Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Ποια "κίνηση ματ";ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ-ΞΑΝΑ-ο Καρατζαφέρης!!!

Σημ.Στο τέλος του άρθρου ο σχολιασμός μας.Θέματα που συζητιούνται δημόσια καλό είναι να αναδεικνύονται και να δίνονται οι δέουσες -αν υπάρχουν- απαντήσεις. Ερωτήματα σκληρά ΔΕΝ υπαρχουν, όταν οι απαντήσεις είναι ξεκάθαρες και αληθινές γιατί όντως ο κόσμος δεν τρώει -εύκολα- κουτόχορτο. Γράφει λοιπόν το αξιολογότατο:
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2009/11/blog-post_8937.html

Π οιος πολιτικός έκανε τις παρακάτω δηλώσεις;

18/10/2009

"Είπατε ότι θα στηρίξετε τον κ. Παπούλια. Άκουσα τον κ. Καραμανλή, το άλλο παιδί της τραμπάλας, να λέει: Και εμείς Παπούλια, έχουμε συνεννοηθεί. Όμως, εγώ δεν άκουσα τον κ. Παπούλια, που εμείς σεβόμαστε και στηρίζουμε ούτως ή άλλως από την πρώτη ημέρα, να λέει ότι θα είναι ξανά υποψήφιος. Και αν δω από τις κινήσεις μέσα στην Αίθουσα εδώ, εάν δω και από τις κινήσεις διορισμού εις την ΕΥΠ του πρέσβη κ. Μπίκα, έχω την αίσθηση ότι ο κ. Παπούλιας «κάπως» σκέπτεται. Γιατί, εάν δεν σκεπτόταν κάπως, ο κ. Παπούλιας δεν θα άφηνε από το περιβάλλον του για πέντε χρόνια να του φύγουν δυο άνθρωποι-κλειδιά εις την Προεδρία. Επομένως, μπορεί να είναι το «αντίδωρο» για το οποίο σας μίλησα χθες. Δεν ξέρω, ο χρόνος θα δείξει. Μακάρι, να είναι πάλι ο κ. Παπούλιας."

19/10/2009

"Χαιρετίζουμε την απόφαση του σώφρονα και γενναίου Προέδρου της Δημοκρατίας, κ. Κάρολου Παπούλια, να είναι υποψήφιος Πρόεδρος για δεύτερη θητεία. Η απόφασή του αυτή, χαλάει τα σχέδια των σιαμαίων της πολιτικής σκηνής, Κ. Καραμανλή και Γ. Παπανδρέου. Ο ΛΑ.Ο.Σ με ιδιαίτερη ευθύνη "ξεμπρόστιασε" διαθέσεις. Η παραμονή του κ. Κάρολου Παπούλια στην
Προεδρεία της Δημοκρατίας, αποτελεί μοναδική εγγύηση σ΄ αυτά τα οποία έρχονται.

Τα παραπάνω αφιερώνονται σε όσους νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο.Αγανάκτησε,λέει,ο Καρατζαφέρης από την πολιτική Γιωργάκη σε μεταναστευτικό και Εθνικά θέματα,γι'αυτό και θα προκαλέσει Εκλογές τον Μάρτιο!!!

ΜΑ ΚΑΛΑ,ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ;;;
-ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ "αυτά που έρχονται",όπως δηλώσατε;Τώρα
ξαφνικά...ξυπνήσατε;
-ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ αν θέλει Εκλογές;Δηλαδή δεν φτάνει που η Οικονομία είναι σε άθλια κατάσταση,πρέπει να την επιβαρύνουμε περισσότερο με εκλογικά πανηγυράκια;
-ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ,νομίζετε πραγματικά ότι θ'αλλάξει κάτι;Ή για να το θέσουμε διαφορετικά,θεωρείτε ότι δεν θα ξαναεκλεγεί άνετα το ΠΑΣΟΚ;
Επειδή λοιπόν λαικίζετε επικίνδυνα,ακούστε ποια είναι τα πιθανά σενάρια:
-Σε περίπτωση νίκης Σαμαρά,τα διαπλεκόμενα Μμε θα σπρώξουν πάλι Γιωργάκη.
-Σε περίπτωση νίκης Μπακογιάννη,πάλι τα Μμε θα πλασάρουν Γιωργάκη,αλλά θα έχουν πάντα έτοιμο το "λαγό",εφόσον δεν ικανοποιηθούν τα συμφέροντά τους από το ΠΑΣΟΚ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ο ελληνικός λαός ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:Μακάρι,κ.Καρατζαφέρη, οι πρόωρες εκλογές να χρησίμευαν ως ένα είδος ηλεκτροσόκ για να ξυπνήσουν ορισμένοι:ΟΜΩΣ,ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!


Επομένως;Γιατί ανακινείτε τέτοιο θέμα;Γιατί ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΣΤΕ,εσείς που με τόση θέρμη υποστηρίζατε
Παπούλια μέχρι πολύ πρόσφατα;Γιατί βάζετε τέτοια αυτογκόλ;
Όσον αφορά την υποστήριξή σας ή μη στη Ντόρα,δεν θα πούμε τίποτα:οι δηλώσεις σας είναι διφορούμενες και ομιχλώδεις.Ένα μόνο ζητάμε:

ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ.Τίποτα άλλο...!
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2009/11/blog-post_8937.html
****************************************
Σχόλιο: SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR. Θα αρχίσω απο το γεγονός της θυσίας του μικροτέρου αγαθού, πρός σωτηρίαν του μεγαλυτέρου.
Στην προκειμένη περίπτωση, η οικονομική θυσία είναι ελάχιστη μπροστά στην Εθνική ζημιά που μπορεί να αποφευχθεί.Το αποτέλεσμα των όποιων εκλογών φυσικά δεν είναι προβλέψιμο, αλλοιώς δεν θα χρειαζόντουσαν.Πολλές φορές έχει κατηγορηθεί ο Γ.Καρατζαφέρης -και απο εμάς- για διάφορες αποφάσεις ή δηλώσεις του, που τις πιο πολλές φορές περιέχουν για -μας τους απλούς πολίτες- γρίφους που η τελική λύση τους είναι κέρδος για τη χώρα και τους πολίτες. Φυσικά δεν είναι θέμα προσώπων και ειδικά του κ. Παπούλια. Όμως η ζωή κυλάει, η πολιτική την ακολουθεί και ΟΛΟΙ δίνουμε εξετάσεις για το σωστό ή λάθος των πράξεών μας ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ. Εμείς συνιστούμε εμπιστοσύνη στον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ, γιατί ξέρει ΠΟΛΥ καλά τι κάνει και αγαπάει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ, την Πατρίδα πολύ περισσότερο απο "κάποιους" άλλους.
αναρτηθηκε απο αργυρη σιδερη τριτη 10/11/09

5 σχόλια:

  1. Αργυρης Σιδερη,δε θα συμφωνησω με το αλλο blog,αλλα ουτε με σενα.Ο προεδρος ειναι λαϊκιστης κ αυτο ειναι αληθεια,κ προσωπικα,ειναι αυτος που στις πολιτικες συζητησεις με τους γνωστους μου,αποτελει το μειονεκτημα στη ρητορικη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.adonisgeorgiadis.gr/wordpress/?p=43&cpage=6#comment-17099

    Αγαπητέ Δημήτρη εκνευρίστηκα τόσο με το άρθρο σου, που διαβάζοντάς το στο blog σου, απήντησα επιτόπου εκεί, αλλά θα στα πω κι εδώ για να τοποθετηθούν και οι άλλοι που μπαίνουν εδώ και να πουν την γνώμη τους.
    Είσαι τελείως ΛΑΘΟΣ! Και η γνώμη μου είναι, ότι και πάλι η νεοδημοκρατική σου συνείδησι σε τυφλώνει αυτά δε τα απίστευτα που έγραψες, τα έγραψες διότι είδες τον Σαμαρά χθες στον Χατζηνικολάου, που δυστυχώς για άλλη μία φορά στην ζωή του, έχασε την ευκαιρία να μεταβληθή σε μεγάλο ηγέτη…Επειδή λοιπόν ο Σαμαράς είπε ότι θα ψηφίση Παπούλια, εσύ έγραψες αυτές τις απίστευτες ανοησίες!
    1ον Ο Καρατζαφέρης δεν είπε ότι ντε και καλά θα καταψηφίσουμε τον Παπούλια. Είπε, ότι εάν η Κυβέρνησις συνεχίσει αυτά που κάνει με τα Εθνικά Θέματα και με τους Μετανάστες, τότε καλούμε την όποια νέα ηγεσία της Ν.Δ. να τον ρίξουμε, για να μεταβάλουμε αυτήν του την πολιτική. Για να στο πω πιο λιανά, τί προτιμάς, α) να πάη τον Δεκέμβριο ο Παπανδρέου στις Βρυξέλλες όντας σίγουρος ότι Εκλογές θα έχουμε μετά από 4 χρόνια και άρα ό,τι κι αν κάνη, θα μεσολαβήση πολύς χρόνος μέχρι να πη ο λαός την γνώμη του ή β) να του περνάη από το μυαλό ότι τον Μάρτιο μπορεί και να έχη Εκλογές;…
    2ον Εμείς εδώ, και πιστεύαμε και εσύ, αλλά μάλλον κάναμε λάθος, ανήκουμε σε μία κατηγορία ανθρώπων που την Οικονομία, όσο σοβαρή και να την θεωρούμε, την θεωρούμε υποδεέστερη σε σημασία από τα Εθνικά και Φυλετικά θέματα. Άρα το επιχείρημα περί χρεωκοπίας, το ακούω βερεσέ. Εάν είναι να πω στον εαυτό μου, τί θεωρώ σημαντικότερο να χρεωκοπήσουμε ή να αλλάξη το Κώδικα Ιθαγενείας ο Πρωθυπουργός; απερίφραστα σου λέω, ας χρεωκοπήσουμε, αν είναι να εμποδίσουμε την αλλαγή του Κώδικος Ιθαγενείας. Είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε βασικά ό,τι περνάει από το χέρι μας, για να το εμποδίσουμε. Αισθάνομαι ντροπή να πρέπη να σου εξηγήσω το γιατί!
    3ον Πας Προφήτης Μετά Χριστόν Γάϊδαρος Εστίν…Το πώς θα ψήφιζε ο κόσμος σε ενδεχόμενες Εκλογές τον Μάρτιο, με τα οικονομικά μέτρα που θα έχη λάβει το ΠΑΣΟΚ μέχρι τότε και με το Μεταναστευτό, ως λόγο εκλογών, αντί για την Οικονομία που έθεσε ο Καραμανλής για να βοηθήση τον Παπανδρέου τον Οκτώβριο, ούτε εσύ το ξέρεις, ούτε εγώ. Ειλικρινά όμως πιστεύω, ότι με την πορεία που έχει πάρει το ΠΑΣΟΚ και με το θέμα της αποδόσεως πολιτικών δικαιωμάτων όσων ζουν στην Ελλάδα 5 χρόνια που προτείνει το ΠΑΣΟΚ, 44% δεν ξαναπαίρνει με τίποτε!
    Σε κάθε περίπτωσι και τίποτε απ’όλα αυτά να μην γινόταν και μόνον ότι με αυτό τον τρόπο άκουσαν 5 άνθρωποι παραπάνω τί σχεδιάζει το ΠΑΣΟΚ, πάλι κέρδος θα ήταν και αν ο Σαμαράς χθες, έλεγε έστω ότι θα το σκεφθή, τώρα σήμερα όλοι θα ρωτούσαν τί είναι αυτό που έκανε το ΠΑΣΟΚ που μας ξεσήκωσε τόσο και θα είχε ήδη αναγκαστεί το ΠΑΣΟΚ σε αναδίπλωσι.
    Είναι κρίμα να υβρίζης τον Καρατζαφέρη συνεχώς ακόμη και στα σωστά. Σε μερικά έχεις δίκιο, όμως τελικά αποδεικνύεται ότι έχεις δίκιο σε μερικά εκ παραδρομής, απλώς διότι τον υβρίζης σε όλα. Χαίρομαι δε διότι διεπίστωσα ότι στα σχόλια που ακολουθούν το άρθρο σου οι περισσσότεροι σε καταδικάζουν και αυτό αποδεικνύει ότι υπάρχουν ακόμη έλληνες με μυαλό!
    Για άλλη μία φορά με αναγκάζεις να σου πω, ΚΡΙΜΑ!
    Υ.Γ. Η κίνησις Καρτζαφέρη ουδόλως έχει να κάνη με το πρόσωπο του κ. Παπούλια, όμως ο Γιώργος Παπανδρέου κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα στνη διάλυσι της χώρας απ’ότι περιμέναμε και φυσικά αυτό δεν θα μπορούσε να γίνη εάν ο αγαπημένος σου προεκλογικά Καραμανλής δεν του είχε δώσει 160 έδρες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημήτρης είπε...

    Φυσικά και τα ήξερε πως έρχονται και χτυπούσε συνεχώς το καμπανάκι,αλλά τα χαϊβάνια προτίμησαν να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ ή να απέχουν ή να ψηφίσουν Ν.Δ. κάτι που γνώριζαν πως δε θα μείωνε την αυτοδυναμία! Το μόνο που θα τη μείωνε ήταν η ψήφος στο ΛΑ.Ο.Σ.!
    Τώρα είναι ακόμα επιτακτικότερη η ανάγκη και φυσικά υποστήριζε και θα ξαναστηρίξει Παπούλια,όμως προκειμένου η Ελλάδα να γίνει πακιστάν με αλλοίωση του εκλογικού σώματος,καλύτερα εκλογές!!
    Είδατε την σημερινή εκπομπή στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ να ανοίξετε τ αυτιά σας και τα μάτια σας...;;
    Αλλά ο Σαμαράς προτιμά Ελλάδα με Γιωργάκη και Πακιστανούς ως ψηφοφόρους...
    ...και εσείς συνεχίζετε να υποστηρίζετε τον συμμετέχοντα στη Λέσχη Μπίλντεμπεργκ κ. Σαμαρά..
    Συχγαρητήρια!!!
    10 Νοέμβριος 2009 5:20 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικα ho είσαι αδιορθωτος... Ο,τι κι αν κανει ο καρατζαφερης ειναι λάθος... Ακόμα και μια κινηση που θα φέρει στο προσκηνιο το θέμα των μεταναστών και τα εθνικά... Εντάξει αγορι μ, ζήσε το μύθο σου με τον Σαμαρά (που στο κατω κατω δεν εχει πει μιση κουβέντα για το μεταναστευτικό και που οι θεσεις του στα εθνικα ειναι στην καλύτερη θολές)και βρίζε καρατζαφέρη... Κριμα, και καποιοι νόμισαν οτι η (προεκλογικα) κακή πλευρά σου ηταν η εξαιρεση και όχι ο κανονας...
    Φιλικα, Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε 10:22μμ ο Γεωργιάδης είσαι;
    Ό,τι και αν είσαι σου απαντώ
    Στο debate με τους έξι (6) αρχηγούς των κομμάτων αν ανατρέξεις θα δεις πολύ καθαρά αυτό εννοούσε. Βέβαια ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, μετα -την επόμενη- τα μάζεψε πίσω με το γνωστό παραμύθι, ότι άλλα εννοούσε. Θα ήταν πολύ χρήσιμο κάποιος φίλος να μας έβρισκε το σχετικό απόσπασμα του debate στο internet, να δουμε μετά που θα κρυφτείς!

    Όσον αφορά τώρα την σεξουαλική αγωγή, αν δεν έβλεπα ένα απόγευμα πριν λίγους μήνες, με τα ίδια μου τα μάτια τον βουλευτη του ΛΑΟΣ Βαϊτση στην Βουλή, να μιλάει εξ' ονόματος του ΛΑΟΣ και να λέει ότι ΗΔΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΙΣΑΧΘΕΙ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ Ή ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, δεν θα τολμούσα να το ισχυριστώ. Λοιπόν επιστρέφεται πίσω η κατηγορία σου περι συκοφαντίας. Μάθετε τί γίνεται στο κόμμα σας και μετα έλα να συζητήσουμε.

    Για να μην σχολιάσω και τις γενικότερες απόψεις του Βαϊτση, απόψεις περι ηθικής με βάση την χριστιανική ηθική. Και μόνο αυτά που έλεγε παλαιότερα ως βοηθός μόνιμος εκπομπής μεσημεριανής του Μικρούτσικου με θέμα "Αυτό που θέλουν οι γυναίκες" μου έρχεται εμετός! Σταμάτα λοιπόν την κοροϊδεία.

    Δικαίωμα σου να λες την άποψη σου ΑΛΛΑ δεν ανεχόμαστε εμπαιγμούς άλλους απο τον ψευδώνυμο "Ορθόδοξο" Συναγερμό του Καρατζαφέρη.
    ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ!

    Φίλιππος
    10 Νοέμβριος 2009 10:40 μμ
    Ανώνυμος είπε...

    Στο λόγο μου για το debate διευκρινίζω ότι αναφέρομαι στο θέμα της δήμευσης της εκκλησιαστικής περιουσίας που ξεκάθαρα είπε.
    Και στη συνέχεια ούτε λίγο-ούτε πολύ έκλεισε την Εκκλησία στους τέσσερεις τοίχους του Ναού θεωρώντας ανόητα ότι Εκκλησία=μόνο Θεία Λειτουργία!
    Να μας βρει παρακαλώ κάποιος το απόσπασμα με την ερώτηση του δημοσιογράφου στον Καρατζαφέρη και την σχετική απάντηση του, για να δουμε που θα κρυφτεί μετά ο Ανώνυμος Ανώνυμε 10:22μμ. Αν θυμάμαι καλά και ο Hellas-Orthodoxy είχε σχετική δημοσίευση τότε.

    Φίλιππος
    10 Νοέμβριος 2009 10:48 μμ
    Ανώνυμος είπε...

    Εγω δεν βρησκω στο αρθρο κατι το αρνητικο απεναντι στον Καρατζαφερη, η στο κομμα του ΛΑΟΣ, εκτος απο τον παρατραβηγμενο ισως τιτλο. Ομολογω πως οταν ειδα χτες την ειδηση σκευτηκα πως ειναι λαθος να παμε παλι σε εκλογες, απο την αλλη ο Καρατζαφερης μας εχει συνηθησει (εμας που ψηφιζουμε το κομμα του) αλλα και τους αλλους που ειτε το συμπαθουν ειτε το απεχθανονται, στο να ταρακουνα παντα τα νερα οταν αυτα πανε να γινουν λιμναζοντα.
    Απο την αλλη δεν βλεπω τον λογο να γινομαστε προσωπηκοι και να σχηζουμε τα ηματια μας, ο καθενας εχει και την δικη του γνωμη που δεν ειναι κατ αναγκη σωστη.
    Συμφωνω με τον ΗΟ οτι ο κοσμος που ψηφιζει με γνωμονα τα εθνικα συμφεροντα ειναι ιδος προς εξαφανηση.
    Φιλικα και πατριωτηκα
    Δημητριος
    10 Νοέμβριος 2009 10:52 μμ
    Ανώνυμος είπε...

    Αγαπητέ Φίλιππε ο Άδωνις είμαι βεβαίως. Ο Καρατζαφέρης είπε ότι δεν μπορεί η Εκκλησία να ασκή επειχειρηματικές δραστηριότητες. Εάν αυτό εσύ το θεωρείς Δήμευσι Περιουσίας τί να σου πω;...Δεν ξέρω τί μπορεί να είπε ο Βαϊτσης διότι δεν το ξέρω, μπορεί λόγω επαγγέλματος να έχη τις απόψεις του, οι θέσεις όμως του ΛΑ.Ο.Σ. για την Παιδεία εκφράζονται από τον καθ'ύλην αρμόδιο δηλαδή από εμένα και ήταν αρνητικές. Βεβαίως δεν βλέπω την απάντησί σου στο ότι η σεξουαλική αγωγή στο Δημοτικό ήταν πρότασις της Κυβερνήσεως της Ν.Δ....τί έγινε το ξέχασες;
    Τέλος ξαναρωτώ και εσένα και τους υπολοίπους εδώ, ο Πρόεδρός μου για να αναδείξη το αρνητικόν των πρωτοβουλιών Παπανδρέου, για απευθείας Διάλογο με την Τουρκία, για το κλείσιμο του θέματος των Σκοπίων και κυρίως για τις πρωτοβουλίες του για την απόδοσι ελληνικής ιθαγένειας σε όσους γεννιούνται στην Ελλάδα, σκέφθηκε το θέμα της Προεδρικής Εκλογής τον Μάρτιο. Εσείς όλοι και κυρίως ο φίλος μου ο Δημήτρης έχει να προτείνη κάτι καλλίτερο; το ακούω πολύ ευχαρίστως!
    Υ.Γ. Δεν κρύβομαι ποτέ αγαπητέ, το δε βίντεο που ψάχνεις το έχει αναρτήσει εδώ από τότε ο Δημήτρης οπότε μπορείς να το βρης εσύ και να μας πης πού μίλησε ο Καρατζαφέρης για Δήμευσι της Εκκλησιαστικής περιουσίας; όχι τί κατάλαβες εσύ, αυτός πού το είπε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive