Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Δυσκολεύτηκαν οι μαθητές. Για καλά διαβασμένους τα θέματα των Πανελλαδικών το Σάββατο



Οι εξετάσεις συνεχίζονται τη Δευτέρα
Οι εξετάσεις συνεχίζονται τη Δευτέρα   
Για καλά διαβασμένους χαρακτηρίζονται τα θέματα, στα οποία εξετάστηκαν το Σάββατο οι μαθητές στο πλαίσιο των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Η σημερινή εξέταση ξεκίνησε με καθυστέρηση 45 λεπτών, καθώς υπήρξε τεχνικό πρόβλημα κατά τη μετάδοση των θεμάτων.

Δείτε τις απαντήσεις των θεμάτων  σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό «Ορίζοντες».
Συγκεκριμένα, στα Μαθηματικά πολύ δύσκολα χαρακτηρίζονται το δεύτερο και το τρίτο θέμα, ενώ πιο βατά ήταν το πρώτο και το τέταρτο θέμα. Μαθητές και εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για ασάφειες στη διατύπωση των ερωτημάτων.

Στην Ιστορία απαιτούνταν συνδιαστικές απαντήσεις. Στο θέμα Α2, στην πρόταση γ υπήρχε περίπτωση να προκληθεί σύγχυση σε κάποιους μαθητές εξαιτίας της διατύπωσης, καθώς στο βιβλίο δεν αναφέρεται με σαφήνεια η ημερομηνία επίσημης εμπλοκής της Ιαπωνίας στον Β' Παγκόσμιο πόλεμο.

Στη Βιολογία τα φετινά θέματα ήταν δύσκολα σε σύγκριση με τα περσινά. Απαιτούσαν κατανόηση των ερωτήσεων, κριτική και συνδυαστική σκέψη και καλή γνώση της ύλης.

Στη Φυσική τα εξεταζόμενα θέματα έδιναν ιδιαίτερη έμφαση στις λεπτομέρειες της θεωρίας του βιβλίου. Υπάρχει κλιμάκωση δυσκολίας στο θέμα Δ, το οποίο απαιτεί καλή γνώση αρχών της Φυσικής.

Ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Σχετικά με τα ζητήματα η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σε ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι «δεν υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία ούτε στα πλαίσια του θέματος ούτε και ανάμεσα στα διαφορετικά θέματα» ενώ επισημαίνει ότι «είναι ατυχής η επιλογή του Β1 ερωτήματος, διότι είναι σαφώς δυσκολότερο από τα επόμενα ερωτήματα».

Χαρακτηρίζει, τέλος, τα θέματα «σαφώς δυσκολότερα από τα αντίστοιχα θέματα του 2010».

Αναλυτικότερα, κατά την Εταιρεία:

«Το Θέμα 1 είχε μόνο θεωρία.»

» Το Θέμα 2 και το ερώτημα Β1 θα δυσκολέψει πάρα πολλούς υποψήφιους διότι απαιτεί κριτική σκέψη, αλλά το ότι δίνεται το αποτέλεσμα, διευκολύνει στην απάντηση των επομένων ερωτημάτων.»

» Το θέμα 3 καλύπτει μεγάλο μέρος του Κεφαλαίου της Στατιστικής και η επιτυχής αντιμετώπιση προϋποθέτει πολύ καλή γνώση των εννοιών και αυξημένη προσοχή. Επισημαίνεται ότι αν ο μαθητής δεν απαντήσει σωστά στο Γ1 ερώτημα δεν μπορεί να απαντήσει στα υπόλοιπα ερωτήματα του θέματος. Το ερώτημα Γ1 μπορεί να απαντηθεί και χωρίς τη χρήση του δεδομένου της μέσης τιμής»

» Το Θέμα 4 συνδυάζει όλα τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive