Η Μεγάλη και Αιώνια Ελλάδα, η πατρίδα όλων των γλωσσών και των πολιτισμών, η Μητέρα αναμφίβολα των γραμμάτων, γίνεται στις μέρες μας αντικείμενο εκμετάλλευσης όλων των εκπολιτισμένων από αυτήν βαρβάρων. Και τυγχάνει τέτοιας συμπεριφοράς από τα χθεσινά αγριογούρουνα, όπως αποκάλεσε ο Περικλής Γιαννόπουλος τους εταίρους και «συμμάχους» της Εσπερίας γιατί πολύ απλά δόθηκαν αφορμές και δικαιώματα από τους ίδιους τους ταγούς μας, όχι μόνο τους πολιτικούς, ενημερωτικούς και οικονομικούς, αλλά και τους λεγόμενους πνευματικούς ταγούς. Τους καλούμενους και ακαδημαϊκούς πολίτες της χώρας μας.

Κάποτε οι καθηγητάδες του τόπου βάζανε πλάτη υπέρ των εθνικών μας συμφερόντων και προτάσσανε τα ίδια τα στήθη τους. Με την άφθαστη επιχειρηματολογία της ελληνικής γνώσης, αλλά και τον πύρινο λόγο που οδηγούσε στο πεδίο της μάχης τους ίδιους και την φοιτητιώσα νεολαία μας υπέρ της Πατρίδος ενάντια στα θεριά του ανθελληνισμού. Πατριώτες πνευματικοί άνθρωποι υπάρχουν και σήμερα βέβαια, αλλά έχουν περιοριστεί από τους «λογικούς» και συστημικούς συναδέλφους τους που βάζουν πλάτη στους ενδοτισμούς χάριν μιας αμφίβολης ειρήνης και υπέρ των ισχυρών του κόσμου. Ξεχνώντας ότι η ειρήνη συντροφεύει μόνο όσους είναι έτοιμοι να πολεμήσουν για να την κερδίσουν.

Αλήθεια, που είναι η πλειοψηφία των ακαδημαϊκών Ελλήνων όταν επί της προηγούμενης κυβερνήσεως η υπουργός εξωτερικών Μπακογιάννη ανεχόταν την συζήτηση για μια γλώσσαMakedonski για λογαριασμό των Σκοπίων λες και θα άλλαζε το παζάρι για την Μακεδονία Μας αν η γλώσσα τους λάβει σλαβικό χαρακτήρα ή ευρωπαϊκό; Που είναι οι ακαδημαϊκοί μας όταν άπαντες οι κυβερνήσεις μας χαρίζουν την Μακεδονία με σύνθετους και γεωγραφικούς προσδιορισμούς που πολύ γρήγορα θα ξεχαστούν υπέρ μιας δήθεν «Μακεδονίας», όταν η επιστημονική κοινότητα αδιαφορεί να στηρίξει τους Πατριώτες της ίδιας αυτής κοινότητας, κάθε Έλληνα Πατριώτη εδώ και στην Ομογένεια που πραγματικά πασχίζουν για το καλύτερο;

Που είναι η προσφορά των ενταύθα πρυτανικών και άλλων εκπαιδευτικών αρχών να στηρίξουν τις ελληνικές διεκδικήσεις που σχημάτισαν την Μεγάλη Ιδέα και θα μπορούσαν εμπεριστατωμένα να σταματήσουν τις ανιστόρητες ανθελληνικές διεκδικήσεις; Και γιατί υπερισχύουν στην θεσμική εκπαίδευση του κράτους μας οι ανθέλληνες δήθεν παιδαγωγοί και όχι οι γνήσιοι Πατριώτες παιδαγωγοί;

Που είναι επιπλέον οι συντονισμένες ακαδημαϊκές κινήσεις που θα προβάλλουν την γλώσσα που ανέκαθεν μιλιόταν στα βορειοανατολικά εδάφη και τις μικρές Ελλάδες που ζουν δίπλα μας φοβισμένες; Υπάρχουν άραγε τόσο ισχυρές αποδείξεις ελληνικότητας όπως η γλώσσα, τα μνημεία, η ίδια η Παιδεία στο σύνολό της; Και υπάρχει οδυνηρότερη πράξη όσο η πνευματική γενοκτονία που αλλοιώνει εκ του ασφαλούς εθνικές συνειδήσεις; Αυτό συμβαίνει όταν η γλώσσα των Πομάκων αδελφών μας βαφτίζεται ανιστόρητα και επιτηδευμένα τουρκική και όταν οι Βορειοηπειρώτες και οι Βορειομακεδόνες αδελφοί μας των Σκοπίων δολοφονούνται ή διώκονται όταν μιλούν την ελληνική γλώσσα.

Αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε απολύτως τίποτα όταν βγάζουμε εκπαιδευτικούς σε υπεύθυνες θέσεις σαν την Ρεπούση και την Δραγώνα έως πρόσφατα που γράφουν για συνωστισμούς των Ελλήνων στο λιμάνι της Σμύρνης, για την διεκδίκηση των Ιμίων από Έλληνες και Τούρκους. Και ακόμα όταν αποκαλούν την αρχαία ελληνική γλώσσα νεκρή γλώσσα για να υποστηριχθεί η ανυπαρξία τάχα φυλετικής συνέχειας του Ελληνισμού και να χαθούν τα διδάγματα της Κλασσικής μας Παιδείας που επιτάσσουν τον Πίστη σε Πατρίδα και Θεό. Παράλληλα ακούγονται ρητορείες για μια Μακεδονία που υπάρχει στα Σκόπια, μια στην Νότια Βουλγαρία ή επί το αληθέστερο την Ανατολική Ρωμυλία Μας και ουδείς απαντάει ότι η παραχώρηση ιστορικών δικαιωμάτων γεννάει διεκδικήσεις. Και τότε τα «ημέτερα» σαθρά επιχειρήματα οπλίζουν τις διεκδικήσεις των εχθρών μας.

Θυμηθείτε ότι είναι οι ίδιοι ακαδημαϊκοί φωστήρες που «ανακάλυπταν» ντόπιες αναφορές και κάλυπταν αντίστοιχες διεθνείς για την δήθεν φοινικική καταγωγή του ελληνικού αλφαβήτου. Όταν το υποτυπώδες βαρβαρικό αλφάβητο των Φοινίκων δεν διέθετε καν φωνήεντα και τα οποία απλώς υπονοούνταν φωνητικώς και μόνον. Και όταν τα γράμματα αυτού του ανολοκλήρωτου αλφαβήτου δεν μπορούν καν να αναγνωστούν από τους σημερινούς Έλληνες που ακόμη και με μικρές σχετικές γνώσεις μπορούν αντίθετα να κατανοήσουν ένα πλήρες αρχαιοελληνικό κείμενο. Και όταν η ετυμολογική ανάλυση της ομηρικής γλώσσας αποδεικνύει την εξάρτηση της αγγλικής και όχι μόνο γλώσσας από την ελληνική, αφού η Ελλάς έχτισε λαούς και πολιτισμούς. Όπως βλέπουμε σ’ αυτό το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=u_7suCzziMM&feature=player_embedded

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://ethnikistikosagwn.blogspot.com