Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Η διαφήμιση προτιμάει τα social media


Όπως όλα δείχνουν στις λεωφόρους του Διαδικτύου οι διαφημιστές προτιμούν τα νέα μέσα και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το 2010 τα διαφημιστικά έσοδα της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης Facebook ξεπέρασαν τα 1,9 δις δολάρια,
ποσό που αντιστοιχεί στο 5% της συνολικής online διαφημιστικής δαπάνης στις ΗΠΑ. Περίπου 740 εκατ. προέρχονται από μεγάλες εταιρείες όπως η Procter & Gamble και η Coca-Cola.

Ειδικοί αναλυτές υπολογίζουν ότι το Twitter, κατά τη διάρκεια του 2011, θα τριπλασιάσει τα διαφημιστικά του έσοδα και δεν αποκλείεται να ξεπεράσει ακόμα και το φράγμα των 250 εκατ. δολαρίων. Μέχρι σήμερα το Twitter έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων εταιρειών όπως η American Express, η Coca Cola, η Nissan, και τα Starbucks.

Η στροφή των διαφημιστών στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης κάνει πολλούς να ομιλούν για επιτακτική ανάγκη των μέσων ενημέρωσης, που βλέπουν τα διαφημιστικά τους έσοδα να μειώνονται συνεχώς, να ξανασχεδιάσουν το προϊόν τους online στα πλαίσια ενός κοινωνικού δικτύου όπου η συμμετοχή των χρηστών θα παίζει πρωταρχικό ρόλο.

Αναδημοσιευση Απο Βημα
http://irakliowebradio2.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive