Το 1925 για πρώτη φορά μέ τήν ὑπ’ ἀριθμόν 5415/07.11.1925 Ἀπόφαση τοῦ Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν, αναγνωρίζεται τό Σωματείο μέ την επωνυμία ” Τεκτονική Ένωσις ” μέ σκοπούς φιλανθρωπικούς, πνευματικούς καί κοινωνικούς.Τό Δικαστήριον τῶν ἐν Ἀθήναις Πρωτοδικῶν, συγκείμενον κ.λπ. Συνεδρίασαν δημοσία ἐν τῷ ἀκροατηρίῳ του τήν 7ην Νοεμβρίου 1925. Ἀκοῦσαν τοῦ Εἰσαγγελέως. Ἰδόν τά ὑποβληθέντα ἔγγραφα. Σκεφθέν κατά τόν Νόμον.
Ἐπειδή ἐτηρήθησαν αἱ κατά τήν προδικασίαν ἀπαιτούμεναι διατυπώσεις, συντρέχουσι δέ, κατά τήν κρίσιν τοῦ Δικαστηρίου, ἅπασαι αἱ ύπό τοῦ Νόμου προβλεπόμεναι προϋποθέσεις πρός ἀναγνώρισιν τοῦ περί οὗ πρόκειται Σ ωματείου, ὡς τοῦτο ἐξάγεται ἐκ τῶνἐγγράφων ἅτινα ὑπεβλήθησαν ὑπό τοῦ Σωματείου. Διά ταῦτα Διατάσσει τήν ἐπιμέλεια τοῦ Γραμματέως τοῦ Δικαστηρίου τούτου τοιχοκόλλησιν τοῦ Καταστατικοῦ τοῦ Σωματείου ὑπό τήν ἐπωνυμίαν ” ΤεκτονικήἝνωσις ” ἐπί δεκαήμερον ἐν τῷ ἀκροατηρίῳ τοῦ Δικαστηρίου τούτου καί τήν μετά ταῦτα καταχώρησιν τοῦ ἀνωτέρω Σωματείου εἰς τό βιβλίον τῶν «Ἀνεγνωρισμένων Σωματείων καί ἐν ἰδίᾳ αὐτοῦ σελίδι. Μετά τήν ἐκτέλεσιν τῶν ἀνωτέρω. Ἀναγνωρίζει τό εἰρημένον Σωματεῖον ὡς φιλανθρωπικόν, πνευματικόν καί κοινωνικόν.
Ἐκρίθη καί ἀπεφασίσθη, έν Ἀθήναις τῇ 19ῃ Νοεμβρίου 1925, έδημοσιεύθη δέ αὐτόθι τήν 21ην Νοεμβρίου 1925.
2 χρόνια αργότερα με προεδρικό διάταγμα τις 2 Δεκεμβρίου του 1927 εγκρίνεται η ίδρυση ” Τεκτονικού ‘Ιδρύματος ”, μέ σκοπό : τήν ἀνέγερση καί διατήρηση Τεκτονικοῦ Μεγάρου ἐν Ἀθήναις πρός εὐόδωσιν ἔργων εὐποιΐας ἰδία δέ περιθάλψεως ἐνδεῶν καί μορφώσεως ἀπόρων παίδων.
Bέβαια τεκτονικό μέγαρο δημιουργήθηκε αλλα οχι για φιλανθρωπικό σκοπό,αλλα ως τεκτονικός ναός . Αὐτό ἀποκαλύπτει ὁ ἐκ τῶν ἱδρυτῶν τοῦ Τέκτονικού Ἱδρύματος Π. Χατζηπάνος μασώνος 33ου βαθμοῦ στό βιβλίο του «Ἑλληνικός Ἐλευθεροτεκτονισμός 1740-1950» σελ 173-174, ὅπου διαβάζουμε «Ἐπιτροπή μηχανικῶν καί ἀρχιτεκτόνων προεδρευομένη ἀπό τόν ἀδ.·. Γ Γεωργαλᾶν ἐνετάλη νά παρασκευάσῃ τό καταλληλότερον σχέδιον Ναοῦ Μεγάλου ἐπί τοῦ ἐλεύθερου χώρου ὡς καί σχεδιάγραμμα τῆς ἐσωτερικῆς διαρρυθμίσεως καί διακοσμήσεως καί ἅμα τῇ παραλαβῇ τοῦ ἀκινή του νά ἀρχίσουν αἱ δέουσαι τεχνικαί ύπηρεσίαι.. τοῦ Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος ἀναλαβόντος πλέον τήν ὅλην διαχείρισιν καί ἐκπροσώπησιν τοῦ Συμβολικοῦ Τεκτονισμοῦ!
