Πτώση στις περισσότερες σχολές προκύπτει από τις επιδόσεις των υποψηφίων στα λεγόμενα μαθήματα κλειδιά (Mαθηματικά Στοιχεία Στατιστικής, Αρχαία Ελληνικά, Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής κατεύθυνσης). Σαφής πτώση των βάσεων στις σχολές μεσαίας και χαμηλής ζήτησης, «στο ύψος» τους οι πιο περιζήτητες σχολές.
Τη Δευτέρα δόθηκαν στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των υποψηφίων που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις. Η κλιμάκωση της βαθμολογίας δεν παρουσιάζει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το 2009.
Μικρή μείωση εμφανίζεται στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (15,51% έναντι 16,69% για το έτος 2009). Αντίστοιχα, παρατηρείται μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (19% έναντι 18,33% για το έτος 2009). Τέλος, μικρή αύξηση παρατηρείται στο ποσοστό των γραπτών που πήραν βαθμολογίες μεταξύ 0-5. (16,48% έναντι 15,7% το 2009).
Στις εξετάσεις προσήλθε το 98,4% του συνόλου των υποψηφίων (90.593 από 92.081 υποψηφίους). Το 2009 είχε προσέλθει το 98,01% (85.354 από 87.091).
Αναβαθμολογήθηκαν λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή 40.089 γραπτά (ποσοστό 7,08%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2009. (Το 2009 είχαν αναβαθμολογηθεί 41.180 (ποσοστό 7,7%).
Υπήρξαν 210.114 γραπτά (37,09%) που βαθμολογήθηκαν κάτω από 10. Τα αντίστοιχα στοιχεία για το 2009 ήταν 192.367 γραπτά (35,97%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.