Ο κος Παμπούκης εδώ και λίγες ώρες αποτελεί παρελθόν για την Κυβέρνηση του Γεωργίου Παπανδρέου αφού υπέβαλλε την παραίτησή του , δημοσιεύοντας και μια επιστολή γεμάτη αιχμές περί των επιλογών του Πρωθυπουργού στο χώρο της Ναυτιλίας και των εθνικών στόχων (!!). Αξίζει όμως μια ιστορική αναδρομή στα γεγονότα προκειμένου να αντιληφθούν οι αναγνώστες μας σχετικά με την λεγόμενη Ελληνική Ναυτιλία ...
Ακριβώς δύο ημέρες μετά τις εκλογές και την θριαμβευτική νίκη του ΠΑΣΟΚ , ο Γ.Α. Παπανδρέου , έκανε την πρώτη του κίνηση . Κατήργησε το πιο παραγωγικό Υπουργείο της Ελλάδος και συγκεκριμένα το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας , Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής . Η δεύτερη κίνηση του , την ίδια μέρα να καταργήσει το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης . Εμείς απο την πρώτη στιγμή , είχαμε επισημάνει απο το μπλόγκ μας ότι ο Πρωθυπουργός , αυτό που ουσιαστικά έκανε ήταν να αποκόψει την ναυτιλία και τους οικονομικούς πόρους που έφερνε στην Ελλάδα ενώ συγχρόνως , υποβάθμιζε την κρατική υπόσταση στο Αιγαίο , τα νησιά και φυσικά την Μακεδονία και την Θράκη . Όλα αυτά , σε μια εποχή που όποιος μίλαγε για πετρέλαιο και φυσικό αέριο στο Αιγαίο , ήταν απλώς «γραφικός» και φυσικά «φασίστας» . Σήμερα ο κος Παμπούκης , έδωσε μια νέα διάσταση στο θέμα κατάργησης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας .Όλοι γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα είναι μια ναυτική δύναμη και ότι η ναυτιλία , ο ελληνικός εφοπλισμός , αποτελούσε το μακρύ χέρι του Ελληνικού κράτους , τόσο σε οικονομικό όσο και σε διπλωματικό επίπεδο . Η ναυτιλία όμως , αντιθέτως όπως πιστεύουμε εμείς οι αδαείς , δεν είναι μόνο τα πλοία και τα λιμάνια . Η ναυτιλία , είναι μια πολυδιάστατη οικονομική δραστηριότητα που ξεκινάει απο την εκπαίδευση ενός ναυτικού ή καπετάνιου στις Ναυτικές Ακαδημίες , επεκτείνεται στις κατασκευές – ναυπηγήσεις πλοίων , τις προδιαγραφές τους , τα πιστοποιητικά αξιοπλοϊας τους , τις διπλωματικές – οικονομικές συμφωνίες μεταξύ κρατών για την διέλευση των πλοίων και φτάνει ακόμα και σε στρατιωτικές επιχειρήσεις εναντίον των καρτέλ ναρκωτικών , της πειρατίας αλλά και της συλλογής στρατιωτικών πληροφοριών στα λιμάνια .Όλο το πολυδιάστατο αυτό αντικείμενο , φυσικά δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί απο τους «κλασικούς δημόσιους υπαλλήλους» . Έτσι λοιπόν , ιδρύθηκε το Λιμενικό Σώμα με τον Ν.1753/1919 απαρτιζόμενο απο Αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού προκειμένου να αποτελέσει τον Διοικητικό Φορέα της Ναυτιλίας , οποίος θα ήταν 24 ώρες το 24ώρο διαθέσιμος , με την επιχειρησιακή γνώση και επιστημονική κατάρτιση να χειριστεί όλο αυτό το βαρύ φορτίο που απαιτούσε γνώσεις νομικές , στρατιωτικές , αστυνομικές , διαχείρισης πληροφοριών , οικονομικές και φυσικά διπλωματικές .Η πολυεπίπεδη αυτή συλλογή ειδικοτήτων και ειδικών γνώσεων οδήγησε όλες τις Κυβερνήσεις στην στρατολόγηση Επιστημόνων στις τάξεις του Λιμενικού Σώματος με αποτέλεσμα , σήμερα , τα στελέχη του Σώματος αυτού να έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο σε σχέση με άλλα ένοπλα συντεταγμένα στρατιωτικά σώματα καθώς επίσης και την σωστή στρατιωτική πειθαρχία που απαιτεί η εκτέλεση ενός τόσο σύνθετου έργου . Εννοείται ότι υπήρξαν προβλήματα , δυσλειτουργίες και διαφθορά σε αρκετές περιπτωσεις μιας και πάντα ο άνθρωπος , η φύση του και η απληστία αποτελεί πάντα τον αδύναμο κρίκο σε κάθε μεγάλο σχηματισμό ή project . Ο απολογισμός του έργου του όμως ήταν πάντα θετικός και παραγωγικός .Φτάνουμε στο σήμερα . Γιατι η πρώτη προτεραιότητα του ΠΑΣΟΚ ήταν η διάλυση του εν λόγω Υπουργείου , την επόμενη ακριβώς ημέρα της εκλογής του ; Απάντηση : Για να οδηγηθούμε στην χρεωκοπία όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και φυσικά για να αποσύρουμε την Ελληνική παρουσία απο τις Ελληνικές Θάλασσες ( και όχι μόνο ) . Έχουμε γίνει αποδέκτες ειδήσεων όπου το Πολεμικό Ναυτικό δεν έχει καύσιμα για περιπολίες και το Υπουργείο Οικονομικών μπλοκάρει τις προμήθειές του στο όνομα του εξορθολογισμού των δαπανών . Δεν σταματάμε όμως εκεί ..... Πήραν την γη του Πολεμικού Ναυτικού και θέλουν να την δώσουν να χτιστεί τζαμί !!!!Αυτή τη στιγμή που μιλάμε , ναυτιλία δεν υπάρχει , το Πολεμικό Ναυτικό είναι υποβαθμισμένο και ο ξένος στόλος της Frontex κυκλοφορεί ανενόχλητος στο Αιγαίο παραπέμποντάς μας σε άλλες ιστορικές περιόδους . Οι Ελληνικές Θάλασσες και τα 12 μίλια μας ανήκουν ακόμα άραγε ;
Ακριβώς δύο ημέρες μετά τις εκλογές και την θριαμβευτική νίκη του ΠΑΣΟΚ , ο Γ.Α. Παπανδρέου , έκανε την πρώτη του κίνηση . Κατήργησε το πιο παραγωγικό Υπουργείο της Ελλάδος και συγκεκριμένα το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας , Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής . Η δεύτερη κίνηση του , την ίδια μέρα να καταργήσει το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης . Εμείς απο την πρώτη στιγμή , είχαμε επισημάνει απο το μπλόγκ μας ότι ο Πρωθυπουργός , αυτό που ουσιαστικά έκανε ήταν να αποκόψει την ναυτιλία και τους οικονομικούς πόρους που έφερνε στην Ελλάδα ενώ συγχρόνως , υποβάθμιζε την κρατική υπόσταση στο Αιγαίο , τα νησιά και φυσικά την Μακεδονία και την Θράκη . Όλα αυτά , σε μια εποχή που όποιος μίλαγε για πετρέλαιο και φυσικό αέριο στο Αιγαίο , ήταν απλώς «γραφικός» και φυσικά «φασίστας» . Σήμερα ο κος Παμπούκης , έδωσε μια νέα διάσταση στο θέμα κατάργησης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας .Όλοι γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα είναι μια ναυτική δύναμη και ότι η ναυτιλία , ο ελληνικός εφοπλισμός , αποτελούσε το μακρύ χέρι του Ελληνικού κράτους , τόσο σε οικονομικό όσο και σε διπλωματικό επίπεδο . Η ναυτιλία όμως , αντιθέτως όπως πιστεύουμε εμείς οι αδαείς , δεν είναι μόνο τα πλοία και τα λιμάνια . Η ναυτιλία , είναι μια πολυδιάστατη οικονομική δραστηριότητα που ξεκινάει απο την εκπαίδευση ενός ναυτικού ή καπετάνιου στις Ναυτικές Ακαδημίες , επεκτείνεται στις κατασκευές – ναυπηγήσεις πλοίων , τις προδιαγραφές τους , τα πιστοποιητικά αξιοπλοϊας τους , τις διπλωματικές – οικονομικές συμφωνίες μεταξύ κρατών για την διέλευση των πλοίων και φτάνει ακόμα και σε στρατιωτικές επιχειρήσεις εναντίον των καρτέλ ναρκωτικών , της πειρατίας αλλά και της συλλογής στρατιωτικών πληροφοριών στα λιμάνια .Όλο το πολυδιάστατο αυτό αντικείμενο , φυσικά δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί απο τους «κλασικούς δημόσιους υπαλλήλους» . Έτσι λοιπόν , ιδρύθηκε το Λιμενικό Σώμα με τον Ν.1753/1919 απαρτιζόμενο απο Αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού προκειμένου να αποτελέσει τον Διοικητικό Φορέα της Ναυτιλίας , οποίος θα ήταν 24 ώρες το 24ώρο διαθέσιμος , με την επιχειρησιακή γνώση και επιστημονική κατάρτιση να χειριστεί όλο αυτό το βαρύ φορτίο που απαιτούσε γνώσεις νομικές , στρατιωτικές , αστυνομικές , διαχείρισης πληροφοριών , οικονομικές και φυσικά διπλωματικές .Η πολυεπίπεδη αυτή συλλογή ειδικοτήτων και ειδικών γνώσεων οδήγησε όλες τις Κυβερνήσεις στην στρατολόγηση Επιστημόνων στις τάξεις του Λιμενικού Σώματος με αποτέλεσμα , σήμερα , τα στελέχη του Σώματος αυτού να έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο σε σχέση με άλλα ένοπλα συντεταγμένα στρατιωτικά σώματα καθώς επίσης και την σωστή στρατιωτική πειθαρχία που απαιτεί η εκτέλεση ενός τόσο σύνθετου έργου . Εννοείται ότι υπήρξαν προβλήματα , δυσλειτουργίες και διαφθορά σε αρκετές περιπτωσεις μιας και πάντα ο άνθρωπος , η φύση του και η απληστία αποτελεί πάντα τον αδύναμο κρίκο σε κάθε μεγάλο σχηματισμό ή project . Ο απολογισμός του έργου του όμως ήταν πάντα θετικός και παραγωγικός .Φτάνουμε στο σήμερα . Γιατι η πρώτη προτεραιότητα του ΠΑΣΟΚ ήταν η διάλυση του εν λόγω Υπουργείου , την επόμενη ακριβώς ημέρα της εκλογής του ; Απάντηση : Για να οδηγηθούμε στην χρεωκοπία όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και φυσικά για να αποσύρουμε την Ελληνική παρουσία απο τις Ελληνικές Θάλασσες ( και όχι μόνο ) . Έχουμε γίνει αποδέκτες ειδήσεων όπου το Πολεμικό Ναυτικό δεν έχει καύσιμα για περιπολίες και το Υπουργείο Οικονομικών μπλοκάρει τις προμήθειές του στο όνομα του εξορθολογισμού των δαπανών . Δεν σταματάμε όμως εκεί ..... Πήραν την γη του Πολεμικού Ναυτικού και θέλουν να την δώσουν να χτιστεί τζαμί !!!!Αυτή τη στιγμή που μιλάμε , ναυτιλία δεν υπάρχει , το Πολεμικό Ναυτικό είναι υποβαθμισμένο και ο ξένος στόλος της Frontex κυκλοφορεί ανενόχλητος στο Αιγαίο παραπέμποντάς μας σε άλλες ιστορικές περιόδους . Οι Ελληνικές Θάλασσες και τα 12 μίλια μας ανήκουν ακόμα άραγε ;
http://anti-antiprosopeusi.blogspot.com/2011/08/blog-post_25.html
Οι κανόνες καλής διαδικτυακής συμπεριφοράς , επιβάλλουν να γράψετε και την πηγή σας . Έτσι δεν είναι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://anti-antiprosopeusi.blogspot.com/2011/08/blog-post_25.html