Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Τατουάζ: αθώα τέχνη ή μαγεία;

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΣΕΦΕΡΟΥ


Την αφορμή για να γράψω επί του θέματος μου την έδωσε άρθρο που διάβασα στο ιστολόγιο VENDETA, όπου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα Συνεδρίου για το τατουάζ. Οι “ειδικοί” απεφάνθησαν ότι οι περισσότεροι κάνουν τατουάζ και διάφορες άλλες παρεμβάσεις στο σώμα τους για λόγους “ψυχολογικούς”. Βέβαια, μέσα στον όρο "ψυχολογικός" χωράνε πολλά, και από μία άποψη μπορεί να έχουν δίκιο. Ωστόσο, επειδή έχω κάνει κι εγώ την έρευνά μου επί του θέματος, θα παραθέσω κάποιες παραμέτρους που ίσως είναι άγνωστες στους σύγχρονους λάτρεις του τατουάζ.

1 σχόλιο:

  1. Κυρια Σεφερου μεγαλο το θεμα που σχολιαζετε.Οσα διαφορετικα τατουαζ υπαρχουν αλλες τοσες διαφορετικες γνωμες θ'ακουσετε.Καθενας κανει τατουαζ για τους δικους του λογους.Εγω πχ εχω κανει 4 ευμεγεθη αρχαιοελληνικης θεματολογιας τατουαζ γιατι ηθελα με αυτον τον τροπο να στολισω μονιμα την εξωτερικη μου εικονα με ολα αυτα που με χαρακτηριζουν εσωτερικα.Ειναι και μια μορφη επικοινωνιας που προσελκυει ομοιοδεατες και κραταει σε αποσταση ολους αυτους που πολεμαμε.
    Κι επειδη ακολουθω την παγανιστικη κοσμοθεωρια,ας το πουμε ετσι,τα συμβολα που διαλεξα,η μερα που διαλεξα να γινουν,καθως και η ολη προετοιμασια που προηγηθεικε εμπεριειχαν και το στοιχειο της "μαγειας" για την θετικη εκβαση αυτης της υπερβατικης εμπειριας.
    Δεν βλεπω πως υπαρχει κατι το επιληψημο σε ολα αυτα και θεωρω λιγακι υπερβολικες τις επιφυλαξεις σας σε οτι αφορα το τατουαζ.
    Κι αισθανομαι διπλα ευτηχης μετα απο αυτα που διαβασα σ'αυτα που μας παραπεμπετε γιατι εμαθα και κατι που αγνοουσα,οτι δηλαδη ο Ιουδαισμος και το νοθο του ο χριστιανισμος ειναι εκ διαμετρου αντιθετοι με την χαραξη τατουαζ στο ανθρωπινο σωμα.Ανυπομονω να κανω το πεμπτο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive