Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009
ΠΕΡΙ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΒΛΑΒΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ?
Έχει υγρασία η πλακέτα, οπότε η εγγύηση δεν σας καλύπτει.
Αυτή είναι η πιο συνηθισμένη φράση που ακούνε οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων όταν απευθύνονται στα τμήματα σέρβις των εταιρειών για να μάθουν γιατί η συσκευή που αγόρασαν λίγους μήνες νωρίτερα δεν δουλεύει πια.
Σε αρκετές περιπτώσεις, μάλιστα, επειδή η υγρασία στην πλακέτα σημαίνει αυτόματα και υπαιτιότητα του πελάτη για τη βλάβη στο κινητό, ορισμένες εταιρείες χρεώνουν τον έλεγχο που έκαναν στην συσκευή με ποσά που αγγίζουν τα 10 ευρω. Εννοείται δε, ότι σε περίπτωση που ο πελάτης θελήσει την επισκευή, θα κληθεί να πληρώσει κανονικά όποιο ποσό του ζητήσει η εταιρεία, καθώς η εγγύηση δεν ισχύει λόγω της υπαιτιότητας.
Είναι γεγονός (από την μακρόχρονη πείρα μου στις επισκευές των κινητών .........
Η συνέχεια εδώ => http://filiatranews.blogspot.com/2009/08/blog-post_3073.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.