Το ΠΑΣΟΚ έχει πάγκο είναι γνωστό. Κυρίως γιατί τα στελέχη του δεν έχουν – όπως λέει ο λαός - “κόφτη”. Λένε οτιδήποτε, οποτεδήποτε και συνεχίζουν, ανασκευάζοντας και κομπάζοντας, να πορεύονται. Και, ω του θαύματος, ο λαός του ΠΑΣΟΚ, ο μισός ελληνικός λαός δηλαδή, πορεύεται μαζί τους από απογοήτευση σε δικαιολογία, από δικαιολογία σε απογοήτευση, αλλά και τι να κάνει ; Και η ΝΔ του νεοτέρου κ. Καραμανλή, ΠΑΣΟΚ στη θέση του ΠΑΣΟΚ θέλησε να γίνει, βολεύοντας ημετέρους, μη εφαρμόζοντας το πρόγραμμα της, σκανδαλοποιούσα και ψευδόμενη, αλλά χωρίς το μπρίο που χαρακτηρίζει τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Οπότε από την κακή απομίμηση, ο καλλιτέχνης λαός προτίμησε το αυθεντικό.
Το μπρίο δεν μαθαίνετε η τόχεις η δεν τόχεις.
Παράδειγμα ο πρώην Υπουργός Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκης δεν έχει το μπρίο του Χρυσοχοΐδη. Την πρώτη Ιουλίου του 2009, σε ερώτηση δημοσιογράφων για την ακρίβεια στα καύσιμα, δήλωνε ότι η “Ελλάδα διαθέτει τιμές καυσίμων που είναι χαμηλές”. Την μακρινή εκείνη εποχή, η μέση τιμή της αμόλυβδης στην Ελλάδα – σύμφωνα με τα στοιχεία της Automobile Association (http://www.theaa.com/onlinenews/allaboutcars/fuel/2009/july2009.pdf) – ήταν η δεύτερη χαμηλότερη στην ευρωζώνη (1,08 ευρώ το λίτρο) και μόνο το φτωχό Λουξεμβούργο είχε 1,03 ευρώ το λίτρο). Άχρωμη δήλωση, χωρίς μπρίο που ο τότε τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ σε θέματα ανάπτυξης κ. Χρυσοχοΐδης, κατακεραύνωσε σε συνέντευξη τύπου λέγοντας (το απόσπασμα είναι ακόμα στο site του Ναπολέοντα (http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/0f8340d7-aa2f-45ca-b767-99ba5fcae28f/t/pressRelease) :
Δ. ΚΟΥΚΛΟΥΜΠΕΡΗΣ: Τον κύριο Χρυσοχοΐδη θα ήθελα να ρωτήσω. Πώς σχολιάζετε τη χθεσινή δήλωση του Υπουργού Ανάπτυξης κ. Κωστή Χατζηδάκη ότι η Ελλάδα διαθέτει τιμές καυσίμων που είναι χαμηλές. Ευχαριστώ.Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: Κοιτάξτε, έχουμε παρουσιάσει επανειλημμένα εδώ, με στοιχεία σχεδόν σε δεκαπενθήμερη βάση, ότι η Ελλάδα διαθέτει το 4οακριβότερο καλάθι ενέργειας και καυσίμων στην Ευρώπη. Και τούτο διότι η αγορά των καυσίμων, κατά κοινή ομολογία, είναι τόσο στρεβλωμένη και είναι τόσο κακά οργανωμένη και δεν λειτουργεί τόσο ο ανταγωνισμός, με αποτέλεσμα να βλάπτεται ο Έλληνας καταναλωτής. Και αναφέραμε προ καιρού το παράδειγμα της Γερμανίας και της Ελλάδας, όπου η αμόλυβδη βενζίνη στη Γερμανία ήταν 10 λεπτά φθηνότερη, προ φόρων, απ' ό,τι στην Ελλάδα.
Ειρήσθω εν παρόδω τον μήνα εκείνο η τιμή της αμόλυβδης στην Γερμανία ήταν 1,27 ευρώ το λίτρο, αντί για 1,08 στην Ελλάδα (βλέπε πάλι http://www.theaa.com/onlinenews/allaboutcars/fuel/2009/july2009.pdf) αλλά ο δαιμόνιος αστυνομικός και αναπτυξιάρχης, μίλαγε προ φόρων, λες και ο καταναλωτής πληρώνει την βενζίνη χωρίς τους φόρους, αλλά οι έμπειροι δημοσιογράφοι δεν αντέδρασαν. Και φυσικά προσέθετε :
“… όλα τα στοιχεία που έχουμε παρουσιάσει μέχρι σήμερα, τα οποία είναι στοιχεία αντικειμενικά, προερχόμενα κυρίως από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, από τις δικές μας έρευνες, οι οποίες δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση, όπως η έρευνα αυτή που ετοίμασε ο Τομέας Ανάπτυξης...”
