαμε τα ΠΑΙΔΙΑ μας να δουλεύουν ακόμη περισσότερο και να απολαμβάνουν ακόμη λιγότερα. Και έτσι, ενώ στις δεκαετίες του ΄50 και του΄60 στείλαμε στην ξενιτιά «ανειδίκευτους» Έλληνες εργάτες τώρα στέλνουμε «πτυχιούχους» μετανάστες!...
Επισκεφθείτε την βιβλιοθήκη … http://piperopoulos.blogspot.com/
Ο Καρατζαφέρης, τα wiki leaks και οι κακόβουλοι ερμηνευτές...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://area51gr.blogspot.com/2011/09/wiki-leaks.html