Τους πιάσαμε στον ύπνο τους Τούρκους στο πιο κρίσιμο ιστορικά σημείο. Την ώρα ακριβώς που τους πονάει!!! Ίσως αυτός να είναι και ο σημαντικότερος λόγος που οι τούρκοι στρατιωτικοί σχεδίαζαν θερμό επεισόδιο ελληνοτουρκικό πρίν από 2-3 χρόνια με σκοπό βέβαια την ανάληψη εξουσίας και την πτώση της κυβέρνησης του Ερντογάν.
Έβλεπαν τα νούμερα και το πως θα ήταν η αναλογία και η δυναμική των 2 στρατευμάτων σε λίγα χρόνια (δηλαδή στο σήμερα) και έτρεχαν να προλάβουν το διαφαινόμενο.
Η Ελλάδα λοιπόν υπερέχει πλέον σε θαλάσσιες, υποθαλάσσιες, εναέριες και αντιαεροπορικές ''επιχειρήσεις''. Στους σημαντικότερους τομείς δηλαδή του κομματιού του οποίου εποφθαλμιούν οι γείτονες......του Αιγαίου!!!
Υποθαλάσσιες. Στην σχεδόν ισοδύναμη υποβρυχιακή δύναμη των 2 πλευρών του Αιγαίου η Ελλάδα έχει προσθέσει το υποβρύχιο Παπανικολής το οποίο είναι πραγματικά το μόνο υποβρύχιο αυτή τη στιγμή στον κόσμο το οποίο εντοπίζεται δυσκολότερα και από τα πυρηνικά. Είναι το υπερόπλο και ο φονιάς του Αιγαίου και το ξέρουν πολύ καλά όλοι. Η βραζιλία τον προηγούμενο μήνα παρήγγειλε 4 από τους Γερμανούς (κ λίγο πιο ακριβά από εμάς) και η τουρκία 6!!!! Ενδεικτικό ότι στην προσπάθεια να το εντοπίσει τούρκικο υποβρύχιο έγινε παγκοσμίως ρεζίλι
Θαλάσσιες. Zubr.....το καλύτερο κ πιο γρήγορα αποβατικό στον κόσμο!!!!!! Από τα πολύ λίγα που υπάρχουν στον κόσμο (Ρωσικής κατασκευής) τέτοια αποβατικά.......η Ελλάδα έχει 4 και οι δίπλα κανένα
">
επίσης τη ραχοκοκαλιά ελληνικής διοίκησης φρεγατών αποτελούν οι δέκα φρεγάτες τύπου Standard ή Kortenaer που ναυπηγήθηκαν την περίοδο 1978-1982 στην Ολλανδία.Οι δύο πρώτες παραδόθηκαν ως καινούργιες την περίοδο 1981-1982 ενώ οι υπόλοιπες οκτώ την περίοδο 1993-2003 από τα αποθέματα του ολλανδικού ναυτικού. Οι έξι από τις δέκα φρεγάτες έχουν ενταχθεί σε Ε.Μ.Ζ. (εκσυγχρονισμός μέσης ζωής) το οποίο αναμένεται να τελειώσει το 2012,έτσι οι φρεγάτες αυτές θα επιχειρούν για τουλάχιστον μέχρι το 2020. Οι τέσσερις μη αναβαθμισμένες Standard εκτιμάται ότι θα αντικατασταθούν από νέες φρεγάτες πριν το 2015.
Οι υπόλοιπες τέσσερις φρεγάτες που απαρτίζουν το στόλο είναι η γερμανικής σχεδίασης MEKO 200HN.Τα πλοία αυτά ναυπηγήθηκαν από το 1992-1999 σε ελληνικά κυρίως ναυπηγεία και θεωρούνται από τα πιο επιτυχημένα σχέδια φρεγατών. Τέλος εκκρεμεί Ε.Μ.Ζ. ώστε να επεκταθεί το όριο ζωής τους έως το 2030 τουλάχιστον. Και οι δεκατέσσερις φρεγάτες του Π.Ν. είναι πανομοιότυπες στις διαστάσεις όπως επίσης και στα οπλικά συστήματα με ελαφρώς ανώτερες όμως τις φρεγάτες τύπου MEKO 200.
Ο τουρκικός στόλος φρεγατών αποτελείται από 17 συνολικό φρεγάτες.
Οι πιο σύγχρονες φρεγάτες του στόλου είναι οι οκτώ MEKO 200 που ναυπηγήθηκαν την περίοδο 1985-1998. Οι πρώτες τέσσερις είναι μικρότερες σε διαστάσεις από τις αντίστοιχες ελληνικές ενώ φέρουν παραπλήσιο εξοπλισμό,όμοια οι τέσσερις πιο σύγχρονες έχουν παρόμοιο εξοπλισμός με τις ελληνικές στις ίδιες όμως διαστάσεις. Άξίζει να σημειωθεί πως καμία τουρκική φρεγάτα τύπου MEKO δεν έχει περάσει Ε.Μ.Ζ.
Ακολουθούν οι οκτώ φρεγάτες τύπου Perry που ναυπηγήθηκαν την περίοδο 1978-1981. Τα πλοία αυτά είναι το κοντό σκαρί της κλάσης Perry με μήκος 135 μέτρα και εκτόπισμα 4.100 τόνους (full). Είναι αρκετά παλαιότερης τεχνολογία από τις MEKO αφού ούτε οι Perry έχουν υποστεί E.M.Z.Επιπλέον,κυκλοφορούν φήμες για αγορά δύο ακόμα φρεγατών τύπου Perry ίδιου έτους ναυπήγησης από τα αποθέματα άλλης χώρας.
Τέλος, τον τούρκικο στόλο φρεγατών συμπληρώνει μια φρεγάτα τύπου Knox που έχει κλείσει 39 χρόνια υπηρεσίας και είναι η τελευταία φρεγάτα Knox που αποσύρεται.
Αντιαεροπορικά. Εχουμε μια από τις καλύτερες (μετά από ΗΠΑ κ Ρωσία) αντιαεροπορικές ομπρέλες στον κόσμο με συστήματα τα οποία δεν έχουν οι τούρκοι (TORM1,S300,PATRIOT) σε συνδιασμό με κάποια που έχουμε κ οι 2. Αυτό δίνει την δυνατότητα να προσβάλουμε στρατηγικούς στόχους στην ενδοχώρα τους εκ του ασφαλούς!!!!!
">
Και για να μην σας κουράζω άλλο με μπλα μπλα, δείτε και ένα ακόμη περιεκτικό video
">
Τι καθόμαστε τότε;
ΑπάντησηΔιαγραφή