Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Ο Κικίλιας και τα 13 τζαμιά!


Για τον Κικίλια κυκλοφόρησαν δύο ενδιαφέροντα άρθρα:
http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/11/blog-post_8646.html
http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/11/blog-post_2864.html

Θα σταθώ στο δεύτερο που ουσιαστικά δίνει εξηγήσεις, στην κ. Χριστίνα:

Θέμα #1:
Λόγια: «Δεν είμαι διατεθειμένος να συμπράξω στο να δημιουργηθούν στρατόπεδα ψυχών εντός της Αττικής. Και κάποιοι άνθρωποι δυστυχείς που είναι μετανάστες να τοποθετηθούν εν είδη κλουβιών και να ελέγχονται. Στην πρόληψη πιστεύω.»
Εξήγηση: «...Δεν είμαι λοιπόν διατεθειμένος, από την αναλγησία της πολιτείας και της αστυνομίας να επιτελέσουν το έργο τους, να είμαι εγώ αυτός που θα δημιουργήσει στρατόπεδα ψυχών εντός της Αττικής και κάποιοι άνθρωποι που είναι μετανάστες να τοποθετηθούν εν είδη κλουβιών και να ελέγχονται. Γιατί πρέπει το έλλειμμα της πολιτείας να το πληρώνουν οι Έλληνες και βέβαια ο Περιφερειάρχης;»
Σχόλιο: Δεν ψηφίζουμε τον εκάστοτε περιφερειάρχη για να αναρωτιέται γιατί πρέπει να πληρώνουν οι Έλληνες τα ελλείμματα της πολιτείας, αλλά για να αναλάβει να τα αντιμετωπίσει (πληρώσει) αυτός για να μην τα πληρώνουν οι Έλληνες. Ο Κικίλιας σε αυτό το θέμα είναι σαφής. ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ αφού είναι φανερό πως θεωρεί ότι γι' αυτό το θέμα είναι υπεύθυνη μόνο η πολιτεία-κράτος-κυβέρνηση.

Θέμα #2:
Λόγια: «Οι τελευταίοι που φταίνε είναι αυτοί οι δυστυχείς με τα σεντόνια που τρέχουν από τετράγωνο σε τετράγωνο και τους κυνηγάει η Δημοτική αστυνομία.» Έχω μείνει με την απορία, αν δε φταίνε αυτοί, ποιος φταίει τελικά;
Εξήγηση: «Καταρχάς δεν είπα ότι δε φταίνε, είπα ότι είναι οι τελευταίοι που φταίνε. Ας τα πάρουμε από την αρχή για να δούμε πόσοι και ποιοι έχουν μερίδιο ευθύνης. Ας ξεκινήσουμε με τα πραγματικά γεγονότα.Παράνομα μεν, αλλά βρίσκονται μέσα στην πόλη των Αθηνών...»
Σχόλιο: Η ερώτηση της κ. Σιδέρη είναι εντελώς ανόητη (στημένη;;), ώστε ο Κικίλιας να την καταρρίψει εύκολα και να πει τα γνωστά (για τα οποία ΔΕΝ ΡΩΤΗΘΗΚΕ) χωρίς όμως να εστιάσει στην πραγματική ερώτηση. Ποια είναι η πραγματική ερώτηση; «Γιατί οι ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ είναι οι ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ που φταίνε, αυτοί ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ, και μάλιστα όταν η Πολιτεία και οι Έλληνες ΔΕΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ αλλά ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ;». Όταν κάποιος μπαίνει παράνομα στο σπίτι σου, φταις εσύ που ξέχασες να το κλειδαμπαρώσεις περισσότερο, ή αυτός που μπήκε να σου πάρει την πραμάτεια - δίνοντας μάλιστα χιλιάδες χρήματα σε «κλειδαράδες» για να σου ανοίξουν την πόρτα;.. Για τον Κικίλια, φταις εσύ πρώτα, και μετά ο κλέφτης που πλήρωσε κλειδαρά. Και φταις πρώτος εσύ γιατί δεν πρόβλεψες να βάλεις κλειδαριές που ούτε ο καλύτερος κλειδαράς να μην μπορεί να τις ανοίξει, φταις πρώτος εσύ γιατί δεν μπορείς να τον διώξεις, φταις εσύ γιατί είσαι πιο αδύναμος, ή γιατί η οικογένειά σου (κυβέρνηση) τον καλωσορίζει - πρόληψη.

Θέμα #3:
Λόγια: «Δυστυχώς ακραίες καταστάσεις και θερμοκέφαλοι, αποφάσισαν να διαπληκτίζονται και το λέω ευγενικά, πάνω στην παιδική χαρά αυτή»
Εξήγηση: «Μα σε ποιους άλλους να αναφέρομαι εκτός από όλους αυτούς τους αυτοδιοριζόμενους υπερασπιστές των αλλοδαπών, που δημιουργούν διενέξεις με τους κατοίκους και προωθούν τη ρήξη, με θερμά επεισόδια πάνω από τα κεφάλια των παιδιών και έρχονται στα «χέρια» με τους γονείς τους.»
Σχόλια: Όταν σε ένα γήπεδο, δυο ομάδες διαπληκτίζονται, και δηλώνει ένας τρίτος: "οι θερμοκέφαλοι διαπληκτίζονται στο γήπεδο" από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι εννοεί την μια και μόνο ομάδα; Για πιο λόγο αν πραγματικά πιστεύεις πως φταίει η μια ομάδα, να μιλάς αόριστα για να μην την στοχοποιήσεις στην τηλεόραση - και να δίνεις τις επεξηγήσεις σε συγκεκριμένα blogs; Ας βγει ο Κικίλιας στην τηλεόραση, και να κατηγορήσει ευθέως την Αριστερά και τους υπερασπιστές των Αλλοδαπών, αν θέλει να γίνει πιστευτός. Αλλιώς, κανείς δεν εγγυάται πως αυτά που λέει στα μουλωχτά (κρυφά) δεν τα λέει μόνο και μόνο για να ρίξει στάχτη στα μάτια των λίγων, που ασχολούνται με τα συγκεκριμένα blogs και που το θέμα τους καίει.

Θέμα #4:
Ερώτηση: «Σχετικά με τη δεύτερη ερώτησή σας, δεν είπαμε ένα τέμενος και εκτός. Είπαμε αρκετά μικρά και εκτός αστικού ιστού και κυρίως όχι στα παράνομα σε κάθε γειτονιά.» Είχα μείνει με την εντύπωση, αυτών που είπες στους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα, ότι δηλαδή η άποψη σου είναι, ένας λατρευτικός χώρος εκτός οικιστικού ιστού. Διαβάζοντας τη συνέντευξη σε βρήκα ανακόλουθο.
Επεξήγηση: «Δεν καταλαβαίνω γιατί με βρήκες ανακόλουθο. Το είπα και θα το ξαναπώ ένας μικρός λατρευτικός χώρος στην Αττική εκτός οικιστικού ιστού. Χωρίς μιναρέδες και χωρίς να διεγείρει το κοινό αίσθημα.... Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν 10,000 Πομάκοι στην Αττική. Είναι Έλληνες και έχουν δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση των θρησκευτικών τους καθηκόντων και βάση του Ελληνικού Συντάγματος ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ. Τα δικαιώματα των Ελλήνων μουσουλμάνων δεν πρόκειται να τα απεμπολήσω ποτέ, χάριν όλων των λαθρομεταναστών που έχουν μαζευτεί σε αυτή τη χώρα από τις λανθασμένες μεταναστευτικές πολιτικές διαχρονικά» ... «Ναι για όλες τις περιφέρειεςΌτι ισχύει για την Αττική να ισχύσει και στις άλλες περιφέρειες που υπάρχουν Έλληνες μουσουλμάνοι και νόμιμα εισερχόμενοι αλλοδαποί. Ας το πω λοιπόν πιο περιγραφικά… για κάθε περιφέρεια που διαμένουν Έλληνες μουσουλμάνοι και νόμιμα εισερχόμενοι αλλοδαποί, να υπάρχει ένας μικρός λατρευτικός χώρος εκτός οικιστικού ιστού για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες τους. Αν λοιπόν ανά περιφέρεια έχουμε έστω και ένα δε θα έχουμε πανελλαδικά αρκετούς μικρούς νόμιμους λατρευτικούς χώρους; Όπως είναι εξωφρενικό και να υπάρχει ένας μεγάλος πόλος γκετοποίησης ήπολλοί μικροί σπαρμένοι μέσα στην Αθήνα.»
Σχόλια:
1. Ο κ. Κικίλιας θα πρέπει να ξεκαθαρίσει στον κόσμο τι σημαίνει γι' αυτόν λατρευτικός χώρος. Στο πρόγραμμά του βλέπουμε την εξής επεξήγηση:


«υποστηρίζουμε τη δημιουργία λατρευτικού χώρους (τζαμιού) εκτός πόλεως...»
Είναι φανερό ότι ο κ. Κικίλιας μιλάει για Τζαμί, ή Τέμενος εκτός πόλεως. Τι είναι το Τζαμί ή Τέμενος; wiki: «Το τζαμί ή τέμενος είναι ο τόπος λατρείας των Μουσουλμάνων.» ... «Όλα τα τζαμιά είναι προσανατολισμένα προς την Κάαμπα της Μέκκας.» ... «Από το τζαμί γίνεται πρόσκληση (αντάν) πέντε φορές την ημέρα, για να υπενθυμίσει στους πιστούς ότι έφτασε η ώρα της προσευχής.»
2. Παρότι δεν έχει καμία δικαιοδοσία για τις άλλες περιφέρειες, θεωρεί ότι κάθε περιφέρεια πρέπει να έχει το λατρευτικό χώρο της - Τζαμί της. Δηλαδή αυτομάτως ο κ. Κικίλιας είναι υπερ της ανέγερσης όχι ενός Τζαμιού, αλλά... 13 Τζαμιών σε όλη την Ελλάδα!
3. Λέει πως τα τζαμιά αυτά θα πρέπει να είναι μικρά για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των Ελλήνων μουσουλμάνων και των λίγων νόμιμων μεταναστών. Εδώ προκύπτει το ερώτημα: Πως θα ελέγχει ότι στο Τζαμί αυτό θα πηγαίνουν καθαρά Έλληνες ή νόμιμοι αλλοδαποί μουσουλμάνοι και κανείς άλλος; Πως θα εγγυηθεί ότι το Τζαμί αυτό το μικρό, θα χρησιμοποιείται μόνο για τις ανάγκες των Ελλήνων και δεν θα καπηλεύεται από όλους τους άλλους τους παρανόμους;
4. Ένα άλλο ερώτημα που μπαίνει, είναι το τι θα γίνει αν ο αριθμός των Ελλήνων και ΝΟΜΙΜΟ-ΠΟΙΗΘΕΝΤΩΝ μουσουλμάνων δεν εξυπηρετείται από το μικρό Τζαμί σε κάθε περιφέρεια; Γνωρίζει ο κ. Κικίλιας που μιλά για ένα μικρο τζαμί, πόσοι είναι οι Έλληνες και Νόμιμοι(νομιμοποιηθέντες) μουσουλμάνοι στην Αθήνα; Αν είναι 50.000 π.χ. θα φτιάξει και άλλα μικρά Τζαμιά προκειμένου να μην απεμπολίσει τα δικαιώματα των Ελλήνων και νομιμο-ποιηθέντων μουσουλμάνων; Επίσης, ένα μικρό Τζαμί τις ανάγκες πόσων Ελλήνων και νομιμοποιηθέντως μουσουλμάνων θα εξυπηρετεί; Και για τους 10.000 πομάκους, ένα μικρό Τζαμί δεν είναι αρκετό. Πόσο μάλιστα γι 50.000 ή περισσότερους νομιμοποιηθέντες. Είναι φανερό πως ο Κικίλιας ούτε καν το έχει μελετήσει σοβαρά το θέμα όταν χρησιμοποιεί ποσοτικές εκφράσεις όπως "ένα" και "μικρό" ως περιορισμούς, ενώ από την άλλη μιλάει για όλους τους Έλληνες και νόμιμους Μουσουλμάνους που δεν προσεγγίζονται ως αριθμός από αυτές τις "μικρές" ποσοτικές εκφράσεις, πόσο μάλιστα όταν ο αριθμός αυτός είναι χρονικά μεταβαλλόμενος/αυξανόμενος.
5. Το ενδιαφέρον είναι ότι κατηγορεί τους πολλούς μικρούς σπαρμένος λατρευτικούς χώρους ως χώρους (και όχι ως Τζαμιά - βλ. Άδωνι), των οποίον ο αριθμός θα καθοριστεί από την ζήτηση και από κάποια όρια - και θα είναι μικρός, ενώ ο ίδιος περιορίζεται σε "ενα" και "μικρό" τζαμί (ως αυτός επεξηγεί πως εννοεί τον λατρευτικό χώρο στο πρόγραμμά του), ενώ από την άλλη μιλάει για 10.000 πομάκους και αρκετές δεκάδες χιλιάδες νομιμοποιηθέντες μουσουλμάνους, που σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να "χωράνε" σε ένα και μικρό Τζαμί, και οι οποίοι θα μπορούσαν να δημιουργήσουν και γκέτο γύρω από αυτό το Τζαμί. Σαφές ενδείξεις πως το θέμα για τον Κικίλια είναι μονάχα επικοινωνιακό και όχι ουσιαστικό - μελετημένο.
6. Ενώ ο ίδιος μας λέει την θέση του, να φτιαχτούν δηλαδή 13 μικρά τζαμιά σε όλη την Ελλάδα για τις ανάγκες των Ελλήνων και νομιμοποιηθέντων μουσουλμάνων, δεν έχει κάνει καμία σαφή δήλωση πως θα σταματήσει την ανέγερση του μεγάλου Τζαμιού στον Βοτανικό, το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με αυτά που ο ίδιος λέει. Γιατί άραγε;

Θέμα #5
Ερώτηση: «-Τι αντιπροσωπεύει για σένα το μνημόνιο και γιατί η ψήφος σε σένα είναι αντι-μνημονιακή;»
Απάντηση: «Για μένα το μνημόνιο, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της υποδούλωσης των Ελλήνων στα διεθνή συμφέροντα.»
Σχόλιο: Δηλαδή το μνημόνιο είναι απλά.. ο ακραίος γωνιακός λήθος από ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ υποδούλωσης των Ελλήνων στα διεθνή συμφέροντα, ΩΣ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Να και κάπου που συμφωνώ με τον Κικίλια.

Επίσης αναρωτιέμαι, πως κάποιος ο οποίος έχει δηλώσει ξεκάθαρα πως θα σεβαστεί το Μνημόνιο, μιλάει για αντι-μνημονιακή πολιτική - δηλαδή πολιτική ενάντια στο Μνημόνιο!.. Διγλωσσία; Διπροσωπία; Ανοησία;... Όλα να τα περιμένει κανείς από τους ΝεοΔημοκράτες.


Θέμα #6
Στο πρόγραμμα του κ. Κικίλια στο site του διαβάζουμε:

Ερώτημα #1: Οι Νόμιμοι οικονομικοί μετανάστες δραστηριοποιούνται στο περιθώριο ή οι Παράνομοι κ. Κικίλια;
Ερώτημα #2: Τι δράσεις θα αναλάβετε κ. Κικίλια για να εντάξετε όλους τους περιθωριοποιημένους στον Ελληνικό Αθηναϊκό κοινωνικό ιστό;

Μας απαντάει φυσικά παρακάτω:



Οι Αλβανοί και Πακιστανοί πότε ήρθαν νόμιμα στην Ελλάδα ως οικονομικοί μετανάστες; ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΜΑΣ;;; Γιατί πρέπει τώρα, σε μια εποχή όπου η ανεργία των Ελλήνων θα φτάσει και το 20-30%, εσείς να εντάξετε αυτούς τους ΛΑΘΡΟΜετανάστες στην αγορά εργασίας; Επίσης, γιατί ξεχνάτε τους Αφγανούς, Μαροκινούς κ.α. περιθωριοποιημένες κοινωνικές ομάδες. Μήπως οι ψήφοι αυτών σας πέφτουν λίγοι;...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive