Με ανακοίνωσή της και καταγγελία, η Παμμακεδονική Ένωση, που απηύθυνε και στην κα υπουργό Παιδείας, στηλιτεύεται την προετοιμαζόμενη (;) εισαγωγή για διδασκαλία, μέσα στα ελληνικά σχολεία, μίας κυριολεκτικώς εξωφρενικής τετράτομης εκδόσεως, που φέρει τον άχαρο τίτλο «Κοινή Βαλκανική Ιστορία», που ήδη έχει μεταφρασθεί σε 8 γλώσσες, μεταξύ αυτών και στα ελληνικά! Εκδότης του «έργου» αυτού, είναι το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλιώσεως (;) της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης.
Η επιεικώς περίεργη αυτή έκδοση, δεν συγκεντρώνει το όποιο υλικό της, από επίσημες ιστορικές πηγές, ή κρατικά αρχεία, ή παραδεδεγμένα πανεπιστημιακά συγγράμματα, αλλά μόνον από. φωτογραφίες, σκίτσα (!), πίνακες και δημοσιεύματα εφημερίδων! Πρόκειται, δηλαδή, όπως αναφέρεται και στην καταγγελία, για μία ξεκάθαρη προσπάθεια μεταδόσεως, στις νεώτερες γενεές και στα ελληνικά σχολεία, μίας πλήρως απο-εθνικοποιημένης ιστορίας και προσεγγίσεως, πολύ μακράν από την δήθεν «εθνικιστική ιστορία», που υποκριτικώς αναφέρουν κάποιοι, για ...
ευνόητους λόγους, ότι διδάσκεται σήμερα.
Μέσα εκεί γίνεται εργώδης προσπάθεια, να προβληθούν, μικρότερες ή μεγαλύτερες και πάντα εξωσυνοριακές κοινωνικές ομάδες και πληθυσμοί, ώστε να καταστεί δυνατή η «υπέρβαση» των τάχα στενών ορίων του έθνους μας!
Οι αποκλειστικώς ξένοι συγγραφείς του τετράτομου αυτού «έργου», σε δηλώσεις τους, επιμένουν ότι οι Ελληνόπαιδες πρέπει να μάθουν την ιστορία των γειτόνων τους (!), ενώ φαίνεται ότι «λησμονούν» εντελώς τυχαία, να συστήσουν το ίδιο και στις άλλες βαλκανικές νεολαίες, όπως λ.χ. η σκοπιανή ή η βουλγαρική, πως και εκείνοι πρέπει να γνωρίσουν την ελληνική ιστορία.
Είναι πάρα πολύ χαρακτηριστικό ότι και στην Τουρκία, αλλά και στη Βουλγαρία, δεν προωθείται το τετράτομο αυτό έργο στα εκπαιδευτικά τους συστήματα, αν και το όλο πνεύμα του «έργου» τάσσεται σαφώς υπέρ των δύο αυτών προαναφερθέντων χωρών!
Το στοιχείο εκείνο που πραγματικά «βγάζει μάτι», είναι το γεγονός, πως οι συγγραφείς κατέβαλαν ιδιαιτέρως «φιλότιμη» προσπάθεια, να θάψουν στην κυριολεξία και την Ελληνική Ιστορία, αφού τον α' τόμο τον έγραψαν ένας Τούρκος και ένας Ρουμάνος, τον β' τόμο μία Ρουμάνα, τον γ' τόμο ένας Βούλγαρος και τον δ' τόμο μία Κροάτισσα!!!
Επειδή είναι μέγα το πλήθος των εξόφθαλμων μεροληπτικών στοιχείων στις σελίδες του «έργου» αυτού, θα γίνει, τέλος, η απολύτως επιβεβλημένη αναφορά, στα ευχαριστήρια ενός στελέχους και πρωτεργάτου του «έργου», προς το Αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών, «για τη γενναιόδωρη οικονομική στήριξή του», στην όλη ετοιμασία των τόμων αυτών!
Το θέμα έφεραν στη βουλή οι Κυριάκος Βελόπουλος και Αγγελος Κολοκοτρώνης που ρωτούν την Υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου:
1. Ποια είναι η θέση του Υπουργείου, για το αληθινά «απερίγραπτο» αυτό τετράτομο «έργο», δήθεν Ιστορίας των Βαλκανίων; Υπάρχει πιθανότης να προωθηθεί προς διδασκαλία στα ελληνικά σχολεία και γιατί;
2. Ποιες απαντήσεις θα δοθούν στις Παμμακεδονικές Ενώσεις των ΗΠΑ, της Αυστραλίας, του Καναδά, της Ευρώπης και της Αφρικής, που καταγγέλλουν το παντελώς απαράδεκτο αυτό «έργο»;
Eλεύθερη Ώρα
Το είδαμε στο ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily
Η επιεικώς περίεργη αυτή έκδοση, δεν συγκεντρώνει το όποιο υλικό της, από επίσημες ιστορικές πηγές, ή κρατικά αρχεία, ή παραδεδεγμένα πανεπιστημιακά συγγράμματα, αλλά μόνον από. φωτογραφίες, σκίτσα (!), πίνακες και δημοσιεύματα εφημερίδων! Πρόκειται, δηλαδή, όπως αναφέρεται και στην καταγγελία, για μία ξεκάθαρη προσπάθεια μεταδόσεως, στις νεώτερες γενεές και στα ελληνικά σχολεία, μίας πλήρως απο-εθνικοποιημένης ιστορίας και προσεγγίσεως, πολύ μακράν από την δήθεν «εθνικιστική ιστορία», που υποκριτικώς αναφέρουν κάποιοι, για ...
ευνόητους λόγους, ότι διδάσκεται σήμερα.
Μέσα εκεί γίνεται εργώδης προσπάθεια, να προβληθούν, μικρότερες ή μεγαλύτερες και πάντα εξωσυνοριακές κοινωνικές ομάδες και πληθυσμοί, ώστε να καταστεί δυνατή η «υπέρβαση» των τάχα στενών ορίων του έθνους μας!
Οι αποκλειστικώς ξένοι συγγραφείς του τετράτομου αυτού «έργου», σε δηλώσεις τους, επιμένουν ότι οι Ελληνόπαιδες πρέπει να μάθουν την ιστορία των γειτόνων τους (!), ενώ φαίνεται ότι «λησμονούν» εντελώς τυχαία, να συστήσουν το ίδιο και στις άλλες βαλκανικές νεολαίες, όπως λ.χ. η σκοπιανή ή η βουλγαρική, πως και εκείνοι πρέπει να γνωρίσουν την ελληνική ιστορία.
Είναι πάρα πολύ χαρακτηριστικό ότι και στην Τουρκία, αλλά και στη Βουλγαρία, δεν προωθείται το τετράτομο αυτό έργο στα εκπαιδευτικά τους συστήματα, αν και το όλο πνεύμα του «έργου» τάσσεται σαφώς υπέρ των δύο αυτών προαναφερθέντων χωρών!
Το στοιχείο εκείνο που πραγματικά «βγάζει μάτι», είναι το γεγονός, πως οι συγγραφείς κατέβαλαν ιδιαιτέρως «φιλότιμη» προσπάθεια, να θάψουν στην κυριολεξία και την Ελληνική Ιστορία, αφού τον α' τόμο τον έγραψαν ένας Τούρκος και ένας Ρουμάνος, τον β' τόμο μία Ρουμάνα, τον γ' τόμο ένας Βούλγαρος και τον δ' τόμο μία Κροάτισσα!!!
Επειδή είναι μέγα το πλήθος των εξόφθαλμων μεροληπτικών στοιχείων στις σελίδες του «έργου» αυτού, θα γίνει, τέλος, η απολύτως επιβεβλημένη αναφορά, στα ευχαριστήρια ενός στελέχους και πρωτεργάτου του «έργου», προς το Αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών, «για τη γενναιόδωρη οικονομική στήριξή του», στην όλη ετοιμασία των τόμων αυτών!
Το θέμα έφεραν στη βουλή οι Κυριάκος Βελόπουλος και Αγγελος Κολοκοτρώνης που ρωτούν την Υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου:
1. Ποια είναι η θέση του Υπουργείου, για το αληθινά «απερίγραπτο» αυτό τετράτομο «έργο», δήθεν Ιστορίας των Βαλκανίων; Υπάρχει πιθανότης να προωθηθεί προς διδασκαλία στα ελληνικά σχολεία και γιατί;
2. Ποιες απαντήσεις θα δοθούν στις Παμμακεδονικές Ενώσεις των ΗΠΑ, της Αυστραλίας, του Καναδά, της Ευρώπης και της Αφρικής, που καταγγέλλουν το παντελώς απαράδεκτο αυτό «έργο»;
Eλεύθερη Ώρα
Το είδαμε στο ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.