Για άλλη μια φορά, οι Τούρκοι προχωρούν σε καραμπινάτη επιθετική ενέργεια, στέλνοντας τον συνήθη ύποπτο, την κορβέτα ''Μπόντρουμ'', σε νέα πρόκληση. Αυτή τη φορά όχι στο Σούνιο και στο Κάβο Ντόρο, αλλά ελάχιστα μίλλια έξω από την Κύμη Ευβοίας. Η κορβέτα ακολούθησε διαφορετική πορεία από ότι η φρεγάτα ''Γιαβούζ'', η οποία επίσης έχει καταστεί τακτικός θαυμαστής των ακρογιαλιών του Σουνίου. Ακολουθώντας πορεία δυτική, βαθιά στο βόρειο Αιγαίο, έφθασε εγγύς του Άθω και του Αγίου Ορους και εν συνεχεία έλαβε νότια πορεία, προσεγγίζοντας την Σκύρο.
Στη συνέχεια το τουρκικό πλοίο πήρε πορεία παράλληλη προς τα ανατολικά παράλια της Εύβοιας, φθάνοντας μέχρι την Κύμη. Εισήλθε και κινήθηκε στα ελληνικά χωρικά ύδατα για περίπου μία ώρα. Εννοείται πως, όπως και στις άλλες 13 μέχρι τώρα ανάλογες περιπτώσεις (μόνο για φέτος...), ο πλούς μόνο ''αβλαβής'' δεν ήταν. Οι Τούρκοι διατήρησαν ραντάρ και αισθητήρες στο ''οn'' και φυσικά ο πλους του σκάφους είχε όλα τα στοιχεία της επιβλαβούς, επιβλαβέστατης διέλευσης (άσκοπη περιπλάνηση δηλαδή και όχι συγκεκριμένο προορισμό, ώστε να δικαιολογείται κάπως η αβλαβής διέλευση ως ''κόψιμο'' δρόμου).
Το ΕΛ.Κ.Ε.Δ.Α. αναρωτιέται πόσες είναι ακόμα οι αν(τ)οχές του Πολεμικού Ναυτικού και του ΓΕΝ, αφού ΥΠΕΞ και ΥΠΕΘΑ φαίνεται πως έχουν άλλα ενδιαφέροντα. Είναι διψήφιος πλέον ο αριθμός προκλήσεων τέτοιου είδους που έκαναν οι Τούρκοι το 2010, εξ' ου και ο προβληματισμός στο Πεντάγωνο και στα Επιτελεία, που είναι ιδιαίτερα έντονος. Τα περί αβλαβών διελεύσεων είναι μόνο για τους αφελείς και αδαείς, αφού μόνο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνος δεν έφθασαν ακόμα οι Τούρκοι. Με την ''στρατηγική ψυχραιμία'' όμως της κυβέρνησης, θα το δούμε πιθανότατα και αυτό...
Υπό τις συνθήκες αυτές, που είναι τα πολυδιαφημισμένα ισοδύναμα τετελεσμένα; Γιατί δεν επιχειρούν ανάλογες ''αβλαβείς'' διελεύσεις οι ελληνικές φρεγάτες στον κόλπο π.χ. της Σμύρνης ή έξω από την Κυρήνεια, που είναι υπό παράνομη κατοχή; Γιατί δεν στέλνει το Πολεμικό Ναυτικό μια κορβέτα σε ''αβλαβή'' διέλευση πέριξ της Ίμβρου; Τα περί ψυχραιμίας και αυτοσυγκράτησης είναι για γέλια (ή μάλλον για κλάματα...) κύριοι της ελληνικής κυβέρνησης. ''Αυτοσυγκράτηση'' έπεσε και στην Κύπρο, το 1974. Η πλέον εθνοκτόνος εντολή των Αθηνών. Και ''εάλω'' η Κύπρος. Διχοτομημένη πιά. Και τουρκοπατημένη. Να μην αφήσουμε το ελληνικό Αιγαίο να γίνει η μετάσταση της πληγής που λέγεται Κύπρος.
