Η εικόνα που βλέπετε είναι από την ουρά για κλείσιμο ραντεβού στο ΙΚΑ Ζωγράφου σήμερα το πρωί στις 7:30!Καθημερινές,θλιβερές,απάνθρωπες,τριτοκοσμικές συνθήκες για να μπορέσεις να δεις ένα γιατρό ή να κλείσεις ραντεβού για εξετάσεις.
Από τις επτά παρά ή και νωρίτερα άνθρωποι διαφόρων ηλικιών συρρέουν στα γκισέ των ραντεβού,βάζουν τα βιβλιάρια σε ντάνες (οι μυημένοι στο σύστημα) για να παίρνουν σειρά προτεραιότητας,οι μη γνωρίζοντες τα κρατάνε στα χέρια τους και σιγά σιγά αρχίζουν οι καυγάδες.
Χάβρα,χαμός κι απίστευτη ταλαιπωρία για εκατοντάδες ασφαλισμένους του ιδρύματος αλλά και για τις υπαλλήλους που μέσα σ' αυτή την οχλοβοή προσπαθούν να συνεννοηθούν και να εξυπηρετήσουν τον κόσμο.
Παραβλέπουμε (κακώς βέβαια) το γεγονός πως τα περισσότερα ραντεβού ξεπερνούν το μήνα,αν δε μιλάμε για εξετάσεις αίματος φτάνουμε στις 40 ημέρες (σήμερα έκλειναν για τις 10 του Γενάρη!!!) και στεκόμαστε σ' αυτή την απίστευτη ταλαιπωρία του "πατείς με πατώ σε",του απαράδεκτου τρόπου κλεισίματος των ραντεβού.Τα ραντεβού όπως μας ενημέρωσαν δίνονται από τους γιατρούς κατά ημέρα κι όσοι δεν προλάβουν μέχρι τις 9 με 9:30 περίπου που τελειώνουν θα πρέπει να ξανάρθουν την επομένη και να υποστούν πάλι από την αρχή το ίδιο μαρτύριο.Ως γνωστόν η τηλεφωνική γραμμή 184 που κάποτε είχε εγκαινιάσει ο κύριος Σημίτης με τυμπανοκρουσίες ή δείχνει να μιλάει όλη τη μέρα ή αν καταφέρεις και πιάσεις σου λένε πάρτε αύριο γιατί τα ραντεβού τελείωσαν.
Μιλάμε για τραγελαφική κατάσταση στην Ελλάδα του 2010,για απαράδεκτη αντιμετώπιση ασφαλισμένων και υπαλλήλων του ΙΚΑ.
Κι επειδή πιστεύουμε πως το ίδιο θα συμβαίνει και σ' άλλα υποκαταστήματα του ΙΚΑ κι όχι μόνο στου Ζωγράφου ρωτάμε κάθε αρμόδιο:Πόσο δύσκολο είναι να αγοραστεί ένα μηχάνημα που να δίνει νούμερα προτεραιότητας και τέσσερις-πέντε οθόνες που να παραπέμπουν τον κόσμο στον αντίστοιχο γκισέ για να εξυπηρετηθεί ανθρώπινα;
Ημαρτον κύριε Διοικητά,Ροβέρτο Σπυρόπουλε,δεν θέλει πολύ μυαλό!Σεβασμός στον άνθρωπο χρειάζεται!
Από τις επτά παρά ή και νωρίτερα άνθρωποι διαφόρων ηλικιών συρρέουν στα γκισέ των ραντεβού,βάζουν τα βιβλιάρια σε ντάνες (οι μυημένοι στο σύστημα) για να παίρνουν σειρά προτεραιότητας,οι μη γνωρίζοντες τα κρατάνε στα χέρια τους και σιγά σιγά αρχίζουν οι καυγάδες.
Χάβρα,χαμός κι απίστευτη ταλαιπωρία για εκατοντάδες ασφαλισμένους του ιδρύματος αλλά και για τις υπαλλήλους που μέσα σ' αυτή την οχλοβοή προσπαθούν να συνεννοηθούν και να εξυπηρετήσουν τον κόσμο.
Παραβλέπουμε (κακώς βέβαια) το γεγονός πως τα περισσότερα ραντεβού ξεπερνούν το μήνα,αν δε μιλάμε για εξετάσεις αίματος φτάνουμε στις 40 ημέρες (σήμερα έκλειναν για τις 10 του Γενάρη!!!) και στεκόμαστε σ' αυτή την απίστευτη ταλαιπωρία του "πατείς με πατώ σε",του απαράδεκτου τρόπου κλεισίματος των ραντεβού.Τα ραντεβού όπως μας ενημέρωσαν δίνονται από τους γιατρούς κατά ημέρα κι όσοι δεν προλάβουν μέχρι τις 9 με 9:30 περίπου που τελειώνουν θα πρέπει να ξανάρθουν την επομένη και να υποστούν πάλι από την αρχή το ίδιο μαρτύριο.Ως γνωστόν η τηλεφωνική γραμμή 184 που κάποτε είχε εγκαινιάσει ο κύριος Σημίτης με τυμπανοκρουσίες ή δείχνει να μιλάει όλη τη μέρα ή αν καταφέρεις και πιάσεις σου λένε πάρτε αύριο γιατί τα ραντεβού τελείωσαν.
Μιλάμε για τραγελαφική κατάσταση στην Ελλάδα του 2010,για απαράδεκτη αντιμετώπιση ασφαλισμένων και υπαλλήλων του ΙΚΑ.
Κι επειδή πιστεύουμε πως το ίδιο θα συμβαίνει και σ' άλλα υποκαταστήματα του ΙΚΑ κι όχι μόνο στου Ζωγράφου ρωτάμε κάθε αρμόδιο:Πόσο δύσκολο είναι να αγοραστεί ένα μηχάνημα που να δίνει νούμερα προτεραιότητας και τέσσερις-πέντε οθόνες που να παραπέμπουν τον κόσμο στον αντίστοιχο γκισέ για να εξυπηρετηθεί ανθρώπινα;
Ημαρτον κύριε Διοικητά,Ροβέρτο Σπυρόπουλε,δεν θέλει πολύ μυαλό!Σεβασμός στον άνθρωπο χρειάζεται!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.