Ξεκίνησε σήμερα το φιλοτουρκικό και ανθελληνικό παραλήρημα από το ΣΚΑΙ με την σειρά 1821. Θα σημειώσω μερικά πράγματα που ειπώθηκαν στην σειρά και θα σας προτείνω να την δείτε αφού διαβάσετε πρώτα το συννημένο κείμενο του Διονύσιου Κόκκινου: Η Ελληνική Επανάστασις. Αθήνα, Εκδόσεις Μέλισσα, 1957, που αποτελεί τμήμα της εισαγωγής στο μεγάλο αυτό έργο.
Ακούσαμε πάνω από 10 φορές την φράση "Έλληνες και Αλβανοί", ότι πήγαν στα ορεινά, έκαναν αυτό και το άλλο, δηλαδή σαν να υπονοεί ότι ζούσαμε (αδελφικά;) μαζί με τους Αλβανούς μέχρι το 1821!
Στην συνέχεια ακούσαμε για τους κλέφτες και αμαρτωλούς τα ανήκουστα. Συνεργάζονταν με τους τούρκους έκλεβαν και καταπίεζαν τους Έλληνες και πολλά άλλα παρόμοια.
Διαβάζουμε λοιπόν στο έργο Η Ελληνική Επανάστασις:
"Τα σώματα των κλεφτών ήσαν οργανωμένα κατά τον τρόπον που επέβαλλεν η πολεμική ανάγκη, αλλά και η παλαιά στρατιωτική παράδοσις που εσυνέχιζαν. Οι παλαιότεροι κλέφτες προήρχοντο από τους διαλυθέντες και καταστραφέντες κατά την τουρκικήν κατάκτησιν εις την Ελλάδα στρατούς. ... Πολλοί από αυτούς προσήλθαν εις την υπηρεσίαν της Ενετίας και εμάχοντο κατά των τούρκων... Η πολεμική ιστορία των ατίθασων Κολοκοτρωναίων αρχίζει από τας πρώτας δεκαετίας του 16ου αιώνος. Εκείνοι λοιπόν που εσχημάτισαν τα πρώτα σώματα των κλεφτών είχαν γνώσεις στρατιωτικές και πλήρη την εθνικήν συνείδησιν του προορισμού των.
.... Εγίνοντο υπερασπισταί των τυραννουμένων ομογενών των χωριών και των πόλεων... Εκινούντο τότε τιμωροί των οθωμανών και ο τρόμος που επροκαλούσαν αι επιδρομαί των καθίστα τους τυράννους ηπιώτερους... Αποτελούσαν τον εντός του τουρκικού κράτους ανυπότακτον στρατόν του υπόδουλου έθνους"
Δείτε διαφορά με αυτά που λέει ο "έγκριτος" ιστορικός Βερέμης στο ΣΚΑΙ στην σειρά 1821.
Συνεχίζει ο Διονύσιος Κόκκινος στο έργο του:
"Οι δημιουργία των αμαρτολών ήτο η πρώτη επιτυχία της πολεμικής δυνάμεως του έθνους. Πολεμισταί προερχόμενοι από τα σώματα των κλεφτών μεταβλήθηκαν εις φύλακες του κράτους. Το έθνος απέκτησε κατ' αυτόν τον τρόπο νομίμους υπερασπιστάς.... Εδημουργήθησαν τότε αι γενεαί των αμαρτολών, οικογένειαι στρατιωτικαί, ένας κόσμος ολόκληρος πολεμιστών: ...οι Ανδρούτσοι, ο Διάκος. ο Πανουργιάς,..."
Μιλάει σε κάποιο σημείο της σειράς 1821 ο Τατσόπουλος και μας λέει ότι μετά το κίνημα του Ορλώφ 3000 αλβανοί έσφαζαν και λεηλατούσαν την Πελοπόννησο. Δείτε τώρα πώς τα γράφει ο Διονύσιος Κόκκινος:
"Δέκα χιλιάδες τουρκαλβανοί, υπό τον Χατζή Οσμάν, δια να ειρηνεύσουν την επαναστατήσασαν χώραν την επέρασαν δια πυρός και σιδήρου.Τότε κινούνται εναντίων των οι αδελφοί <κολοκοτρωναίοι, ο Κωνσταντής,... Αλλά οι αλβανοί λεηλατούν και τας περουσίας των Τούρκων, και ο Χασσάν πασσάς που αποστέλλεται δια να απαλάξη τον τόπον από τους αλβανούς συνεργάζεται με τους Κολοκοτροναίους και τους άλλους καπεταναίους."
Ξαναγυρίζω στην πολλαπλή αναφορά της φράσεως "Έλληνες και Αλβανοί" που επαναλαμβανόταν πολλές φορές στην σειρά. Αφού οι αλβανοί έσφαζαν, οι καπεταναίοι τους πολεμούσαν, οι τούρκοι εστράφησαν εναντίον τους, πως θέλουν πάση θυσία να μας πείσουν ότι Έλληνες και αλβανοί ζούσαν μαζί;
Συνεχίζω για τους αμαρτωλούς
"Εις τα επαναστατικά κινήματα ενούνται με τους κλέφτες κατά των τούρκων... Ο καπετάν Ζήτρος απαλλάσσει την Ελασσόνα από κάθε ενόχλησιν των τούρκων. Ο καπετάν Καραλής τους έδιωξε από τα χωριά του Ολύμπου... ο καπετάν Καρακίτσος τους σφάζει εις το Καρπενήσι σαν γιδοπρόβατα... Αλλά ποτέ η Πύλη δεν είχε εμπιστοσύνην εις τους αμαρτωλούς. Τους ηνείχετο όταν δεν ήτο δυνατόν να κάμη διαφορετικά, δια να τους καταστρέφη όταν ημπορούσε"
Τους κλέφτες ύμνησαν ο Ρήγας και ο Μακρυγιάννης (τους ονόμασε "μαγιά" της λευτεριάς γιατί αποτέλεσαν τον κεντρικό πυρήνα των αγωνιστών της λευτεριάς) αλλά κυρίως ο ελληνικός λαός που έπαιρναν κουράγιο από αυτούς, τους θεωρούσε προστάτες του και τους ύμνησαν με τα δημοτικά τραγούδια.
Μακριά λοιπόν από την φιλοτουρκική προπαγάνδα και την πλύση εγκεφάλου από το ΣΚΑΙ, τον Βερέμη και το Τατσόπουλο...
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
klephtes_kai_amartoloi.pdf | 7.29 MB |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.