Αλλοίμονο τώρα να επιδέχονται αμφισβήτηση οι έρευνες του πρώτου ντετέκτιβ της χώρας ! Αυτό είναι το μπρίο και ο κ. Χατζηδάκης δεν το έχει, ο κ. Χρυσοχοΐδης το έχει. Όταν έχεις την δεύτερη χαμηλότερη τιμή στην Ευρώπη λες “θα εισβάλλω στο Λουξεμβούργο”, όχι “η Ελλάδα έχει χαμηλές τιμές”, διότι ο Έλλην είναι καλλιτέχνης, θέλει να τον εμπνέεις. Αλλά το πράγμα δεν σταματά εδώ. Σε συνέντευξη του στην ΙΣΟΤΙΜΙΑ στις 3 Οκτώβρη του 2009 (Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Έχουμε λύση για την ανάπτυξη) – μια μέρα πριν τις εκλογές – ο Ναπολέων έλεγε :
Ερ.: Με τα καύσιμα και την τιμή της βενζίνης τι θα κάνετε; Όλο για μείωση τιμών ακούμε και μείωση δεν βλέπουμε...Απ.: Είναι ξεκάθαρο ότι η αγορά των καυσίμων στην Ελλάδα δεν λειτουργεί ανταγωνιστικά. Όλοι ξέρουν ότι υπάρχουν εναρμονισμένες πρακτικές σε βάρος του καταναλωτή. Αυτό θα τελειώσει. Για να φτιάξεις ομελέτα πρέπει να σπάσεις και αυγά. Όταν χρειασθεί δεν θα διστάσουμε να επιβάλουμε και πλαφόν, για ορισμένη χρονική περίοδο και σε συγκεκριμένες περιοχές. Ούτε και θα διστάσουμε να ορίσουμε ρυθμιζόμενες τιμές διυλιστηρίου δεδομένου ότι στην χώρα ο τομέας διύλισης ελέγχεται μόνο από δυο εταιρείες. Το πάρτι κερδοσκοπίας εις βάρος του καταναλωτή έχει ημερομηνία λήξεως: την 4η Οκτωβρίου 2009. Για την αντιμετώπιση αυτού του κρίσιμου θέματος η πολιτική του ΠΑΣΟΚ θα στηριχθεί στην ισχυρή ρυθμιστική παρέμβαση του κράτους και θα περιλαμβάνει την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου καθώς και ριζική αναδιοργάνωση των ελεγκτικών μηχανισμών για την αντιμετώπιση της κερδοσκοπίας και στα τρία επίπεδα: διυλιστήρια, εμπορία, πρατήρια.
Είχαμε σωθεί, το πάρτι τελείωνε στις 4 Οκτωβρίου, 2009 αλλά ο κ. Παπανδρέου δεν έβαλε τον κ. Σέρλοκ-Χρυσοχοΐδη στην Ανάπτυξη για κακό μας. Η συνέχεια είναι γνωστή και φαίνεται στον παρακάτω πινάκα (τιμές Οκτωβρίου 2009 και Ιουλίου 2010, μόλις δέκα μήνες μετά)
Χωρίς τον κ. Χρυσοχοΐδη στην ανάπτυξη η τιμή της αμόλυβδης αυξήθηκε σε 10 μήνες κατά 36 % , και η Ελλάδα έχει την δεύτερη μέση τιμή (1,5 το λίτρο) μετά την Ολλανδία (1,55). Αλλά ΕΥΓΕ ΜΑΣ τον Αύγουστο που πηγαμε στο 1,70 !!τους περάσαμε τους ολλανδούς.
Εκτός αν ο κ. Παπανδρέου, κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία, βάλει τον μικρό Ναπολέοντα υπουργό ανάπτυξης. Διότι ο άνθρωπος είχε (βλέπε συνέντευξη ) “λύση για την ανάπτυξη”, το ΠΑΣΟΚ δεν είχε.
Κύριε πρωθυπουργέ, βάλτε μας τον κ. Χρυσοχοΐδη στην Ανάπτυξη, έχει μπρίο ! Και τίποτα να μην γίνει. θα έχουμε δηλώσεις, όχι αστεία.
http://to-sxolio.blogspot.com/2010/08/blog-post_12.html
http://to-sxolio.blogspot.com/2010/08/blog-post_12.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.