Το σχετικό Φ.Ε.Κ. μπορείτε να το βρείτε εδω
Ερχόμαστε στο 1949 ,οπου με Βασιλικό Διάταγμα (Β.Δ.) τής 19 ‘Ιουλίου 1949, ΦΕΚ 161 τ.Α’/23.07.1949 πού υπέγραψε ό Ύπουργός Κοινωνικής Πρόνοιας Κωνσταντίνος Καραμανλής, τροποποιήθηκε καί αντικαταστάθηκε μέ νεότερο τό Καταστατικό τού ” Τεκτονικού ‘Ιδρύματος ”, πού είχε εγκριθεί μέ τό Π.Δ. τής 2 Δεκεμβρίου 1927 ,οπου αναφέρει στο άρθρο 5 οι πόροι τού ‘Ιδρύματος θά αποτελούνται από : τά εισοδήματα τής περιουσίας τους, δωρεές, κληρονομιές ή κληροδοσίες ή εισφορές τού Κράτους, Δήμων καί Κοινοτήτων, Ναών ή Μονών.!!!
To σχετικό Φ.Ε.Κ. μπορείτε να το βρείτε εδώ
Κάτω απὸ τὴν σφοδρὴ ἀντίδραση του λαού και ιδιαίτερα της Ἐκκλησίας ανακαλείται το Διάταγμα τις 19 Ιουλίου 6 μήνες αργότερα, στὶς 23 Δεκεμβρίου 1949 και επαναφέρετε το Π.Δ. του 1927.
Το σχετικό Φ.Ε.Κ. θα το βρείτε εδώ
Όμως το 1955 επι κυβερνήσεως του Κ.Καραμανλή 6 χρόνια αργότερα ,τίθεται εκ νέου σε ισχύ το Β.Δ της 19ης Ιουλίου 1949 με μοναδική διαφορά, την αφαίρεση απο το άρθρο 5 των λέξεων Ναών ή Μονών ,ενω το δήμων και κοινοτήτων παραμένει.
Σχετικό Φ.Ε.Κ. εδώ
O μητροπολίτης Αυγουστίνος Καντιώτης το 1956 σε επιστολή του στον Βασιλιά Κωνσταντίνο, διαμαρτυρόμενος για το αντίχριστο και ανθελληνικό αυτό Διάταγμα και ζητώντας την κατάργησή του επειδή βάσει του διατάγματος αυτού, «όλον το Ορθόδοξον Βασίλειον εκαλείτο να ρίψη εις τον δίσκον της παμπτώχου μασονίας την συνδρομήν του δια να κτίση καλλιμάρμαρα Μέγαρα, δια ν’ανεγείρη παντού τεκτονικάς Στοάς, Σχολάς και εργαστήρια δια να λατρεύηται εν αυτοίς ο Σατανάς.»
Μετά την έντονη αντίδραση κλήρου και λαού ο Κωνσταντίνος με δεύτερο διάταγμα ακυρώνει το προηγούμενο. Προς στιγμήν ανασαίνει η Ελλάδα. Όχι όμως για πολύ. Γράφει ο Καντιώτης στον Βασιλιά μεταξύ άλλων:
“Ο Υπουργός εκείνος όστις τω 1949 ως υπουργός της Κοινωνικής Προνοιας ενήργησε και μετά της Υμ. Μεγαλειότητος ως υπεύθυνος απέναντι του Έθνους συνυπέγραψε το σκανδαλώδες εκείνο Διάταγμα, κατά τους τελευταίους μήνας του παρελθόντος έτους (1955) εγένετο Πρωθυπουργός της Χώρας. Και επί της πρωθυπουργίας αυτού οι μασόνοι εκινήθησαν πάλιν δραστηρίως και ούτω νέον υπέρ της Μασονίας Β.Δ. εξεδόθη και επανέφερεν εν ισχύϊ το παλαιόν διάταγμα…
Και οποία σύμπτωσις! 23 του μηνός Δεκεμβρίου 1949 το υπέρ Μασονίας εκείνο Β.Δ. υπό τας αράς του Πανελληνίου ετάφη. Ετάφη δια της Υμετέρας Βασιλικής χειρός, η οποία υπέγραψε την κατάργησίν του. 23 πάλιν του μηνός Δεκεμβρίου 1955 υπό τας ευλογίας της Μασονίας το αμαρτωλόν διάταγμα ανεστήθη. Ανεστήθη δια της Υμετέρας Βασιλικής χειρός, η οποία υπέγραψε την ανάκλησιν του καταργούντος την ίδρυσιν του Τεκτονικού Ιδρύματος Διατάγματος. Μετά μίαν ακριβώς εξαετίαν οι Ποντίφηκες της Μασονικής Στοάς επέτυχον δι’ ών αυτοί γνωρίζουν μέσων την αντεκδίκησιν…Ολόκληρον το αμαρτωλόν εκείνο Διάταγμα επανέρχεται εν ισχύϊ διαγραφομένων των εν άρθρω 5 λέξεων, «Ναών ή Μονών». Δια της διαγραφής αυτής οι μασόνοι νομίζουν ότι θα κατευνάσουν την αγανάκτησιν του Ελληνικού λαού κατά της σκοτεινής των οργανώσεως, η οποία πλουτίσασα, φαίνεται, διά ξένων εισφορών δεν καταδέχεται πλέον να εισπράττη εισφοράς από Ναούς και Μονάς… Αλλ’ ο ευσεβής λαός δεν εξηγέρθη τότε δια να διαγράψη μόνον την εκ των εκκλησιαστικών οργανισμών υπέρ μασονίας συνεισφοράν, αλλά δια να καταργήση ολόκληρον το σατανικόν εκείνο μηχάνημα.
Έκτοτε ο νόμος του 1955 ισχύει ως σήμερα.;;;
Πληροφορίες πάρθηκαν απο τα ιστολόγια :
http://www-voulgari.blogspot.com/
http://norfid.wordpress.com
http://www.filoumenos.com
2 χρόνια αργότερα με προεδρικό διάταγμα τις 2 Δεκεμβρίου του 1927 εγκρίνεται η ίδρυση ” Τεκτονικού ‘Ιδρύματος ”, μέ σκοπό : τήν ἀνέγερση καί διατήρηση Τεκτονικοῦ Μεγάρου ἐν Ἀθήναις πρός εὐόδωσιν ἔργων εὐποιΐας ἰδία δέ περιθάλψεως ἐνδεῶν καί μορφώσεως ἀπόρων παίδων.
Bέβαια τεκτονικό μέγαρο δημιουργήθηκε αλλα οχι για φιλανθρωπικό σκοπό,αλλα ως τεκτονικός ναός . Αὐτό ἀποκαλύπτει ὁ ἐκ τῶν ἱδρυτῶν τοῦ Τέκτονικού Ἱδρύματος Π. Χατζηπάνος μασώνος 33ου βαθμοῦ στό βιβλίο του «Ἑλληνικός Ἐλευθεροτεκτονισμός 1740-1950» σελ 173-174, ὅπου διαβάζουμε «Ἐπιτροπή μηχανικῶν καί ἀρχιτεκτόνων προεδρευομένη ἀπό τόν ἀδ.·. Γ Γεωργαλᾶν ἐνετάλη νά παρασκευάσῃ τό καταλληλότερον σχέδιον Ναοῦ Μεγάλου ἐπί τοῦ ἐλεύθερου χώρου ὡς καί σχεδιάγραμμα τῆς ἐσωτερικῆς διαρρυθμίσεως καί διακοσμήσεως καί ἅμα τῇ παραλαβῇ τοῦ ἀκινή του νά ἀρχίσουν αἱ δέουσαι τεχνικαί ύπηρεσίαι.. τοῦ Τεκτονικοῦ Ἱδρύματος ἀναλαβόντος πλέον τήν ὅλην διαχείρισιν καί ἐκπροσώπησιν τοῦ Συμβολικοῦ Τεκτονισμοῦ!
Το σχετικό Φ.Ε.Κ. μπορείτε να το βρείτε εδω
Ερχόμαστε στο 1949 ,οπου με Βασιλικό Διάταγμα (Β.Δ.) τής 19 ‘Ιουλίου 1949, ΦΕΚ 161 τ.Α’/23.07.1949 πού υπέγραψε ό Ύπουργός Κοινωνικής Πρόνοιας Κωνσταντίνος Καραμανλής, τροποποιήθηκε καί αντικαταστάθηκε μέ νεότερο τό Καταστατικό τού ” Τεκτονικού ‘Ιδρύματος ”, πού είχε εγκριθεί μέ τό Π.Δ. τής 2 Δεκεμβρίου 1927 ,οπου αναφέρει στο άρθρο 5 οι πόροι τού ‘Ιδρύματος θά αποτελούνται από : τά εισοδήματα τής περιουσίας τους, δωρεές, κληρονομιές ή κληροδοσίες ή εισφορές τού Κράτους, Δήμων καί Κοινοτήτων, Ναών ή Μονών.!!!
To σχετικό Φ.Ε.Κ. μπορείτε να το βρείτε εδώ
Κάτω απὸ τὴν σφοδρὴ ἀντίδραση του λαού και ιδιαίτερα της Ἐκκλησίας ανακαλείται το Διάταγμα τις 19 Ιουλίου 6 μήνες αργότερα, στὶς 23 Δεκεμβρίου 1949 και επαναφέρετε το Π.Δ. του 1927.
Το σχετικό Φ.Ε.Κ. θα το βρείτε εδώ
Όμως το 1955 επι κυβερνήσεως του Κ.Καραμανλή 6 χρόνια αργότερα ,τίθεται εκ νέου σε ισχύ το Β.Δ της 19ης Ιουλίου 1949 με μοναδική διαφορά, την αφαίρεση απο το άρθρο 5 των λέξεων Ναών ή Μονών ,ενω το δήμων και κοινοτήτων παραμένει.
Σχετικό Φ.Ε.Κ. εδώ
O μητροπολίτης Αυγουστίνος Καντιώτης το 1956 σε επιστολή του στον Βασιλιά Κωνσταντίνο, διαμαρτυρόμενος για το αντίχριστο και ανθελληνικό αυτό Διάταγμα και ζητώντας την κατάργησή του επειδή βάσει του διατάγματος αυτού, «όλον το Ορθόδοξον Βασίλειον εκαλείτο να ρίψη εις τον δίσκον της παμπτώχου μασονίας την συνδρομήν του δια να κτίση καλλιμάρμαρα Μέγαρα, δια ν’ανεγείρη παντού τεκτονικάς Στοάς, Σχολάς και εργαστήρια δια να λατρεύηται εν αυτοίς ο Σατανάς.»
Μετά την έντονη αντίδραση κλήρου και λαού ο Κωνσταντίνος με δεύτερο διάταγμα ακυρώνει το προηγούμενο. Προς στιγμήν ανασαίνει η Ελλάδα. Όχι όμως για πολύ. Γράφει ο Καντιώτης στον Βασιλιά μεταξύ άλλων:
“Ο Υπουργός εκείνος όστις τω 1949 ως υπουργός της Κοινωνικής Προνοιας ενήργησε και μετά της Υμ. Μεγαλειότητος ως υπεύθυνος απέναντι του Έθνους συνυπέγραψε το σκανδαλώδες εκείνο Διάταγμα, κατά τους τελευταίους μήνας του παρελθόντος έτους (1955) εγένετο Πρωθυπουργός της Χώρας. Και επί της πρωθυπουργίας αυτού οι μασόνοι εκινήθησαν πάλιν δραστηρίως και ούτω νέον υπέρ της Μασονίας Β.Δ. εξεδόθη και επανέφερεν εν ισχύϊ το παλαιόν διάταγμα…
Και οποία σύμπτωσις! 23 του μηνός Δεκεμβρίου 1949 το υπέρ Μασονίας εκείνο Β.Δ. υπό τας αράς του Πανελληνίου ετάφη. Ετάφη δια της Υμετέρας Βασιλικής χειρός, η οποία υπέγραψε την κατάργησίν του. 23 πάλιν του μηνός Δεκεμβρίου 1955 υπό τας ευλογίας της Μασονίας το αμαρτωλόν διάταγμα ανεστήθη. Ανεστήθη δια της Υμετέρας Βασιλικής χειρός, η οποία υπέγραψε την ανάκλησιν του καταργούντος την ίδρυσιν του Τεκτονικού Ιδρύματος Διατάγματος. Μετά μίαν ακριβώς εξαετίαν οι Ποντίφηκες της Μασονικής Στοάς επέτυχον δι’ ών αυτοί γνωρίζουν μέσων την αντεκδίκησιν…Ολόκληρον το αμαρτωλόν εκείνο Διάταγμα επανέρχεται εν ισχύϊ διαγραφομένων των εν άρθρω 5 λέξεων, «Ναών ή Μονών». Δια της διαγραφής αυτής οι μασόνοι νομίζουν ότι θα κατευνάσουν την αγανάκτησιν του Ελληνικού λαού κατά της σκοτεινής των οργανώσεως, η οποία πλουτίσασα, φαίνεται, διά ξένων εισφορών δεν καταδέχεται πλέον να εισπράττη εισφοράς από Ναούς και Μονάς… Αλλ’ ο ευσεβής λαός δεν εξηγέρθη τότε δια να διαγράψη μόνον την εκ των εκκλησιαστικών οργανισμών υπέρ μασονίας συνεισφοράν, αλλά δια να καταργήση ολόκληρον το σατανικόν εκείνο μηχάνημα.
Έκτοτε ο νόμος του 1955 ισχύει ως σήμερα.;;;
Πληροφορίες πάρθηκαν απο τα ιστολόγια :
http://www-voulgari.blogspot.com/
http://norfid.wordpress.com
http://www.filoumenos.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.