Ο Θανάσης Μπούρας, βουλευτής Περιφέρειας Αττικής της Ν.Δ. και τ. Υφυπουργός, κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προς τους Υπουργούς Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και Εσωτερικών σχετικά με το θέμα επιβίωσης που τίθεται για τη λειτουργία του ΚΤΕΛ Ευρυτανίας.
Η ερώτηση πήρε αριθμό πρωτοκόλλου 11806/22-02-11 και έχει ως εξής:
«Το ΚΤΕΛ Ευρυτανίας, λόγω της εδαφικής ιδιομορφίας, της ορεινότητας και των δυσμενών καιρικών συνθηκών στη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης. Η κοινωνική προσφορά είναι σημαντική, καθώς διατηρεί εστίες ζωντανές στα απομακρυσμένα χωριά της Ευρυτανίας και εξυπηρετεί τους ελάχιστους εναπομείναντες κατοίκους. Οι ιδιοκτήτες βρίσκονται σε απόγνωση εξαιτίας όλων αυτών και αδυνατούν για τη συνέχιση της λειτουργίας του, όταν μάλιστα δεν πληρώνονται από το κράτος γι’ αυτά που έχουν δουλέψει.
Χαρακτηριστικά αναφέρω το γεγονός ότι το κόστος λειτουργίας είναι δυσανάλογο, καθώς το τελευταίο τρίμηνο του 2010 τα ακαθάριστα έσοδα ανά χιλιόμετρο κατά μέσο όρο για κάθε Δ.Χ. λεωφορείο ήταν 0,59 €, ενώ θα έπρεπε για να καλύπτουν τα έξοδα τους και να είναι βιώσιμη η εταιρεία τα ακαθάριστα έσοδα να είναι στα 2,87 €.
«Το ΚΤΕΛ Ευρυτανίας, λόγω της εδαφικής ιδιομορφίας, της ορεινότητας και των δυσμενών καιρικών συνθηκών στη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης. Η κοινωνική προσφορά είναι σημαντική, καθώς διατηρεί εστίες ζωντανές στα απομακρυσμένα χωριά της Ευρυτανίας και εξυπηρετεί τους ελάχιστους εναπομείναντες κατοίκους. Οι ιδιοκτήτες βρίσκονται σε απόγνωση εξαιτίας όλων αυτών και αδυνατούν για τη συνέχιση της λειτουργίας του, όταν μάλιστα δεν πληρώνονται από το κράτος γι’ αυτά που έχουν δουλέψει.
Χαρακτηριστικά αναφέρω το γεγονός ότι το κόστος λειτουργίας είναι δυσανάλογο, καθώς το τελευταίο τρίμηνο του 2010 τα ακαθάριστα έσοδα ανά χιλιόμετρο κατά μέσο όρο για κάθε Δ.Χ. λεωφορείο ήταν 0,59 €, ενώ θα έπρεπε για να καλύπτουν τα έξοδα τους και να είναι βιώσιμη η εταιρεία τα ακαθάριστα έσοδα να είναι στα 2,87 €.
Επίσης, σύμφωνα με έγγραφο του προέδρου του Δ.Σ. του ΚΤΕΛ,........ το οποίο και σας επισυνάπτω,το κράτος τους οφείλει δεδουλευμένα ύψους 290.000,00€ από τη λειτουργία του προγράμματος «Συγκοινωνία» του Υπουργείου Εσωτερικών και άλλες 120.000,00€ από τα μαθητικά δρομολόγια. Και τα δύο αυτά προγράμματα είναι ανάγκη και η συνέχισή τους είναι επιτακτική. Όμως, ούτε αυτές τις υποχρεώσεις το κράτος δεν κατέβαλλε μέχρι στιγμής στο ΚΤΕΛ Ευρυτανίας
Ύστερα από τα ανωτέρω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Πότε προτίθεστε να καταβάλλετε τις δεδουλευμένες υποχρεώσεις, που το κράτος τους οφείλει; Προτίθεστε να επανεξετάσετε την αύξηση της οικονομικής ενίσχυσης του ΚΤΕΛ, για την επιβίωσή του;»
ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΠΟΥΡΑΣ
Ύστερα από τα ανωτέρω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Πότε προτίθεστε να καταβάλλετε τις δεδουλευμένες υποχρεώσεις, που το κράτος τους οφείλει; Προτίθεστε να επανεξετάσετε την αύξηση της οικονομικής ενίσχυσης του ΚΤΕΛ, για την επιβίωσή του;»
ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΠΟΥΡΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.