Είμαστε σίγουροι πως όλα αυτά δεν μπορεί να έχουν ίχνος αλήθειας, γιατί αν όντως ισχύουν τότε η Υπουργός θα όφειλε να παραιτηθεί για λόγους ευθιξίας (δηλαδή όπως ακριβώς διαδίδουν τις τελευταίες μέρες τα ανεύθυνα μπλόγκς) στην μέση των Πανελληνίων εξετάσεων όταν "διακυβεύεται το μέλλον χιλιάδων παιδιών". Όντως μια τέτοια παραίτηση θα είχε μεγάλο αντίκτυπο και στην απόδοση των μαθητών στις εξετάσεις όπως υπαινίχθηκε η Υπουργός στην ανακοίνωση της.
Εμείς ως μπλογκ που ασχολούμαστε με την Ιστορία προφανώς (και κατά πάγια τακτική μας) δεν θα σχολιάσουμε τα τρέχοντα ζητήματα επικαιρότητας που αφορούν την κα Διαμαντοπούλου. Αυτό το έχουν αναλάβει άλλοι πολύ ικανότεροι ημών. Μπορούμε όμως να υπενθυμίσουμε τις περίφημες Ιστορικές δηλώσεις της καςΔιαμαντοπούλου τον Νοέμβριο του 2001 όταν ήταν επίτροπος της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σε αυτές υποστήριζε πως τα Αγγλικά οφείλουν να γίνουν επίσημη γλώσσα της Ελλάδος. Το δημοσίευμα που ακολουθεί είναι της "Καθημερινής".
Σημείωση ΦιλίστωροςTην καθιέρωση της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερης επίσημης γλώσσας του ελληνικού κράτους εισηγείται, με συνέντευξή της στην «K», η επίτροπος Άννα Διαμαντοπούλου.
H Ελληνίδα επίτροπος πιστεύει ότι με την προωθούμενη διεύρυνση της Eυρωπαϊκής Ένωσης και την ένταξη μέχρι το τέλος του 2006 άλλων δέκα χωρών, θα τεθεί ευθέως το ζήτημα της πολυγλωσσίας, που σήμερα παρακάμπτεται λόγω του ανταγωνισμού των μεγάλων χωρών για το ποια γλώσσα θα επικρατήσει.
H Eυρώπη θα μοιάζει με σύγχρονη Bαβέλ, καθώς θα υπάρχουν πάνω από 20 γλώσσες. «Ποιος μπορεί να φαντασθεί μια ευρωπαϊκή διαδικασία με ταυτόχρονη μετάφραση σε 20-22 γλώσσες», διερωτάται η κ. Διαμαντοπούλου και δηλώνει πως «η χώρα μας εγκαίρως, από τώρα, πρέπει να ορίσει ως δεύτερη επίσημη γλώσσα τα Aγγλικά».
Eπίσης, σπεύδει να απαντήσει σε όσους πιθανώς αντιταχθούν, προβάλλοντας φόβους για την απώλεια της πολιτιστικής και εθνικής μας κληρονομιάς, ότι «οι Έλληνες δεν θα πάθουν τίποτε αν μάθουν να μιλούν το ίδιο καλά με τα Eλληνικά και τα Aγγλικά».
Προφανώς κανείς Έλληνας δεν έπαθε τίποτε στην υγεία του (συνάχι, μαλάρια, ιλαρά, σκορβούτο) μαθαίνοντας Αγγλικά. Αλλά η ταυτόχρονη και εντατική εκμάθηση Αγγλικών μαζί με την μητρική μας γλώσσα, έχει οδηγήσει όλες τις γενιές από το 1980 και μετά στην σημερινή γλωσσική αφασία των πεντακοσίων λέξεων, των συρματοπλεγμάτων-γκρίκλις, των εκατοντάδων ξενικών εκφράσεων που δεν εντάσσονται ομαλά στον γλωσσικό μας πλούτο κτλ Και όλα αυτά για...να μην πληρώνουμε μεταφραστές Αυτές είναι εκπαιδευτικές ιδέες όχι αστεία...
Θεέ μου που πάμε...
Πηγή
www.kathimerini.gr
ε, απο την εβραιομπιλντερμπεργκ τι περιμενες;
ΑπάντησηΔιαγραφή