Τα τεκταινόμενα στο Συνέδριο των αποδήμων κατέδειξαν την απόλυτη απομόνωση στην οποία έχει περιέλθει ο Πρόεδρος Χριστόφιας, λόγω της μονολιθικής και αδιέξοδης πολιτικής του. Σ’ αυτό βεβαίως συνέβαλε ο επίμονος αγώνας των ανικατοχικών οργανώσεων, ιδίως του ΚΕΑ. Η απομόνωση αυτή του Χριστόφια και η πολιτική περιθωριοποίηση του θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη εάν οι αντικατοχικές οργανώσεις ήταν ενωμένες σε ένα αρραγές μέτωπο χωρίς να ταλανίζονται από μικροπαραταξιακές σκοπιμότητες. Είναι σ’ αυτό το πνεύμα που ο πρόεδρος του ΚΕΑ έγραψε το γνωστό άρθρο στις 5 Αυγούστου( ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ «ΑΔΟΥΛΩΤΗ ΚΕΡΥΝΕΙΑ» ΚΑΙ Ο ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ), με το οποίο στηλίτευε την μεθόδευση της Αδούλωτης Κερύνειας και των άλλων διοργανωτών του αντικατοχικού συλλαλητηρίου να αποκλείσουν την πρόσβαση απ’ αυτό άλλες αντικατοχικές οργανώσεις και ιδίως την οργάνωση ΕΛΑΜ. Το άρθρο του προέδρου του ΚΕΑ ήθελε ακριβώς να καταδείξει ότι στον αντικατοχικό Αγώνα δεν περισσεύει κανένας και δεν μπορεί να διαχωρίζονται οι αντικατοχικές οργανώσεις σε δήθεν μετριοπαθείς και δήθεν ακραίες. Ούτε μπορεί να υπάρχουν αντικατοχικές οργανώσεις προνομιούχες από την μία λόγω του ότι τελούν σε στενή σχέση με τους φορείς εξουσίας, και από την άλλη να υπάρχουν αντικατοχικές οργανώσεις, οι οποίες να γίνεται προσπάθεια να τεθούν στο περιθώριο της πολιτικής ζωής. Αυτή τη σημασία, της κατάδειξης της προσπάθειας διαχωρισμού των οργανώσεων σε προνομιούχες και μη είχε η αναφορά του προέδρου του ΚΕΑ σε σαλόνια. Ήταν πέρα από κάθε πρόθεση του ΚΕΑ και του Πρόεδρου του να αμφισβητήσει την προσφορά της Αδούλωτης Κερύνειας όπως και οποιουδήποτε αλλού σωματείου στον αντικατοχικό αγώνα γι’ αυτό και η απάντηση της Αδούλωτης Κερύνειας στο άρθρο του προέδρου του ΚΕΑ, η οποία δημοσιεύθηκε στη Σημερινή στις 12 Αυγούστου, ήταν ατυχής και κατέδειξε το πνεύμα μονοπώλησης του αγώνα από το οποίο κάποιοι διακατέχονται. Χαρακτηριστική είναι η αναφορά της Αδούλωτης Κερύνειας σε υπονόμευση του περυσινού αντικατοχικού συλλαλητηρίου από μέρους του ΚΕΑ. Το αληθές βεβαίως είναι ότι το ΚΕΑ αποφάσισε να μην λάβει μέρος ως οργάνωση στο περυσινό συλλαλητήριο, προτρέποντας βεβαίως τα μέλη του να συμμετάσχουν ως άτομα, ακριβώς λόγω του ότι κατέστη αδύνατη η από κοινού διοργάνωση του συλλαλητηρίου από το σύνολο των αντικατοχικών οργανώσεων, συνεπεία της φαγωμάρας που είχαν μεταξύ τους, αδυναμίας τους να καταλήξουν ακριβώς σε κοινή διοργάνωση. Το σημαντικότερο βεβαίως που προέκυψε από την επιστολή της Αδούλωτης Κερύνειας είναι η ιδεολογική διαφοροποίηση του Κινήματος μας και ορισμένων άλλων κινημάτων, πχ ΕΛΑΜ, έναντι των υπολοίπων αντικατοχικών οργανώσεων. Διεφάνη δηλαδή εναργώς ότι το Κίνημά μας και οι ομόφρονες ιδεολογικά οργανώσεις, σε αντίθεση με την μεγάλη μάζα των αντικατοχικών οργανώσεων, μεταξύ των οποίων και η Αδούλωτη Κερύνεια, έχουν μια δυναμική και ρηξικέλευθη ιδεολογική θεώρηση για το Κυπριακό, η οποία στοχεύει στη δυναμική και με κάθε τρόπο ανατροπή των τετελεσμένων της κατοχής και την εκδίωξη του Τούρκου εισβολέα από τη γη μας. Σε δεύτερο στάδιο δε στην διασφάλιση των συνθηκών για την άσκηση από τον λαό μας του δικαιώματατος αυτοδιάθεσης και σε αντίθεση με την πλειοψηφία των αντικατοχικών οργανώσεων, οι οποίες διεξάγουν έναν αγώνα που δεν ξεφεύγει από τα τετριμμένα περί ειρηνικού αγώνα, διεθνοποίησης κλπ και οι οποίες επ΄ ουδενί λόγο αναγνωρίζουν στο λαό μας την προοπτική της άσκησης του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης. Παραμένουν έτσι πιστοί στις υποθήκες του Ζυριχικού, μεταποικιοκρατικού κατεστημένου, το οποίο φέρει την κύρια ευθύνη, με τις πράξεις ή παραλείψεις του, για την καταστροφή του τόπου μας. Ο χρόνος και η ιστορία θα δείξουν την ορθότητα των προσεγγίσεων του καθ’ ενός και θα δικαιώσει ή όχι τις θέσεις που λαμβάνει ο κατά καιρούς ο καθ’ ένας. Οδυσσέας Διομήδους Γραφείο Ιδεολογικού Αγώνα Κίνημα Ελληνικής Αντίστασης |
Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.