Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός επισήμανε μεταξύ άλλων, κάνοντας αναφορές στην ταινία Avatar, αλλά και στο Μπόλιγουντ:
«Η τέχνη του κινηματογράφου, είναι μια τέχνη που εμπλέκει μια ολόκληρη κοινωνία, σε ό,τι αφορά και τα επαγγέλματα - επενδυτές, παραγωγούς, manager, εργαζόμενους, καλλιτέχνες, σκηνοθέτες, ηθοποιούς, σεναριογράφους, τεχνικούς - τα οποία είναι και σύγχρονα επαγγέλματα, αν σκεφτούμε την ψηφιακή και την διαδικτυακή εποχή, όπου ήχος, εικόνα, αλλά και λόγος, συνδυάζονται με την επικοινωνία. Κάθε ταινία είναι μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, με θέσεις εργασίας, έσοδα και έξοδα, κέρδη και ζημιές, είναι μέρος μιας ολόκληρης βιομηχανίας, της βιομηχανίας του πολιτισμού, αν θέλετε, που σήμερα καταγράφεται στην Ευρώπη, ως η πιο γρήγορα ανερχόμενη ευρωπαϊκή οικονομική δραστηριότητα. Αποτελεί σήμερα ήδη το 3% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ και θα πρέπει να δούμε χώρες, όπως τις Ηνωμένες Πολιτείες ή την Ινδία, όπου ο κινηματογράφος αποτελεί πολύ μεγάλο μέρος των εξαγωγών τους και, βεβαίως, πολύ σημαντικό μέρος της ανάπτυξής τους.
Πέρα απ’ αυτό, όμως, αυτή η δραστηριότητα είναι και στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, γιατί εκ των πραγμάτων αξιοποιεί τις πιο νέες τεχνολογίες και εφαρμογές, που αλλάζουν την ποιότητα της καθημερινότητάς μας.
Μιλούσα με έναν Έλληνα της Διασποράς, τον Τζιμ Γιαννόπουλο, ο οποίος είναι ο Προεδρεύων της «20th Century Fox», μιας εταιρείας με γνωστές και μεγάλες παραγωγές – όπως το AVATAR π.χ., το οποίο έχει τη μεγαλύτερη παραγωγή ιστορικά, από πλευράς εσόδων.
Μιλούσα με έναν Έλληνα της Διασποράς, τον Τζιμ Γιαννόπουλο, ο οποίος είναι ο Προεδρεύων της «20th Century Fox», μιας εταιρείας με γνωστές και μεγάλες παραγωγές – όπως το AVATAR π.χ., το οποίο έχει τη μεγαλύτερη παραγωγή ιστορικά, από πλευράς εσόδων.
Και βεβαίως, μου έλεγε ότι, στην Ελλάδα, θα μπορούσε να υπάρχει σημαντικό έδαφος, ώστε να κάνει η χώρα μας ένα άλμα τεχνολογικό και να μπει στις σύγχρονες τεχνολογίες στον κινηματογράφο, που συνδυάζονται, όπως σας είπα, και με άλλα, πολύ σημαντικά κομμάτια της ηλεκτρονικής βιομηχανίας.
Παίρνω παράδειγμα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Μπορεί να ακούγεται περίεργο, όμως, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, που όλοι μας βλέπουμε τους νέους να ασχολούνται με αυτά, είναι από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες αυτή τη στιγμή παγκοσμίως. Μόνο μία εταιρεία στην Αμερική βγάζει 80 δις το χρόνο από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Δεν μιλάμε για τα τυχερά παιχνίδια, μιλάμε για ηλεκτρονικά παιχνίδια - έχει διαφορά.
Και βεβαίως, οι παραγωγές αυτές μοιάζουν πάρα πολύ και με τον κινηματογράφο. Γιατί έχουν σκηνοθεσία, έχουν σενάρια, έχουν εικονολήπτες, έχουν καλλιτέχνες και ούτω καθ’ εξής.
Άρα, είναι ένα πρωτοποριακό νομοσχέδιο, που ανοίγει νέες πόρτες, νέες δυνατότητες, δίνοντας ώθηση στη νέα δημιουργικότητα και ενισχύοντας τους νέους στον χώρο της τέχνης.
Άρα, είναι ένα πρωτοποριακό νομοσχέδιο, που ανοίγει νέες πόρτες, νέες δυνατότητες, δίνοντας ώθηση στη νέα δημιουργικότητα και ενισχύοντας τους νέους στον χώρο της τέχνης.
Είναι ένας σημαντικός τομέας. Και η Άννα Διαμαντοπούλου, που μόλις γύρισε από την Καλιφόρνια και τη «Silicon Valley», θα μπορεί αυτό να το πιστοποιήσει - το πόσο σημαντικός είναι αυτός ο τομέας και πόσο μπορεί η Ελλάδα, που έχει ένα τεράστιο δυναμικό, το οποίο σήμερα αργεί, να μπει δυναμικά σε αυτό τον τομέα. Αυτό το νομοσχέδιο, λοιπόν, βοηθά και προς αυτή την κατεύθυνση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.