Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Ο εμπαιγμός της κυβέρνησης, των διοικήσεων και των συνδικαλιστών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς



Μετρό

Βλέπουμε τελευταία τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα ΜΜΜ, τις αυξήσεις των εισιτηρίων, τα ελλείμματα των εταιρειών αυτών και τον εμπαιγμό που στόχο έχει στο ξεπούλημα με χαμηλή τιμή όλων των ΜΜΜ.

Γιατί μιλάμε για εμπαιγμό; Γιατί οι φωστήρες τις διοίκησης και των συνδικάτων έχουν εφεύρει ένα μοναδικό στον κόσμο τρόπο προμήθειας και επικύρωσης του εισιτηρίου, που δίνει την δυνατότητα στον καθένα να μην πληρώνει. Αν βέβαια κάποιος πέσει σε ελεγκτή είναι βέβαιο ότι και το πρόστιμο να πληρώσει θα έχει πολλαπλή ωφέλεια αφού οι έλεγχοι είναι από αραιοί μέχρι ανύπαρκτοι (ιδίως στα λεωφορεία).

Είναι γεγονός επίσης ότι η πλειονότητα των επιβατών που είναι αλλοδαποί δεν πληρώνουν εισιτήριο και έρχεται τώρα η κυβέρνηση να κάνει μια γενναία αύξηση σε αυτούς πάλι που πληρώνουν το εισητήριό τους.

Δεν έχουν δει αυτοί οι φωστήρες πως δουλεύουν οι συγκοινωνίες και το μετρό σε άλλες χώρες για δεκαετίες (Γαλλία, Πορτογαλία, Αγγλία); Όλοι έχουν το ίδιο σύστημα που εφαρμόζεται ακόμα και στο Λονδίνο με τις πολλαπλές ζώνες και το πολύ μεγάλο δίκτυο του μετρό.

Για να μπείς μέσα στο σταθμό του μετρό πρέπει να έχεις εισιτήριο ή μια κάρτα που γεμίζεις με χρήματα και αφού ακουμπήσεις την κάρτα στο μηχάνημα ανοίγει μια μπάρα για να περάσεις. Στην αντίθετη περίπτωση δεν μπορείς να εισέλθεις στο σταθμό. Στο τέλος της διαδρομής πάλι σε μια παρόμοια μπάρα βάζεις την κάρτα ή το εισιτήριο και σου ανοίγει να βγείς, αφού αφαιρεθεί το κατάλληλο ποσό (αν υπάρχουν διαφορετικές χρεώσεις όπως στο αεροδρόμιο).

Ο έλεγχος γίνεται με έναν υπάλληλο σε κάθε είσοδο του σταθμού που απλώς επιβλέπει. Με αυτόν τον τρόπο δεν μπορεί κανένας να μπεί χωρίς να πληρώσει αλλά και να μπεί μαζι με άλλον, δεν μπορεί να βγεί ή αποκαλύπτεται σε έλεγχο ότι δεν εισήλθε νόμιμα. Απλά πράγματα. Τώρα θα πούν μερικοί ότι αυτό μπορεί να προκαλέσει καθυστέρηση και ουρά στον κόσμο που μπαίνει. Και όμως το σύστημα είναι πολύ γρήγορο, αφού σχεδόν όπως περπατάς, περνάς από τους ελέγχους και εφαρμόζεται για χρόνια στο Λονδίνο που έχει την μεγαλύτερη κίνηση από όλα τα μετρό.

Στα λεωφορεία εφαρμόζεται το ίδιο σύστημα χωρίς μπάρα απλώς ο οδηγός ακούει ένα ήχο όταν είσαι κάτοχος του εισιτηρίου.

Τώρα γιατί εμείς ακολουθούμε διαφορετικά συστήματα από αυτά που εφαρμόζονται για χρόνια σε ολόκληρο τον κόσμο θα πρέπει να ρωτήσουμε τις διοικήσεις με τους διάφορους συμβούλους και τα σωματεία που μάλλον θέλουν εσκεμμένα την εξαθλίωση των μέσων για το ξεπούλημά τους και την μετέπειτα κερδοφορία σαν ιδιωτικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive