Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Μας δολοφονούν, μας ξεπουλάνε και μας κοροιδεύουν! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Το όνομά μου είναι ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΥΡΟΣ, ετών 44, μένω στην Αυστραλία και ασκώ το επάγγελμα του εμπόρου. Σπούδασα Κοινωνιολογία και Ιστορία, με μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Σχέσεις και μιλάω Ελληνικά, Αγγλικα, Γερμανικά και Τουρκικά. Εγώ υπογράφω το άρθρο που πιθανόν διάβασες (http://logioshermes.blogspot.com/2011/02/kontra-channel.html) ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΤΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ. Αυτή είναι. Κι αν θέλεις να σου τη στείλω και φωτοτυπία.




ισμένο ΜΟΝΟ στις πηγές που παρέθεσα. Είναι βασισμένο περισσότερο στα βιωματα μου, που έζησα ως φοιτητής τη δεκαετία του 80 και ως πολίτης τη δεκαετία του 90. Και, όπως φυσικά κάθε Ιστορικός που αναφέρεται σε γεγονότα που έλαβαν χώρα σε κάποιο τόπο στο παρελθόν, έτσι κι εγώ παραθέτω ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ που πρέπει να ανατρέξει κάποιος για να πιστοποιήσει του λόγου το αληθές! Εγώ λοιπόν ευθύνομαι γι αυτά που λέω κι όχι ο Λόγιος Ερμής που τα φιλοξενεί! Κι αυτα που λέω, φίλε και συνέλληνα ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!

Κατ΄αρχάς σας ευχαριστώ όλους σας για τα σχόλιά σας και τον αναγνωστικό σας χρόνο.
Ξέρω οτι σας αιφνιδίασα και σας...στενοχώρησα με το άρθρο μου αυτό. ΜΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΔΙΩΚΑ συμπατριώτες μου, να ΣΑΣ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΩ και να σας ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΩ!

Διαβάστε την συνέχεια εδώ: http://logioshermes.blogspot.com/2011/02/blog-post_1622.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive