Ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης επισκέφθηκε σήμερα, μαζί με τον Γενικό Γραμματέα Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων Σέργιο Λαμπρόπουλο, τα γραφεία της Εγνατίας Οδού Α.Ε και είχε συνεργασία με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΓΝΑΤΙΑΣ Α.Ε., που ανέλαβε πρόσφατα τα καθήκοντά του. Συναντήθηκε επίσης με τα Διοικητικά Συμβούλια των εργαζομένων, τόσο με συμβάσεις αορίστου χρόνου όσο και με συμβάσεις έργου.Όπως δήλωσε ο κ. Μαγκριώτης,λίγο πριν το καλοκαίρι αναμένεται να παραδοθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του οριζόντιου άξονα της Εγνατίας Οδού, μήκους 670 χιλιομέτρων, από τους Κήπους Έβρου μέχρι την Ηγουμενίτσα, με την ολοκλήρωση και της τελευταίας γέφυρας στο Περιστέρι.
Τα διόδια
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τα χαράτσια των διοδίων ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:«Η Εγνατία, όπως η Πολιτεία είχε υποχρέωση με βάση τις συμβάσεις με την Ε.Ε. για τη χρηματοδότησή της, αλλά και υποχρέωση από τις συμβάσεις με τις τράπεζες από τις οποίες δανειοδοτήθηκε τα τελευταία χρόνια, να είχε τοποθετήσει τα διόδια από το 2006. Κάθε χρόνο η συντήρηση και λειτουργία της Εγνατίας κοστίζει περίπου 80 με 100 εκ. ευρώ. Είναι τεράστιο έργο. Μόνο στη ΔΕΗ η Εγνατία πληρώνει κάθε χρόνο 11 εκ. ευρώ. Αυτά δεν μπορεί να πληρώνονται από τον γενικό προϋπολογισμό και από την φορολογία του Έλληνα πολίτη. Είναι άδικο, πρέπει να πληρώνονται από τους χρήστες, γιατί απολαμβάνουν αυτό το σύγχρονο, ασφαλή, αναπτυξιακό αυτοκινητόδρομο. Αυτή είναι η αρχή του δικαίου. Δυστυχώς η προηγούμενη κυβέρνηση για λόγους δικούς της και φοβούμενη το πρόσθετο πολιτικό κόστος, επιλογή απόλυτα λανθασμένη, δεν τοποθέτησε αυτά τα διόδια. Έτσι τουρκικές, βουλγάρικες, αλβανικές, ρουμάνικες κ.λπ. νταλίκες, υπερφορτωμένες καταστρέφουν την Εγνατία, ανταγωνίζονται αθέμιτα τις ελληνικές μεταφορικές επιχειρήσεις και τις παραγωγικές μονάδες όλα αυτά τα χρόνια.Η τοποθέτησή τους θα αρχίσει σταδιακά λίγο πριν το Καλοκαίρι. Σε κάθε περίπτωση, θα είναι χαμηλότερα από τα διόδια των άλλων αυτοκινητοδρόμων.Μέχρι το τέλος του έτους θέλουμε τα επόμενα διόδια να είναι ηλεκτρονικά, γιατί τα συμβατικά διόδια δημιουργούν πρόσθετα προβλήματα κυκλοφοριακά και θέλουμε να τα αντικαταστήσουμε με ηλεκτρονικά. Αυτό θα εξαρτηθεί από το διαγωνισμό για την προμήθεια του αντίστοιχου λογισμικού».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.