Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Για να μην ξεχνιόμαστε Φρίτσηδες!

Το προχθεσινό κατάπτυστο λιβελογράφημα του Γερμανικού περιοδικού Focus ξεπέρασε κάθε όριο πρόκλησης. Δεν φθάνει, που υβρίζει με τον χειρότερο τρόπο τους Έλληνες, λέγοντάς τους απατεώνες και χίλια δυο άλλα κοσμητικά και απαξιωτικά αλλά τολμάει να πιάνει στο στόμα του την ένδοξη Ελληνική ιστορία, επιχειρώντας να την κηλιδώσει. Ποιοί; Αυτοί, οι οποίοι εάν δεν ήταν οι Έλληνες θα έτρωγαν ακόμη και σήμερα βελανίδια πάνω στα δέντρα! Σαν τους πιθήκους.... Ε λοπόν, έως εδώ Φρίτσηδες! Όλα έχουν κάποια όρια!

Αμέτρητες φορές έχω πει την γνώμη μου για την...ποιότητα των Ελληνικών Κυβερνήσεων, ιδιαίτερα από την μεταπολίτευση και ύστερα. Αντί να φροντίσουν για το γενικό καλό, ως όφειλαν, φρόντιζαν για τα...δέοντα των ημετέρων, κατασπαταλώντας κονδύλια αρκετές φορές και μέσα από Ευρωπαϊκά προγράμματα. Είχαν οδηγήσει τον Ελληνικό λαό στο να βιώνει μιαν επίπλαστη ευδαιμονία με δανεικά, «αρμέγοντας» την Ευρώπη, η οποία όμως αυτό το...ενεθάρρυνε. Το γιατί θα σας το εξηγήσω σε λίγο. Αλήθεια όμως, ποιά Ευρώπη, φίλοι μου;Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ>Φρίτσηδες!

2 σχόλια:

  1. Αφού εγώ σαν απλός πολίτης δεν ωφελήθηκα από τα χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα οποία διοχέτευσαν οι Έλληνες πολιτικοί στις τσέπες τους, γιατί να με θίξει το άρθρο του Focus; Τι δουλεία έχω εγώ με την πολιτική μαφία του τόπου; Αυτά που γράφει δεν είναι αλήθεια; Γιατί να εργάζονται σκληρά οι Ευρωπαίοι και να πληρώνουν τα καφενόβια κομματόσκυλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive