Μεγάλα προβλήματα σημειώνονται αυτή την ώρα στην κίνηση των οχημάτων, ακόμη και στους μεγάλους δρόμους του λεκανοπεδίου εξαιτίας της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσης.
Εκτός από την κίνηση που συνεχώς αυξάνεται και εξαντλεί τα νεύρα των οδηγών από πολύ νωρίς το πρωί, αυξάνεται με το πέρασμα της ώρας και ο αριθμός των βυτιοφόρων που παρατάσσονται λίγο μετά τη γέφυρα Τατοΐου στο ρεύμα προς Λαμία.
Σοβαρά προβλήματα παρατηρούνται και στα πρατήρια υγρών καυσίμων, ακινητοποιώντας σχεδόν τα περισσότερα οχήματα πού σχηματίζουν ουρά επτά χιλιομέτρων! Μεγάλος είναι ο κίνδυνος να στερέψει η αγορά στην μέση των καλοκαιρινών διακοπών, ενώ οι ιδιοκτήτες βενζινάδικων λένε πως τα καύσιμα φθάνουν μέχρι την Τετάρτη.
Αρχικά η απεργία διαρκείας είχε προγραμματιστεί να αρχίσει από τις 27 Αυγούστου, όμως οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν να την ξεκινήσουν από την Κυριακή, 25 Ιουλίου 2010, με αποτέλεσμα να προκληθούν αυτά τα προβλήματα στην τροφοδοσία της αγοράς, εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου.
Οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Αυτοκινήτων και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης αντιδρούν στην απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στο «άνοιγμα» του κλειστού επαγγέλματος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και στη δημιουργία εταιρειών οδικού μεταφορέα.
Σε ανακοίνωσή τους, οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών ΔΧ κατηγορούν το αρμόδιο υπουργείο για αιφνιδιασμό, επικεντρώνοντας κυρίως τις επικρίσεις τους στο θέμα της αξίας της αδείας, σημειώνοντας ότι «το κράτος τους πούλησε τις άδειες σε τριπλάσια αξία από τη σημερινή».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.