Ο Ναζίμ Χικμέτ γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 15 Γενάρη 1902.
Ολοκλήρωσε τη στοιχειώδη εκπαίδευση στη Κωνσταντινούπολη κι ύστερα γράφτηκε στη Ναυτική Σχολή Χάλκης, το 1918, κάτω από τη διοίκηση του Κεμάλ Πασά.
Πολλά από τα ποιήματά του μελοποιήθηκαν από το γνωστό Τούρκο συνθέτη Ζουλφού Λιβανελί, ενώ αρκετά μελοποιήθηκαν και από το συνθέτη Μάνο Λοΐζο και τον Θάνο Μικρούτσικο.
Στις 3 Ιουνίου 1963 ο Ναζίμ Χικμέτ πεθαίνει και θάβεται στη Μόσχα, σ' ηλικία 61ετών.
Αυτού του άνθρωπου τα Ελληνόπουλα της Β Γυμνασίου υποχρεώνονται να μάθουν την ζωή του και το έργο του
Συγκεκριμένα στο βιβλίο «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» στην σελίδα 56 τα Ελληνόπουλα οφείλουν κατόπιν αποφάσεως του υπουργείου παιδείας του Ελληνικού Κράτους ένα Τούρκικο Μεταφρασμένο Νανούρισμα του παραπάνω ποιητή.
Στην σελίδα 58 του προαναφερθέντος σχολικού βιβλίου αναφέρεται και ένα μέρος του έργου του όπως πχ
«Το επος του σείχη Μπεντρεντιν»
Έκανε ζέστη
Αυτός ασάλευτος πάνου στα βράχια κοίταζε
Τα μάτια του σάμπως δυο αετοί
Χιμούσανε κατά τον κάμπο
Αυτός απάνω από τα όρη του Καράμπουρουν
Κοίταζε τον ορίζοντα
Εκεί που τούτη η γης ετέλειωνε
Και σούφρωσε τα φρύδια του
Έκανε ζέστη
Ο Μουσταφά ο Λοχαγός του Μπεντρεντίν κοίταζε
Κοίταζε δίχως φόβο
Ο χωρικός ο Μουσταφά
Δίχως οργή
Κοίταζε ολόισια μπροστά του
Κι από ψηλά από τα βράχια
Κοίταζαν του Μπεντρεντίν τα παλικάρια
Του Μπεντρεντίν τα παλικάρια
Πέρα απ’ τον ορίζοντα κοιτάζανε
Μ’άσπρα πουκάμισα δίχως ραφές
Με ξέσκεπα κεφάλια
Μ΄όλόγυμνα σπαθιά και πόδια
Του Μπεντρεντίν τα παλικάρια
Στον εχθρό ριχτήκανε
Τούρκοι χωριάτες του Αιδινιού
Ρωμιοί ψαράδες απ’ τη Σάμο
Να οι δέκα χιλιάδες σύντροφοι του Μουσταφά
Και αναρωτιέμαι εσείς εκεί στο υπουργείο Παιδείας γιατί θεωρείται ότι τα Ελληνόπουλα οφείλουν να μάθουν την ζωή και το έργο ενός Τούρκου?
Μήπως δεν έχουμε αρκετά αξιόλογους δικούς μας Συγγραφείς και ποιητές?
Οι Έλληνες Ποιητές και Συγγραφείς υμνούνται παγκόσμια ……… ενώ εμείς υμνούμαι Αλλόθρησκους?
Πρόκειται για Πνευματικό υποσιτισμό ,αφελληνισμό ,οι υπεύθυνοι στο Υπουργείο Παιδείας εκτελούν εντολές ,ρυπαίνουν τις παιδικές ψυχές και παραμένουν ατιμώρητοι.
Τα παιδιά μας διδάσκονται: Δεν είναι ελληνικά τα Ίμια!
Στο βιβλίο αυτό που διδάσκεται στους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου, όταν φθάνουμε στην εποχή της κρίσης με τα Ίμια, τον Γενάρη του 1996 στη σελ. 163 αναγράφονται επί λέξει τα εξής: ...
«Με αφορμή τη ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ της βραχονησίδας Ίμια στα Δωδεκάνησα ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες αποχωρήσεις».
Γίνεται μια συνειδητή προσπάθεια από Το Υπουργείο Παιδείας και κατ επέκταση από την Κυβέρνηση τα Ελληνόπουλα να αλλοιωθούν συναισθηματικά και θεωρήσουν ότι η Τουρκία είναι Φιλαράκια μας ,όμως Φίλους Φίδια τι να τους κάνεις?
Τέλος νοιώθω υποχρέωση μου ως Μητέρα και ως Ελληνίδα να πως το εξής στους Γονείς:ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ,ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ «ΕΚΕΙΝΟΙ» ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΒΟΥΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΕΙΡΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ .
Κάποτε υπήρχε το Κρυφό σχολειό ,σήμερα εν ετη 2011 τα παιδιά πρέπει να μάθουν από εμας την Πραγματική Ιστορία ,εμείς μπορούμε να τους την διδάξουμε και εκείνα με την σειρά τους να την περάσουν στις επόμενες γενεές διότι στα Ελληνικά σχολεία θα τους μαθαίνουν αυτά που "ΕΚΕΙΝΟΙ" οι
Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα»
Aθανασία - Ελένη Ζώτου
Πολιτευτής ΛΑ.Ο.Σ Νομου Ηρακλείου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.