Η κακή κατάσταση που επικρατεί στον Τουρισμό και ειδικά σε κάποια νησιά, είναι η «μόδα» του all inclusive ή κοινώς τα βραχιολάκια που φοράνε οι τουρίστες.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, αλλά και με συζητήσεις που έχουμε κάνει με κατοίκους σε κάποια νησιά στα οποία έχει εξαπλωθεί το all inclusive καθώς και διαπιστώσεις που έχουμε κάνει (αφού και εμείς τουρισμό στα Ελληνικά κάνουμε), σας παραθέτουμε το παρακάτω κείμενο για να κατανοήσετε τι είναι το all inclusive:
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια ραγδαία αλλαγή όσον αφορά στον τρόπο πωλήσεων των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας μέσω των μεγάλων τουριστικών γραφείων.
Έχοντας σαν στόχο την αύξηση των διανυκτερεύσεων σε μία έντονα ανταγωνιστική παγκόσμια τουριστική αγορά, ολοένα και περισσότερες ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες παρέχουν, κυρίως στους αλλοδαπούς πελάτες τους, προπληρωμένα πακέτα διακοπών (all inclusive).
Στα οικονομικά αυτά πακέτα συμπεριλαμβάνεται συνήθως πλήρης διατροφή (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό), ελεύθερα ποτά και διάφορα snacks σε απεριόριστες ποσότητες όλη την ημέρα, αλλά και πολλές υπηρεσίες, σπορ κ.λ.π. χωρίς χρέωση ανάλογα με το πακέτο.
Αυτή η μέθοδος προσέλκυσης τουριστών, αν και έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση των αφίξεων, μπορεί μακροπρόθεσμα να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα όχι μόνο στην εκάστοτε ξενοδοχειακή μονάδα αλλά και στο σύνολο της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας.
Είναι απολύτως λογικό, ότι το βασικό κριτήριο μέτρησης της επιτυχίας μίας τουριστικής σεζόν είναι τα έσοδα, που προκύπτουν κατά την διάρκειά της, και όχι ο αριθμός των αφίξεων.
Με ποιό τρόπο συμβάλουν λοιπόν τα οικονομικά προπληρωμένα πακέτα all inclusive στην διαμόρφωση αυτής της 'ψαλίδας' ανάμεσα στις αφίξεις και στο πραγματικό τουριστικό συνάλλαγμα;
Προσπαθώντας να βγουν ανταγωνιστικές και υποκύπτοντας στην πίεση των τουριστικών πρακτόρων για ολοένα και χαμηλότερες τιμές, πολλές ξενοδοχειακές μονάδες προσφέρουν πακέτα all inclusive τόσο οικονομικά, ώστε να αναγκάζονται να προβούν σε περικοπές στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών για να παραμείνουν βιώσιμες.
Με το τρόπο αυτό παρασύρουν και άλλες ξενοδοχειακές μονάδες σε ένα φαύλο κύκλο ολοένα χαμηλότερων τιμών με ολοένα χειρότερη ποιότητα.
Είναι απολύτως κατανοητό, ότι ούτε τα τόσο οικονομικά πακέτα αλλά ούτε και η μείωση της ποιότητας των υπηρεσιών προσφέρουν το οτιδήποτε στην αύξηση του τουριστικού συναλλάγματος της χώρας.
Το all inclusive προσελκύει πρακτικά τουρίστες, που, έχοντας προπληρώσει το σύνολο των διακοπών τους (διαμονή, διατροφή, διασκέδαση), δεν έχουν λόγο αλλά ούτε και σκοπό να δαπανήσουν τίποτα παραπάνω.
Ο τομέας του τουριστικού εμπορίου (εστιατόρια, καφετέριες, κοσμηματοπωλεία κ.λ.π.) ήδη έχει αρχίσει να νοιώθει τις συνέπειες της κατάστασης αυτής.
Ο τουρίστας παραμένει κυρίως στο ξενοδοχείο και, όταν απομακρυνθεί από αυτό, δεν αγοράζει.
Το μεγάλο στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό, είναι οι εισπράξεις να αυξάνονται με ρυθμούς ανάλογους με τους ρυθμούς αύξησης των αφίξεων.
Με τρόπους όπως το all inclusive (όπως αυτό διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια) δεν θα το κερδίσουμε.
Ο ελληνικός τουρισμός πρέπει να είναι ποιοτικός και όχι εξαντλητικά φθηνός και άρα αναπόφευκτα κακός.
Υπάρχουν ευτυχώς υπεραρκετοί τουρίστες που θέτουν την ποιότητα σαν βασικό κριτήριο επιλογής του μέρους, που θα περάσουν τις επόμενες διακοπές τους.
Για αυτό όλοι εμείς πρέπει να προστατέψουμε τον τουρισμό, ώστε να έχουμε καλύτερη ποιότητα τουριστικής ανάπτυξης
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, αλλά και με συζητήσεις που έχουμε κάνει με κατοίκους σε κάποια νησιά στα οποία έχει εξαπλωθεί το all inclusive καθώς και διαπιστώσεις που έχουμε κάνει (αφού και εμείς τουρισμό στα Ελληνικά κάνουμε), σας παραθέτουμε το παρακάτω κείμενο για να κατανοήσετε τι είναι το all inclusive:
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια ραγδαία αλλαγή όσον αφορά στον τρόπο πωλήσεων των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας μέσω των μεγάλων τουριστικών γραφείων.
Έχοντας σαν στόχο την αύξηση των διανυκτερεύσεων σε μία έντονα ανταγωνιστική παγκόσμια τουριστική αγορά, ολοένα και περισσότερες ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες παρέχουν, κυρίως στους αλλοδαπούς πελάτες τους, προπληρωμένα πακέτα διακοπών (all inclusive).
Στα οικονομικά αυτά πακέτα συμπεριλαμβάνεται συνήθως πλήρης διατροφή (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό), ελεύθερα ποτά και διάφορα snacks σε απεριόριστες ποσότητες όλη την ημέρα, αλλά και πολλές υπηρεσίες, σπορ κ.λ.π. χωρίς χρέωση ανάλογα με το πακέτο.
Αυτή η μέθοδος προσέλκυσης τουριστών, αν και έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση των αφίξεων, μπορεί μακροπρόθεσμα να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα όχι μόνο στην εκάστοτε ξενοδοχειακή μονάδα αλλά και στο σύνολο της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας.
Είναι απολύτως λογικό, ότι το βασικό κριτήριο μέτρησης της επιτυχίας μίας τουριστικής σεζόν είναι τα έσοδα, που προκύπτουν κατά την διάρκειά της, και όχι ο αριθμός των αφίξεων.
Με ποιό τρόπο συμβάλουν λοιπόν τα οικονομικά προπληρωμένα πακέτα all inclusive στην διαμόρφωση αυτής της 'ψαλίδας' ανάμεσα στις αφίξεις και στο πραγματικό τουριστικό συνάλλαγμα;
Προσπαθώντας να βγουν ανταγωνιστικές και υποκύπτοντας στην πίεση των τουριστικών πρακτόρων για ολοένα και χαμηλότερες τιμές, πολλές ξενοδοχειακές μονάδες προσφέρουν πακέτα all inclusive τόσο οικονομικά, ώστε να αναγκάζονται να προβούν σε περικοπές στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών για να παραμείνουν βιώσιμες.
Με το τρόπο αυτό παρασύρουν και άλλες ξενοδοχειακές μονάδες σε ένα φαύλο κύκλο ολοένα χαμηλότερων τιμών με ολοένα χειρότερη ποιότητα.
Είναι απολύτως κατανοητό, ότι ούτε τα τόσο οικονομικά πακέτα αλλά ούτε και η μείωση της ποιότητας των υπηρεσιών προσφέρουν το οτιδήποτε στην αύξηση του τουριστικού συναλλάγματος της χώρας.
Το all inclusive προσελκύει πρακτικά τουρίστες, που, έχοντας προπληρώσει το σύνολο των διακοπών τους (διαμονή, διατροφή, διασκέδαση), δεν έχουν λόγο αλλά ούτε και σκοπό να δαπανήσουν τίποτα παραπάνω.
Ο τομέας του τουριστικού εμπορίου (εστιατόρια, καφετέριες, κοσμηματοπωλεία κ.λ.π.) ήδη έχει αρχίσει να νοιώθει τις συνέπειες της κατάστασης αυτής.
Ο τουρίστας παραμένει κυρίως στο ξενοδοχείο και, όταν απομακρυνθεί από αυτό, δεν αγοράζει.
Το μεγάλο στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό, είναι οι εισπράξεις να αυξάνονται με ρυθμούς ανάλογους με τους ρυθμούς αύξησης των αφίξεων.
Με τρόπους όπως το all inclusive (όπως αυτό διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια) δεν θα το κερδίσουμε.
Ο ελληνικός τουρισμός πρέπει να είναι ποιοτικός και όχι εξαντλητικά φθηνός και άρα αναπόφευκτα κακός.
Υπάρχουν ευτυχώς υπεραρκετοί τουρίστες που θέτουν την ποιότητα σαν βασικό κριτήριο επιλογής του μέρους, που θα περάσουν τις επόμενες διακοπές τους.
Για αυτό όλοι εμείς πρέπει να προστατέψουμε τον τουρισμό, ώστε να έχουμε καλύτερη ποιότητα τουριστικής ανάπτυξης
ΑΝΔΡΕΑΣ Γ ΠΑΠAΝΔΡΕΟΥ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΟΜΩΣ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ
ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΝΟΣ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΥ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΜΕΝΩΝ ΒΑΒΕΛΩΝΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ-ΚΡΑΤΙΔΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.
ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ...ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
ΑΠΟ ... ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ : Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΦΥΣΙΚΑ,ΠΛΟΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ,ΕΔΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΟΜΩΣ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ Η ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ Η ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Η ΘΑ ΠΡΟΣΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΑ, ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ..
ΕΜΕΙΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΜΩΣ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ
ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ""ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΣΤΕΣ "", ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΔΕΚΤΙΚΟΙ (PERMISIVE) ΣΕ ΟΛΑ:
ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΟΤΕΡΟΒΑΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΕΩΤΕΡΙΣΜΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΕΤΑΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝ ΤΑ ΔΑΡΔΑΝΕΛΛΙΑ, ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ, ΘΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΑΣΦΑΙΡΕΣ ΤΙΜΗΤΙΚΕΣ ΒΟΛΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΤΕΙΧΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΑΒΛΑΒΩΣ ΤΟ ΒΟΣΠΟΡΟ ΜΕ ΣΗΚΩΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ.
ΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΜΑΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, ΘΑ ΠΕΤΑΝΕ ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΒΑΛΙ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ..ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΡΙΝ...
ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΑΤΟΜΩΝ Η ΣΥΝΟΛΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΔΕΟΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ.
ΑΛΛΩΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ,ΔΕΙΛΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΙΑ, ΜΙΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΕ ΔΕΣΠΟΤΕΣ.