Η χώρα έχει φινλανδοποιηθεί, με ευθύνη αποκλειστικά αυτής της κυβέρνησης. Το Αιγαίο κινδυνεύει και είναι υπό διαπραγμάτευση. Απαιτείται γύρισμα σελίδας και αλλαγή ρότας. Νέες στρατηγικές επιλογές. Μπολιασμένες με Θουκυδίδη και Παναγιώτη Κονδύλη.
Είναι φανερό, όσο ποτέ πριν, πως οι καιροί απαιτούν πολιτικό ρεαλισμό αλλά και πολιτικό ανδρισμό...
ΕΛΚΕΔΑ
Στη συνέχεια το τουρκικό πλοίο πήρε πορεία παράλληλη προς τα ανατολικά παράλια της Εύβοιας, φθάνοντας μέχρι την Κύμη. Εισήλθε και κινήθηκε στα ελληνικά χωρικά ύδατα για περίπου μία ώρα. Εννοείται πως, όπως και στις άλλες 13 μέχρι τώρα ανάλογες περιπτώσεις (μόνο για φέτος...), ο πλούς μόνο ''αβλαβής'' δεν ήταν. Οι Τούρκοι διατήρησαν ραντάρ και αισθητήρες στο ''οn'' και φυσικά ο πλους του σκάφους είχε όλα τα στοιχεία της επιβλαβούς, επιβλαβέστατης διέλευσης (άσκοπη περιπλάνηση δηλαδή και όχι συγκεκριμένο προορισμό, ώστε να δικαιολογείται κάπως η αβλαβής διέλευση ως ''κόψιμο'' δρόμου).
Το ΕΛ.Κ.Ε.Δ.Α. αναρωτιέται πόσες είναι ακόμα οι αν(τ)οχές του Πολεμικού Ναυτικού και του ΓΕΝ, αφού ΥΠΕΞ και ΥΠΕΘΑ φαίνεται πως έχουν άλλα ενδιαφέροντα. Είναι διψήφιος πλέον ο αριθμός προκλήσεων τέτοιου είδους που έκαναν οι Τούρκοι το 2010, εξ' ου και ο προβληματισμός στο Πεντάγωνο και στα Επιτελεία, που είναι ιδιαίτερα έντονος. Τα περί αβλαβών διελεύσεων είναι μόνο για τους αφελείς και αδαείς, αφού μόνο στον Ναύσταθμο Σαλαμίνος δεν έφθασαν ακόμα οι Τούρκοι. Με την ''στρατηγική ψυχραιμία'' όμως της κυβέρνησης, θα το δούμε πιθανότατα και αυτό...
Υπό τις συνθήκες αυτές, που είναι τα πολυδιαφημισμένα ισοδύναμα τετελεσμένα; Γιατί δεν επιχειρούν ανάλογες ''αβλαβείς'' διελεύσεις οι ελληνικές φρεγάτες στον κόλπο π.χ. της Σμύρνης ή έξω από την Κυρήνεια, που είναι υπό παράνομη κατοχή; Γιατί δεν στέλνει το Πολεμικό Ναυτικό μια κορβέτα σε ''αβλαβή'' διέλευση πέριξ της Ίμβρου; Τα περί ψυχραιμίας και αυτοσυγκράτησης είναι για γέλια (ή μάλλον για κλάματα...) κύριοι της ελληνικής κυβέρνησης. ''Αυτοσυγκράτηση'' έπεσε και στην Κύπρο, το 1974. Η πλέον εθνοκτόνος εντολή των Αθηνών. Και ''εάλω'' η Κύπρος. Διχοτομημένη πιά. Και τουρκοπατημένη. Να μην αφήσουμε το ελληνικό Αιγαίο να γίνει η μετάσταση της πληγής που λέγεται Κύπρος.
Η χώρα έχει φινλανδοποιηθεί, με ευθύνη αποκλειστικά αυτής της κυβέρνησης. Το Αιγαίο κινδυνεύει και είναι υπό διαπραγμάτευση. Απαιτείται γύρισμα σελίδας και αλλαγή ρότας. Νέες στρατηγικές επιλογές. Μπολιασμένες με Θουκυδίδη και Παναγιώτη Κονδύλη.
Είναι φανερό, όσο ποτέ πριν, πως οι καιροί απαιτούν πολιτικό ρεαλισμό αλλά και πολιτικό ανδρισμό...
ΕΛΚΕΔΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.