Πανευρωπαϊκό ρεκόρ υπερβάσεων κόστους χαρακτηρίζει συγκεκριμένα ελληνικά έργα υποδομής.Την ίδια στιγμή,οι πιο πολλές από τις επενδύσεις ανά την Ε.Ε. στοίχισαν το πολύ 5 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο.Tα στοιχεία αναδεικνύουν τεράστιες διαφορές στο κόστος μεταξύ των ελληνικών έργων, ακόμη και σε υπεργολαβίες του ίδιου άξονα!Το πιο ακριβό "μεγάλο" έργο που μελετήθηκε είναι η Εγνατία Οδός (τμήμα Ιωάννινα - Μέτσοβο), το οποίο, σύμφωνα με τις κοινοτικές μετρήσεις, κόστισε περίπου 65 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο. Επεται σε ακρίβεια τμήμα του Κηφισού (αξία: 60 εκατ. ευρώ ανά χιλ.). Στην Αττική Οδό από 9 εκατ. ευρώ ανά χλμ. το τελικό "μπουγιουρντί" έφτασε στα 20 εκατ. ευρώ, δηλαδή η αύξηση ξεπέρασε το 100% του αρχικού προϋπολογισμού (υπολογίζονται μόνο κατασκευαστικές δαπάνες)!!!
Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ:Το τμήμα Ιωάννινα - Μέτσοβο κόστισε 65 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο!
Πανευρωπαϊκό ρεκόρ υπερβάσεων κόστους χαρακτηρίζει συγκεκριμένα ελληνικά έργα υποδομής.Την ίδια στιγμή,οι πιο πολλές από τις επενδύσεις ανά την Ε.Ε. στοίχισαν το πολύ 5 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο.Tα στοιχεία αναδεικνύουν τεράστιες διαφορές στο κόστος μεταξύ των ελληνικών έργων, ακόμη και σε υπεργολαβίες του ίδιου άξονα!Το πιο ακριβό "μεγάλο" έργο που μελετήθηκε είναι η Εγνατία Οδός (τμήμα Ιωάννινα - Μέτσοβο), το οποίο, σύμφωνα με τις κοινοτικές μετρήσεις, κόστισε περίπου 65 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο. Επεται σε ακρίβεια τμήμα του Κηφισού (αξία: 60 εκατ. ευρώ ανά χιλ.). Στην Αττική Οδό από 9 εκατ. ευρώ ανά χλμ. το τελικό "μπουγιουρντί" έφτασε στα 20 εκατ. ευρώ, δηλαδή η αύξηση ξεπέρασε το 100% του αρχικού προϋπολογισμού (υπολογίζονται μόνο κατασκευαστικές δαπάνες)!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.