ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΝ!!!
Μετά τους εφοπλιστές και τους βιομηχάνους, αρκετοί από τους οποίους είχαν δηλωμένα ως επαγγελματικά στο ναυτολόγιο του υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας τα ιδιωτικά τους κότερα, η έρευνα του ΣΔΟΕ στις μαρίνες της Αττικής, και όχι μόνο, εντόπισε και σκάφη αναψυχής επωνύμων να «εξυπηρετούν» ως επαγγελματικά πλούσιους επιβάτες…
Ο δήμαρχος Πειραιά Παναγιώτης Φασούλας είχε δηλώσει το σκάφος του με την επωνυμία «Άστα Λαβικτώρια Σιέμπρε» μήκους 19 μέτρων ως επαγγελματικό, χωρίς –όπως λένε οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ- να έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ για πλόες σε τρίτους…
Το συγκεκριμένο σκάφος, που δεσμεύτηκε από το ΣΔΟΕ για περαιτέρω έλεγχο, ανήκει στην εταιρεία Ναυτιλιακή Μονοπρόσωπη ΕΠΕ με έδρα τη Θεσσαλονίκη και τυπικά ανήκει στον πατέρα του Ιωάννη Φασούλα (για προφανείς λόγους λένε στο ΣΔΟΕ)…
Ωστόσο από τον επιστάμενο έλεγχο που έγινε διαπιστώθηκε ότι είναι επί χρόνια ελλιμενισμένο στη μαρίνα της Ζέας, ουδέποτε έχει εμφανίσει ναυλοσύμφωνα μεταφοράς επιβατών (υποχρεωτικό για τα επαγγελματικά σκάφη), ενώ την ασφάλειά του έχει αναλάβει ο ίδιος ο δήμαρχος πληρώνοντας με την υπογραφή του 3.000 ευρώ το χρόνο στη Γλυφάδα…
Τι πετυχαίνει κανείς δηλώνοντας το σκάφος του ως επαγγελματικό αντί ιδιωτικό; Κατ’ αρχάς δεν πληρώνει φόρο εισαγωγής (300.000 ευρώ θα ζητηθούν από τον Παναγιώτη Φασούλα), έχει αφορολόγητα καύσιμα και εφόδια και δεν αποτελεί τεκμήριο (100.000 ευρώ είναι με το νέο νόμο)…
Όταν το σκάφος δεσμεύτηκε, ο κάτοχός του (ο πατέρας του στα χαρτιά) κλήθηκε να προσκομίσει ναυλοσύμφωνα για να δικαιολογήσει την επαγγελματική του δραστηριότητα, αλλά –μέχρι στιγμής- δεν έχει προσκομίσει το παραμικρό στο ΣΔΟΕ… Η αποκάλυψη της υπόθεσης έρχεται λίγες ημέρες μετά την «εκδίωξη» του δημάρχου από τη λίστα αντιπεριφερειαρχών του Γιάννη Σγουρού και ορισμένοι τη συνδέουν με την αποπομπή του και εξαιτίας αυτού του λόγου… Δηλαδή της δήλωσης του σκάφους του ως επαγγελματικού…
Ο ίδιος ο Παναγιώτης Φασούλας (από τους πιο νομοταγείς πολίτες απέναντι στην εφορία στο παρελθόν) απέδωσε τη δέσμευση του σκάφους του σε λόγους σπίλωσης από τρίτους… «Δεν μου έχει καταλογιστεί τίποτε», δηλώνει στην «Π+13» «Έχω το σκάφος από το 1997 και δηλώνω τα πάντα από το 1992 Το σκάφος ανήκει στον πατέρα μου… Η οικονομική μου πορεία είναι γνωστή σε όλους και ας ψάξουν αλλού να βρουν αυτό που θέλουν…».
Κούγιας: «Διαθέτω όντως επαγγελματικό σκάφος»
Ο Αλέξης Κούγιας, από τους πλέον επώνυμους ποινικολόγους, έχει στην κυριότητά του το σκάφος αναψυχής «Κ» σε ποσοστό 90%…
Το υπόλοιπο 10% κατέχουν ο αδελφός του Δημήτρης και η πρώην σύζυγός του Εύη Βατίδου… Είναι 26 μέτρα και το κατέχει εδώ και χρόνια (έχει θεαθεί και φωτογραφηθεί άλλωστε στο παρελθόν στο σκάφος με την πρώην σύζυγό του σε τουριστικά λιμάνια)…
Το σκάφος ανήκει στην εταιρεία Επιχειρήσεις Ελλάς Τουρισμού με έδρα στη Σταδίου και βρίσκεται ελλιμενισμένο στη μαρίνα της Ζέας…
Ο ίδιος ο ποινικολόγος παραδέχεται ευθαρσώς ότι είναι επαγγελματικό, υπάρχουν ναυλοσύμφωνα για τη μεταφορά επιβατών και απλώς ο ίδιος λόγω του ασυμβίβαστου δεν εκτελεί διαχειριστικές πράξεις…
Το ΣΔΟΕ στα πλαίσια των ελέγχων του προχώρησε στη δέσμευση για περαιτέρω έλεγχο και του σκάφους «Κ», ώστε να διαπιστωθεί αν όντως πρόκειται να επαγγελματικό ή εμφανίζεται έτσι (όπως πολλά άλλα) ώστε ο κάτοχός του να αποφύγει να καταβάλλει φόρους εισαγωγής και να κινείται με ατέλειες σε καύσιμα και εφόδια…
Η «Π+13» επικοινώνησε με τον Αλέξη Κούγια ζητώντας του να σχολιάσει τις συγκεκριμένες πληροφορίες…
«Επιβεβαιώνω το γεγονός της δέσμευσης του επαγγελματικού μου σκάφους με την επωνυμία “Κ” το οποίο δεσμεύτηκε όπως έχουν δεσμευτεί και όλα τα σκάφη», λέει ο κ. Κούγιας. «Επικροτώ απολύτως την ενέργεια του ΣΔΟΕ…
Πράγματι το 2003 (παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων) αγόρασα ένα παλιό επαγγελματικό σκάφος με την επωνυμία “Ταταμπού’’ με σκοπό να το εκμεταλλευτώ… Πήρα δάνειο για την αγορά του και το σκάφος συνεχίζει να κάνει πλόες… Έχω παραδώσει όλα τα σχετικά δικαιολογητικά στο ΣΔΟΕ και τους συγχαίρω για τη δουλειά που κάνουν…».
Ιδού η Ρόδος… ιδού και τα σκάφη
Πριν από λίγες ημέρες το ΣΔΟΕ «σάλπαρε» και στο γνωστό λόμπι τη Ρόδου… Στη μαρίνα του νησιού δέσμευσε τριάντα σκάφη αναψυχής, ανάμεσα στα οποία τα δώδεκα έχουν δηλωθεί ως επαγγελματικά… Τα υπόλοιπα ανήκουν σε εταιρείες με έδρα κυρίως το Λονδίνο και κυματίζουν με αγγλική σημαία… Τα περισσότερα ανήκουν –όπως μας έλεγε στέλεχος του ΣΔΟΕ- σε επιδοτούμενους ξενοδόχους του νησιού, σε λογιστές, πολιτικούς μηχανικούς, ακόμη και σε έναν μαρμαρά… Από αυτά που δηλώνονται ως ιδιωτικά αλλά με ξένη σημαία, τα δύο ανήκουν στον πρώην και τον νυν αντιδήμαρχο της Ρόδου…
Με τον τελευταίο επικοινώνησε η «Π+13» και παραδέχθηκε ότι το κινεί με αγγλική σημαία, πλην όμως έχει καταβάλει και το ΦΠΑ και τα τέλη κυκλοφορίας του… Το ΣΔΟΕ παρέδωσε ήδη στη μαρίνα της Ρόδου τριάντα δεσμευτήρια για όλα τα σκάφη…
Στην περίπτωση των δώδεκα που εμφανίζονται ως ιδιωτικά, ο έλεγχος θα αφορά το πόθεν έσχες των κατόχων του και, αν το σκάφος είναι δηλωμένο στην εφορία, καθώς αποτελεί τεκμήριο και μάλιστα «τσουχτερό» από φέτος…
Τα αποτελέσματα των ελέγχων αναμένεται να οριστικοποιηθούν έως τα τέλη Νοεμβρίου… Όσων τα σκάφη είναι νόμιμα θα απελευθερωθούν, ενώ για τους υπολοίπους θα κληθούν να καταβάλουν υψηλότατα πρόστιμα….
Του ΘΑΝΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ
το διαβάσαμε στο prezatv
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.