Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Πρωταθλητής σε γυναίκες και νέες γυναίκες ο Σπάρτακος Ιωαννίνων. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ


Ολοκληρώθηκε το πανελλήνιο πρωτάθλημα άρσης Βαρών και στις κατηγορίες γυναικών και νέων γυναικών, με τον Σπάρτακο Ιωαννίνων να κατακτά και τους δυο τίτλους.Η
'Αννα Αθανασιάδου που κατέκτησε το πανελλήνιο πρωτάθλημα, μετά από απουσία ενός χρόνου (δεν είχε αγωνιστεί πέρυσι) δήλωσε για την προσπάθεια της στο Λιτόχωρο: «Μπορούσα να είχα λίγα παραπάνω κιλά, αλλά σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένη από την προσπάθεια μου.Βλέπουμε ότι σταδιακά ανεβαίνει το επίπεδο των αγώνων και σημειώνονται καλές επιδόσεις και στις γυναίκες.Το πρωτάθλημα Επιλέκτων είναι ο επόμενος στόχος μου, καθώς θα κρίνει και την συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.Γίνεται μια προσπάθεια από την ομοσπονδία πολύ καλή, καθώς έχει δημιουργήσει μια ομάδα αθλητών που είναι ενωμένοι και διατηρούν χαμηλούς τόνους.Νομίζω ότι αρχίζει η ανάκαμψη».Λίγες μέρες μετά την συμμετοχή της στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα η Κωνσταντίνα Μπεντέλη κατάφερε να σημειώσει καλύτερη επίδοση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα: «Χάρηκα ιδιαίτερα από την στιγμή που αύξησα τα κιλά μου.Ήταν ατομικό μου ρεκόρ και προσπαθώ να βελτιώνομαι συνεχώς.Μετά την ατυχία που είχα πέρσι ( έσπασε το πόδι της), αρχίζω να νιώθω πιο δυνατή και να βρίσκω τον εαυτό μου.Υπάρχουν πολλά νεαρά παιδιά που δείχνουν διάθεση για δουλειά και να βοηθήσουν το άθλημα της άρσης βαρών».Το χρυσό μετάλλιο κέρδισε η Ολυμπία Τόκα δείχνοντας ότι είναι σε καλή κατάσταση καθώς σημείωσε καλές επιδόσεις και στο αρασέ και στο ζετέ: «Ήταν δύσκολο για μένα από την στιγμή που και σπουδάζω και δουλεύω.Προσπάθησα να προετοιμαστώ σε σύντομο χρονικό διάστημα.Πιστεύω ότι πέτυχα αυτά που ήθελα.Όσο για την συνέχεια, προέχει να έχουμε την υγεία μας και μέσα από τις προπονήσεις να προσδιορίσω τους επόμενους στόχους μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive