Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ;ΕΝΑ Γκνού, ΕΝΑ Τσιτάχ; ή ΕΝΑΣ .. Υπουργός ; (ΤΕΩΣή ΝΥΝ;) μην μου τους τίτλους Βάρατε!


Ελλην Φορολογούμενος

Καταδικάζω κι εγώ τον ξυλοδαρμό του πρώην υπουργού της ΝΔ κύριου κύριου Χατζηδάκη και του εύχομαι περαστικά , άσχετα αν ευθύνεται κι αυτός για το χάλι μου ,άσχετα αν κι αυτός ψηφίζει νόμους που μειώνουν τον μισθό μου , την ίδια ώρα που ψηφίζει νόμο να αυξάνεται ο δικός του μισθός, άσχετα αν ψηφίζει νόμους που μου αφαιρεί τα ασφαλιστικά μου δικαιώματα και διατηρεί πλήρως τα δικά του.
Δεν κρατώ κακία στον Χατζηδάκη που ξεπούλησε την Ολυμπιακή , και είναι περήφανος για αυτό, δεν του κρατώ κακία ακόμα και όταν στηρίζει την άποψη του , άσχετα αν είναι διαφορετική από τη δική μου.

Εκεί που μου τι δίνει είναι ότι ο κύριος Χατζηδάκης δεν λέει κουβέντα και δεν απαιτεί να μπουν φυλακή αυτοί που έφαγαν τα............... λεφτά , και όσο τα λεφτά είναι μακριά από πού έπρεπε να είναι - στα ταμεία του κράτους , στα ασφαλιστικά ταμεία – τόσο ο κύριος Χατζηδάκης και όποιος άλλος θα πρέπει να προσέχει , μην κυκλοφορεί , ή αν πρέπει κάπου να πάει, να κινείται ήσυχα και σε ανύποπτες ώρες.
Ξεκαθαρίζω όμως ότι δεν πρέπει υπήρχε κάτι το προσωπικό με τον κύριο υπουργό … απλά ήταν πολύ… ΑΡΓΟΣ , και στις μέρες που έρχονται
δεν θα τρέχουν μόνο οι άλλοι για μια δουλειά πληρωμένη με ψίχουλα ,
δεν θα τρέχουν μόνοι οι άλλοι για ένα μεροκάματο ανασφάλιστο,
δεν θα τρέχουν μόνο οι άρρωστοι για ένα ραντεβού στο ΙΚΑ ,
δεν θα τρέχουν μόνο οι άλλοι για μια προσφορά ζυμαρικών στα σουπερ μαρκετ,
θα τρέχετε κι εσείς κύριοι, κύριοι ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ και θα τρέχετε γρήγορα.

Περαστικά μας

1 σχόλιο:

  1. Τώρα επιτέλους άρχισαν νε πέφτουν οι πρώτες μπουνιές ,σε λίγο θα απολαύουμε και τα δημόσια ξεβρακώματα !!! .

    Ο ξυλοδαρμός του Κ.Χατζηδάκη, είναι απολύτως δικαιολογημένη πράξη, από τους δεινοπαθούντες πολίτες…

    Κωστάκη …ο Βασιλάκης ,ο Βγενόπουλος και η μετρέσα σου Ντόρα δεν θα σε γλυτώσουν από το δημόσιο ξεβράκωμα …
    Ξευτέλισες την δημοσιά περιουσία , ξεπούλησες την Ολυμπιακή, ξεπέρασες κάθε όριο ανοχής….

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive