Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Παραπεταμένο για ενάμιση χρόνο το μοιραίο Απάτσι.ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! Πράκτορας η... καθαρίστρια που δεν έδιωξε τα.. ποντίκια. ΘΑ το ακούσουμε ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!


Δείτε λεπτομέρειες εικόνας]" href="http://www.thermopilai.org/sites/www.thermopilai.org/files/images/apatsi_-_suntribe.jpg">Απάτσι - Συντριβή

ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΗ ΣΤΑ ΥΠΟΣΤΕΓΑ και στο έλεος των ποντικών για περίπου 18 μήνες ήταν η παρτίδα των 12 Απάτσι AH-64DHA από την οποία προερχόταν το επιθετικό ελικόπτερο που συνετρίβη την περασμένη Παρασκευή, παρασύροντας στον θάνατο τους δύο επιβαίνοντες χειριστές της Αεροπορίας Στρατού.

Το συγκεκριμένο Απάτσι, όπως και τα υπόλοιπα 11 ομοίου τύπου που παρελήφθησαν επισήμως τον Σεπτέμβριο του 2009, είχε επιχειρησιακή ζωή μικρότερη των 12 μηνών. Στον ενάμιση χρόνο που τα ολοκαίνουρια επιθετικά ελικόπτερα βρίσκονταν στις αποθήκες του Στρατού, τρωκτικά είχαν διεισδύσει στο εσωτερικό του, προξενώντας βλάβες στις καλωδιώσεις αλλά και σε άλλα τμήματα του ελικοπτέρου, χωρίς αυτό σε καμία περίπτωση να συνεπάγεται ότι το δυστύχημα ήταν αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος. Αλλωστε, πριν από την οριστική παραλαβή τους, τα ελικόπτερα είχαν περάσει από όλους τους προβλεπόμενους ελέγχους, προκειμένου να επαληθευτεί ότι τα πτητικά τους χαρακτηριστικά ταυτίζονταν με τις προδιαγραφές τους. Η απίστευτη ιστορία με τα παρατημένα Απάτσι που από το 2007 μέχρι το 2009 δεν παραλάμβανε το υπουργείο Εθνικής Αμυνας επανήλθε στην επιφάνεια μετά το αεροπορικό δυστύχημα στο οποίο έχασαν τη ζωή τους δύο έμπειροι πιλότοι.

Λίγα λεπτά πριν το Απάτσι προσκρούσει στο έδαφος, ο χειριστής του ελικοπτέρου είχε αναφέρει ότι εντόπισε μηχανική βλάβη η οποία τον υποχρέωνε να επιστρέψει στο έδαφος. Εκείνο που προκαλεί εντύπωση είναι ότι μόλις πριν από λίγα 24ωρα το στρατιωτικό ελικόπτερο είχε περάσει από την προγραμματισμένη συντήρηση έπειτα από πτήσεις 120 ωρών. Οι εργασίες επισκευής έγιναν στο Τάγμα Συντήρησης Αεροπορικού Υλικού στα Μέγαρα.

Απαντούν με ερωτήματα Αξιωματικοί στους οποίους απευθύνθηκε το «ΘΕΜΑ», ζητώντας μια εξήγηση για την ανείπωτη τραγωδία, απαντούν με ερωτήματα:

  • Στη συντήρηση των 120 ωρών αντικαταστάθηκαν όλα τα συστήματα του Απάτσι όπως έπρεπε;
  • Τοποθετήθηκαν γνήσια ανταλλακτικά και κομμάτια πρόσφατης παραγωγής, ή μήπως τα ανταλλακτικά ήταν ήδη χρησιμοποιημένα και προέρχονταν από «κανιβαλισμό»;

Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι οπλικά συστήματα τελευταίας τεχνολογίας που μένουν για καιρό αποθηκευμένα χωρίς προγραμματισμό συνήθως παρουσιάζουν προβλήματα από την κόπωση των υλικών. Οπως εξηγούν, το Απάτσι είναι ένα ελικόπτερο με σύγχρονα οπτικοηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα, τα οποία πολλές φορές παρουσιάζουν βλάβες έπειτα από παρατεταμένη αχρησία. Συνέβη κάτι αντίστοιχο στο ελικόπτερο που παρέσυρε στον θάνατο έναν έμπειρο ταγματάρχη και έναν ανερχόμενο αρχιλοχία;

Ειδικές διαδικασίες

Αλλοι στρατιωτικοί, που είχαν γνώση της τραγελαφικής κατάστασης κατά τη διάρκεια της μακράς εναποθήκευσης των 12 Απάτσι, σημειώνουν ότι όταν ένα σύστημα μένει πολύ καιρό καθηλωμένο σε αχρησία πρέπει να έχουν προηγηθεί ειδικές διαδικασίες, οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση δεν είχαν εφαρμοστεί. Το ερώτημα ωστόσο είναι τι είδους βλάβη εμφανίστηκε και αν το πρόβλημα αυτό οφείλεται σε ελαττωματικό ή χρησιμοποιημένο ανταλλακτικό, όπως επίσης και αν το πρόβλημα μπορούσε να έχει εντοπιστεί στην επιθεώρηση από την οποία είχε μόλις περάσει το μοιραίο Απάτσι. Οι υποψίες δεν μπορούν να επικεντρωθούν σε έναν συγκεκριμένο παράγοντα, ωστόσο το παρελθόν των 12 καινούριων επιθετικών ελικοπτέρων απομακρύνει την εικόνα του... πρότερου εντίμου βίου.

Στο πλαίσιο της διεύρυνσης θα εξεταστούν όλα τα ενδεχόμενα που μπορεί να οδήγησαν στην πτώση του Απάτσι, χωρίς να αποκλείεται και το ενδεχόμενο του ανθρώπινου λάθους. Και αυτό διότι έπειτα από επιθεωρήσεις οι πιλότοι έχουν οδηγίες να φέρνουν τα ελικόπτερα στα όρια των δυνατοτήτων τους, προκειμένου να ελέγξουν στο ακέραιο τα συστήματά τους. Ενα από τα σενάρια για τον έλεγχο των ιπτάμενων μέσων προβλέπει ταχεία απογείωση, σβήσιμο του κινητήρα, ελεύθερη πτώση του ελικοπτέρου και προσπάθεια επανεκκίνησης του κινητήρα, για να διαπιστωθούν τόσο τα όρια του ιπτάμενου μέσου όσο και ο χρόνος αντίδρασης των χειριστών του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive